25 مايو 2010

اسكندريه كمان وكمان

كل مره بقابلكم بتوحشونى اكتر واكتر فرحانه بصحبتكم وفخوره انى منكم
واكتمالا لبحر السعاده اللى قلبى غرقان فيه يشرفنى ادعوكم لزياره اسكندريه بلدى ومعشوقتى الاولى
اللقاء هيكون يوم 29 مايو 2010 والميعاد الساعه 10 صباحا والمكان قلعة قايتباى
وده رقم ابو همس لاى استفسار
0101345140
وبرنامج الزياره زى ما قال خالد وانا موافقه عليه جداااااااا اليوم فعلا هيكون ترفيهى كل شئ موجود
مراجيح ماشى - مركب فى البحر مش هيضر - لعب فى الرمله عااااااادى - غداء وايس كريم ومصاصات وبلونات
وزياره للشيخ وفيق كمااااان "ده بتاع ايس كريم ياجدعان مش مقام ولا حاجه "
وطبعا وقبل اى شئ احنا راعينا طلبات الست ام يوسف
وطلباتها اوااامر ... فى اخر لقاء قالت انها نفسها اللقاء الجاى يكون على البحر طول النهار واحنا بنقول لها حضرتك تحلمى واحنا ننفذ ياأم يوسف احنا عندنا كاااام بطه؟؟؟
وانا متاكده انه هيكون يوم جميل باذن الله لاننا
هنتعرف بناس جميله نورت عالم التدوين
وهنقابل ناس جميله نعرفها من خلال المدونات لاول مره
والاحباب اللى اتعرفنا عليهم قبل كده هنشوفهم تانى
الدعوه مفتوووووووووووحه لكل مدونين مصر ياجدعان
هتوحشونى قوى باقى من الوقت 8 ايام
مش عايزين كسل وفى انتظاركم انا وحنين القلب وقبلنا الاستاذ عمر ابننا

من يهمهم الامر
حنين القلب : لقاء اسكندريه
همس الاحباب : تفاصيل لقاء اسكندريه





33 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

فاتيما يقول...

دودو

حالة الأنزواء دى هتختفى امتى ؟؟

مش لازم التعليق دا
يبقى للنشر يعنى

انا بسأل سؤال برىء
و كله خبث فى ذات الوقت

يا رب تكونى بخير
عشان حاسة انك مش تمام
و خايفة اسال بصراحة
عشان حاسة ان الحكاية محتاجة صبر
اكتر من الخوف

يا ترى انا مفهومة و لا بخطرف ؟

ف كل الأحوال
بحبك و فرحاااااااانة جدا
انى هشوفك السبت الجااااااى
يا عروسة بحورى و قطتى الحلوة ..
و عارفة ان انتى كمان مبسوطة رغم اى احباط يلوح ف الأفق

بحبك تانى وتالت و عاشر

و بوسات و حضونات بعدد موج بحركم

عاشقه الرومانسيه يقول...

فاتيما

مفيش انزواء ولا حاجه يابطه
اناا اهو ياستى وموجوده بيكم ومعاكم
انا كنت باكتب البوست بس والنت عملها معايا بكل نداله
(:

وعلى فكره انتى مفهومه بالنسبه لى جدا ومفيش اى خطرفه فى كلامك

مهمااوصف فرحتى مش هقدر اوصل لك احساسى ايه لانى هاشوفك

بحبك
بحبك
بحبك

غير معرف يقول...

ع البحر

ولا في البحر

اصلها تفرق معايا جدا الحكايه دي



وتحسبا للموقف

من الان اقول


غرييييييييييييييييييييييييييييق

عاشقه الرومانسيه يقول...

مصرى جدا


مفيش حد ينقذك غيرى
(:
تعالى انت بس ومش ليك دعوه

رحلتنا في الحياة يقول...

السلام عليكم ازيك يادودو ياجميلة

وياااااااااارب تقضوا يوم جميل ولذيذ

محمد هاشم يقول...

صباح الخير
اولا مش عارف وصلت لمدونتك ازاى لكن قلوب المدوين عند بعضيها . عجبنى ترابطكم هنا واحنا كمان مدونين مكتوب مترابطين عبر العالم العربى
ليتنى كنت فى مصر عشان احضر معاكم مع انى مش معزوم لكن اى مدون يبقى اخوى فى الحرف والتدوين وفى الرومانسيية زى حالاتك
بالمناسبة مدونة حلوة واوعدك اتابع زياراتى ان شاء الله

ستيتة يقول...

