6 مارس 2012

رسائلى اليهم

ستيته : شكرا ياست الكل على كل شئ

فاتيما : كلمه الحب اصبحت قليله .. أعمل ايه

ماما نانو القدر وانا : سامحينى لانى مقصره فى حقك .. بس منتظره النتيجه علشان افرحك

قلب القطه : اول مره الاقى حد يغلبنى فى الجدعنه .. كفايا اقولك انك اصبحتى جزء مهم قووووووى فى يومى

بابا هانى مصرى جدا : مش عارفه انت مستحملنى على ايه ؟!

16 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

غير معرف يقول...

عاوزه تعرفي:

بسيطه خالص

شوفي الصحبه اللي حاشراني في وسطها وانتي تعرفي السبب

Baskouta يقول...

ربنا يديم الود والمحبة بينكم
ويخليكي دايما حلوة وقلبك جميل يادودو

richardCatheart يقول...

بحبببببببببببببببببببببببببك اوووووووووووووووووووووووووووى يابت الذين

ستيتة يقول...

انا بحبك
ومش ها اقول لك كلام كتير
انتي اخت روحي وقدر الله بعتك لي هدية
علشان اعرف ان مش كل البشر مرضى وشريرين
وان شاء الله ربنا ها يديكي من وسع حتى ترضي
لأنك فعلا أجمل ما شافت عيني في دنيانا
بتكلم جد مش مجاملة

مصطفى سيف الدين يقول...

وانا ؟
مفيش ميرسي و لا شكرا و لا حتى حلة محشي اتعشى بيها؟

الـسـيـدة نـون يقول...

وانا يا بت ؟؟؟؟

ده انا اللي معلماكي الأباحة


وش واحدة بتغمز

نيهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاع




تعالى نتكلم جد شوية

انتى اكيد ربنا بيحبك
واكيد ماماتك بتدعيلك من قلبها

علشان كونك انتى قريبة من الاسماء اللي ذكرتيها
فده معناه انك محظوظة

اذا كانت فاتيما ولا ستينة ولا مارو ولا هانى ولا القدر وانا

الناس دى من الشخصيات الجميلة اللى الواحد اتشرف بمعرفتهم يوما ما

وانتى كمان طيبة يا بت يا دودو وتستاهلى ان الناس تحبك

ربنا يبارك فى صداقتكم وعلاقتكم الطيبة ببعض


سلام
اختك خيخة

فاتيما يقول...

صباح الورد والفل
وروايح البحر اللى هّلة من عندكو ...

متقوليش حاجة يا بنتى
م القلب للقلب رسول
و انتى حبيبتى يا دودو
وعروسة بحورى


انتى دى بكل رقتها ونعوميتها
و حزنها الشفاف
و رومانسيتها
اللى واجعة قلبها

http://weheartit.com/entry/22071059



وانتى دى ومحمد
:)

http://weheartit.com/entry/21818750


وانتى دى بشقاوتك
و جدعنتك
وطولة بالك وصبرك
و قبل دول كلهم ... طيبة قلبك


http://weheartit.com/entry/21664057


ودى بقى عروسة البحور 2

http://weheartit.com/entry/22070837

:)

انا عاوزة أبعت تحية
لكل اللى انا محطوطة وسطهم
على رأى هانى فعلا
الصحبة دى .. الواحد يتمنى يتحشر وسطها علطول وميخرجش من قلبك


انغام بقى
عشان انتى عارفة كويس بقى
انها الحتة بتاعتى انا وانتى .. صح ؟


http://www.youtube.com/watch?v=Dpgyi3J3MRc&feature=related



تاااانى
انتى حبيبتى
و صباح الفل عليكى

عاشقه الرومانسيه يقول...

مصرى جدا
**********
انت والصحبه كلها تاج على راسى ووسام على صدرى افتخر بيه عمرى كله
ربنا يخليك ليا يااجمل اب فى الدنيا :)

عاشقه الرومانسيه يقول...

Baskouta
***********
ميرسى يابسكوتى ده من زوقك ياقمر :)

عاشقه الرومانسيه يقول...

richardCatheart
***********
وانا باموت فيكى يابنت الايه :)

عاشقه الرومانسيه يقول...

مش لاقيه كلام اقولهولك والله
بس عايزه اقولك سر : بكلمه منك من غير قصد خلتينى طايره فى السما
ربنا يبارك لى فيكى
وعلى فكره انا عمرى مااخدت اى كلمه منك على انها مجامله لانى عارفه ان ستيته بتقول اللى فى قلبها ومش مضطره تجامل حد

ربنا يجازيكى عنى خير ويرزقك بالسعاده من حيث لا تحتسبى

عاشقه الرومانسيه يقول...

مصطفى سيف الدين
***********
ياسيف ياضنايا انت مائده الرحمن قليله عليك :)

عاشقه الرومانسيه يقول...

بـت خـيـخـة وأي كـلام
****************
هههههههههههههههه يامجرمه :)
انتى حبيبتى ياخوخه وبحر اسكندريه ومحمد احمد يشهدوا

والله ياخوخه انا اللى محظوظه بالناس الحلوه دى
ولو مش هلاقى فى دنيتى حد يحبنى غيرهم والله هاكون راضيه ومكتفيه بيهم جدااااااااااااا

عاشقه الرومانسيه يقول...

فاتيما قلب البحر
***********
الصور كلها خُراااافه
اخدت الصوره اللى كتبتى عليها اسمى انا ومحمد وحطيتها على الفيس :)
والله بافكر اعمل لك تنازل عن الصفحه بتاعتى على الفيس :)
الاسم غيرته واصبح اللقب بتاعى اللى انعمتى عليا بيه والصوره كمااااان :)

صوره عروسه البحور 2 هاعتبرها صوره رودى لانها نسخه من عمتها

اغنيه انغام كمان جميله
بس الاجمل من صوت انغام الدافى ده وجودك فى دنيتى
بحبببببك ياقلب البحر بحبك

اســ الغربه ـــير يقول...

بجد ده احسن حاجه الواحد يكسبها من الدنيا الصحبه الحلوه ربنا يدومها بينكو

حنين محمد يقول...

مساء الغاردينيا
يعني اما حضرتي وصلت لمدونتك
كنتي توزعي تحيات وسلامات
ماليش دعوة انا بقى عاوزة سلام خاص ليا
هههههههههههههبهزر معاكي
وحلونكتب رسايل من القلب لصحابنا "
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
reemaas

Template by:

Free Blog Templates