3 أغسطس 2009

لقاااااااااء يامدونين.. خليكوا شاهدين


زى ما شفتوا كده فى لقاء ياجماعه ومهم انكم كووووولكم تحضروه
لانه هيفرق معاكم كتيييييير جدا وهترجعوا منه مبسوطين قوى
واسئل مجرب انا عن نفسى جربت وانبسطت جدااااااااااا
ارقام التليفونات هاكتبها تانى علشان تكون واضحه
تليفون الاستاذ هانى 0101748781
تليفون الاستاذ مصطفى 0103076271
اتمنى لكم يوم جميييييييييل
بس عايزين حد ابن حلال يكتب لنا التفاصيل
علشان الناس الغلابه اللى مش هتقدر تحضر زى حالاتى
وياريت حد يطلع ورقه وقلم ويكتب اسماء كل اللى حضروا
علشان تكمل فرستى قصدى فرحتى
هاموت واشوفكم يامدونين مصر
وهتحضر اللقاء ان شاء الله رئيسه جمعيه المرأه المتوحشه
والراعى الرسمى للقاء الدكتوره ستيته
ومجموعه من اروع مدونين مصر
اللى مش هيحضر هيخسر كتيييييييييير وانا اول الخسرانين
عاااااااااااااااااااااااااااااااا
اسفه ياجماعه انى مش باتابع مدوناتكم واعتبر بشكل او باخر منقطعه عن التدوين
بس ادعولى وان شاء الله هاكون معاكم قريب جدااااااااااا

27 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

Hadota ... حدوتة يقول...

نسجل أول تعلييييييييق

Hadota ... حدوتة يقول...

نسجل تانى تعليق
زغاريط وفرحة وهيصة وزفة كبيرة عشان خاطر دودو الجميلة وعريسها احمد

ألف مبرووووووووووووك يادودو ربنا يسعدك يارب وعقبال فرحك وتعزمينى ان شاء الله


بجد فرحتلك اوى اوى
ومعلش لو كنت بقول مبروك متأخرة ... بس انا بقالى يومين برده مشغولة جدا ومش بتابع مدونات .. بس سامحينى


الف مبروك تانى
وتالت
ورابع
وخمستاشر ياقمر

:)

هروح اقرا البوست واجى بقى

Hadota ... حدوتة يقول...

قشطة لقاء وحركات
انا بالنسبة للتجمعات محضرتش تجمعات تدوينية كبيرة قبل كده

على كل حال انا زيك هنتظر يوافونى باخر الاخر

مفهمتش انا بقى ايه حكاية منقطعة عن التدوين دى
هو بمزاجك ولا ايه ياشابة؟؟


بوست كل كام يوم مش هيخسر يعنى يا دودو ومش تحرمينا منك

تحياتى

الشاعر الحزين يقول...

نفسى قوى أحضر اللقاء ده

لكن الله أعلم بالظروف


وأحب أباركلك مره تانيه

مليوووووووووووووووووون مبروك


سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

mahasen saber يقول...

اولا مليون مليون مبروك


وحصلك حاجات حلوه فى يوم فرحك ده يا دودو
فعلا كان يوم حلو من كله

اما اللقاء فلحظى العثر مش هعرف بتاتا احضره

لان عندنا تصوير مع قناه فضائيه احنا ومجموعة الراديو كلها

حظنا اوحش منه مفيش

mohamed ghalia يقول...

إن شاء الله يكون يوم جميل

adel يقول...

قشطة انا مكنتش هاروح لاني معرفش حد اشاسا بس بالصدفة عرفت حد رايح و هاروح اتعرف بقي و بتاع و شاي بالنعناع

ستيتة يقول...

يا منتي
يا منتييييييييييييييييي

ليه مضايقة
تفتكري ده موسم قتل الإناث؟
انا كمان عندي احباط من تحت الباط
بس مشكرين يا جميل يا موجب معانا بالقوي يا أحنا

فكي فكي
تيجي نروح أحنا الاتنين نويت كلوب ونفرفش ونشرب عناب؟

غير معرف يقول...