صباح الفل والعسل وربنا يجعله عليكم يوم سعيد ان شاء الله
بوسي عمر كتير ومامته وبوسة ليكي طبعا
وتحياتي لكل اللي ها يشم شوية هوا بيود يرد الروح كل بأسمه :)

خواطر شابة يقول...

طب حرام عليك خليها مفتوحة ومتحصريهاش في مدونين مصر حتى لو لم نستطع الحضور لبعد المسافة نحس اننا منكم ومعكم
تمنياتي لكم بيوم سعيد ان شاء الله
تحياتي وودي

marmar يقول...

انتو مقضينها زيارات ومقابلات وانا هنا لوحدي عااااااااااااااااااااااااااااا

ده ظلللللللللللللللم

حنين القلب يقول...

باذن الله هيكون يوم سعيد
وكفايه اننا هنشوف فيه ناس بنحبهم بجد

دودو
اخدتى بالك من ريتشارد قلب القطه
اكيد ياختى انا العنب وانتى الجزر
انا مدورة وانتى مسلوعه
يبقى انا العنب وانتى الجزر صح؟؟؟

هههههههههههههههههههههههه

وش بيطلع لسانه وبيغيظك

richardCatheart يقول...

صباح الورد

اول زياره لعاشقه الرومانسيه

والله يا دودو كنت فاكراكم حد واحد

بس ملحوقه
انت عارفه الغريب اعمى ولو كلن بصير

ودلوقتى الحمد لله بقيت وحده منكم

ومش هاحسس تانى ومش هايحصل اى لغبطه

العنب على الجزر ياقمر
هههههههههههههههه
ياعنى العتب على النظر
وان شاء الله نتقابل ويبقى يوم طيب يا دودو ياعثليه انت ياقمر
باعكسك اهو حلو كده
هههههههههه
صباحك فل

حـــــ الــجــنــة ـــــور يقول...

سلام عليكم

دودووو وحشاني ياقمر

بصراحة انا عايزة اجي اللقاء ده لولا الامتحانات وممكن ااجل الامتحانات بس ياهل ترى انا معزومة فين كرت الدعوة يابت هههههههه


ربنا يلاقيكم ببعض في الخير دايما ياغالية

دمتي بخير ومحبة

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

دودو القمر
ان شاء الله نتقابل وليا الشرف انى اتعرف عليكم كلكم

زهــــراء

عاشقه الرومانسيه يقول...

احاسيس آيوشه

نفسى تحضر لقاء من اللقاءات دى ياايوشه وياسلااااااااام لو فى اسكندريه علشان اشوفك
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

محمد هاشم

اهلا بيك اخ عزيز علينا كلنا
وان شاء الله تتاح لك الفرصه وتحضر لقاءاتنا
وبشكرك على زوقك ورأيك فى مدونتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

ستيتة حسب الله الحمش

ياصبااااح الحب ياقلبى
توصل التحيات والسلامات والقُبلات باذن الله

عاشقه الرومانسيه يقول...

خواطر شابة

انتم مننا فعلا ياخواطر
ومعانا بارواحكم وقلوبكم ودعواتكم الطيبه
ان شاء الله تنورى مصر قريبا جدا باذن الله ونعمل لقاء مخصووووص على اسمك ياستى
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

marmar


انتو مقضينها زيارات ومقابلات وانا هنا لوحدي عااااااااااااااااااا
ده ظلللللللللللللللم
****************************
عااااااااااا
لأ ده حقد
P:

عاشقه الرومانسيه يقول...

حنين القلب


اه اخدت بالى منها طبعا
اخدتى انتى بقى بالك انها مصممه انك دودو؟؟؟؟
هههههههههههههههههههههههه

علشان تعرفى بس يابنتى انى مصحباكى كده وانى اسمى زى النار على العلم

عاشقه الرومانسيه يقول...

richardCatheart

احنا فعلا حد واحد انا وحنين القلب مش بنفترق ابدااااااا
بس بررررضه لما اشوفك هاعضك

عاشقه الرومانسيه يقول...

حـــــ الــجــنــة ـــــور


بجد ياحور؟
انتى ممكن تيجى مصر؟
طيب ياريييييييييييت

وانت مش محتاج كارت دعوه ياجميل
انت صاحب مكان مصر دى بلدك
وتنور لو فكرتى بس انك تزوريها

عاشقه الرومانسيه يقول...

لـــولا وزهراء

ان شاء الله نتقابل على خير ويكون يوم جميل يازهره

beautiful mind يقول...

ان شاء الله هكون موجود
ان شاء الله
بس يارب تعرفوني
عشان اتغيرت كتير
جيش بقي

أحــوال الهـوي يقول...

صباح الخير


يعني ممكن اللقاء التاني يبقي في شهر يوليو

يمكن يكون لي الشرف و اتقابل معاكم
و دي فترة اجازات

علي العموم اتمني لكم جميعا التوفيق و قضاء اوقات نافعه

الفطار عند محمد احمد
و الغدا عند حوده جندوب

و بعدين انتي فين من زماااااان ما زرتيش مدونتي؟؟

تحياتي

عاشقه الرومانسيه يقول...

beautiful mind

خلاص احنا اول ما نلاقى واحد حالق شعره على الزيرو يبقى انت
هههههههههههه
جيش بقى

هتنورنا ياباشا

عاشقه الرومانسيه يقول...

أحــوال الهـوي


انا مستعده اعمل لقاء لحضرتك مخصوص
ده انت تنورنا
بس انت عرفنى هتنزل امتى؟

معلش انا عارفه انى مقصره مع الكل
سامحنى بس الظروف والله


بس قولى الفطار عند محمد احمد وعرفناه
مين حوده جندوب ده؟؟؟!!

Tamer Moghazy يقول...

آآآآآ..
آآآآآآآآ....
دودو..
احتمال...مش اكيد..
لو قدرت أأجل شغل.. اني اجي اللقاء وده ها يتم لاول مرة (';')
طبعا وش مكسووووووووووف لان معظم الناس مش اعرفها شخصيا فا ربنا يستر وحد يعرفني :)

بالمناسبة كلمة السر (فريدة) :)

Mostafa Ali يقول...

دى أول زيارة لمدونتك
ومش هتكون الاخيرة
انا سعدت بيها جدا وبالرومانسية والحب فيها
وأيضا الصداقة اللى بينك وبين متابعى المدونة

كان نفسى أحضر معاكم اللقاء بس للأسف عندى إمتحانات
أتمنى أن نلتقى فى مرات قادمة

تحياتى الغالية

همس الاحباب يقول...

ان شاء الله هيكون يوم جميل بتواجدكم جميعا
وربنا يستر من مفاجاتك يا دودو
تحياتى

سمكه واحده يقول...

والله مسافره يومها القاهره لدواعي صحيه
مش امنيه
(:
فاكره لما قلتلك ادعي بس ميكونش يومها مسافره
اهو اتحجز يوم السبت والله غصب عني
ادعيلي انتي بس
حتي مش هبقي مجوده في اسكندريه بالمره من يوم الجمعه
كنت اتمني اكون معاكم
تتعوض ان شاء الله
اعذريني مش بأيدي والله فعلا مسافره
وكفايه اهتمامك وحرصك علي وجودي
ربنا ميحرمنيش منك
تسلميلي ياقمر

ahmed_k يقول...

الله فعلا على الأغنيه دي يا دودو
صحيتي لي ذكريات قديمه بيها
يا بختكم يا اسكندرانيه ببلدكم

Hanan Elshafey يقول...

بصي بقي
انتي سكر
وفكي كده وفوقي مفيش حاجه تستاهل بجد
وبجد بج دقلبي حاسس بيكي من مده بس مكنتش عارفه اوصلك خالص
خدي بالك من نفسك
اليوم كان سكر زيك
وانا فعلا مطلعتش المرجيحه تاني الا عشان خاطرك بجد
كفايه لوكلوك كده
بحبك يا قمر

mostafa rayan يقول...

دودو
بجد انا فرحت قوي بلقاء يوم السبت وانى اتعرفت عليكي وعلى كل مدونى الاسكندرية الناس الجميلة الجدعة اللي كانت فرحانة بينا وشالتنا جوة عنيها
ربنا يسعد ايامك ويفرح قلبك دايما

Template by:

Free Blog Templates