اكيد هيكون يوم جميل


اهئ اهئ اهئ

يارتنى كنت اقدر اجى

اكن نفسى اتشرف بيكم اوى

يلا مره تانيه تتعوض


بس عاوزه حد يحكى التفاصيل كلها

هستنى هاااااااااااااااااا

حنين

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

ان اكمان والله كان نفسى احضر اوى

Hannoda يقول...

ياريتني كنت موجودة و اعيد التجربة الجميلة جدا دي تاني و اتعرف على ناس اكتر ... يارب يكون لقاء ناجح و جميل و فيه فايدة لكل اللي حايحضروه

تسلم ايدك يا دودو

زهرة الحب يقول...

هى التجمعات بتاع المدونات دى حقيقيه اصل انا لسه جديده هنا

الخبز قبل الحب أحياناً يقول...

جايين ان شاء الله
انتظرونا

مسدس صغير يقول...

والله احنا متشكرين جدا على اهتمامك
برغم انك مش جاية الا انك نشرتى الخبر بردة
ربنا يكرمك
تتردلك فى الافراح ونعزم المدونين كلهم عندك وشوفى هتأكليهم منين؟
هههههههه
متشكرين جدا
ان شاء الله جايين ان كان فى لعمر بقية

ريمان يقول...

يا ريت اعرف اجى


بتمنالكم يوم سعيد بجد


تحياتى

حاسوباتيه يقول...

كان نفسي قوي كمان اروح بس مش قدر وطبعا انا كمان خسرانه بس ياريت فعلا يكون في صور ووكده ويارب يقضوا يوم جميل

بنجاواتى يقول...

يا رب تكونى معانا قريب

ويارب نفساويا تكونى تمام

تحياتى

وردشان smilyrose يقول...

دودو يا قمر

بجد وحشانى موووووووت

كان نفسى تحضريه بجد

وكانت هتبقى فرصة ونتقابل كلنا

ملحوقة ان شاء الله

أحــوال الهـوي يقول...

يعني من الاسماء اللي انا عارفها انت و ستيته و انت مش جايه طيب اعمل ايه

ممكن لسته بالحضور لاني كده اعتبر مش عارف حد

و ستيته صاحبة الدعوة طبيعي هتبقي مش فاضيه

اعيدي النظر و تعالي

تحياتي

mimi يقول...

مبروووووك

الف مبروك يا قمر

كنت اتمني أشوفك

انا ان شاء الله هروح اللقاء

بس ياريت يكون ممنع


ومنتظرين عودتك... تحياتي

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

ترجعى بالسلامة ان شاء الله

غير معرف يقول...

الف مليوووووون مبرووووووك عالخطوبة ياقمر

ومعلش جت متاخرة انتي عارفة ظروف الدهانات عندي :]

ربنا يوفقك يارب

وبالنسبة للقاااااااء ياريتني اقدر اجي لكن انا فين وانتوا فين

يارب يقضوا يوم رااااائع

وعاوزين التفاصيل طبعا

تحياتي حبيبتي

assafo anaroze يقول...

دودو العاشقة
الف مبروك على الخطوبة و انا اسف جدا على انها جات متاخرة بس و الله طروف منعاني اني اتابع مدونات الاصدقاء
يا رب تكوني سعيدة
و يا رب يكون لقاء المدونين المصريين يخرج لنا باخبار حلوة و يمر بشكل ممتاز

حلم بيعافر يقول...

ياريت التجمع ده يتصور عشان الناس اللى مش هتيعرف تيجى

Pink Dreams يقول...

ان شاء الله يبقى يوم جميل

لما تيجوا بقى ابقوا احكولنا عملتوا ايه

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

أنا للأسف ظروفى ماتسمحش إنى آجى
بس لازم تحكيلنا على ال هتشوفية
تحياتى

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

w7shana ya amr walf mabrooooooooooook lany maolthash wtrg3elna bmilleon slama ya amr

Template by:

Free Blog Templates