18 يونيو 2010

انا كمان عجبنى هشام

الى ستوته
احسنتى الاختيار يادكتوره ستيته وابهرتينى بالشاعر هشام الجخ وانا باعشق اللون ده من الشعر
ولقيت نفسى قوى فى قصيده ايزيس
الف شكر لحضرتك على كميه السعاده والاستمتاع اللى حستهم وانا باسمع كلمات الشاعر الفنان ده
احساس بجد كنت محتاجه له انى استمتع بشئ يكون له معنى عندى





7 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

العلم نور يقول...

اختيار موفق .. تحياتي لك

اصحى يا نايم ووحد الدايم ..

(حملة الجسد الواحد)

أرجوا من المدونين الموقرين أن يضعوا شعار الحملة واسمها في الشريط الجانبي لمدوناتهم كدلالة على وحدة صف أمة محمد

لمزيد من المعلومات

http://dndanh111.blogspot.com

جعله الله في ميزان حسناتكم .. آمين

خواطر شابة يقول...

اناايضا مثلك عرفته من خلال الدكتورة ستيتة ومثلك ايضا من ضمن ما سمعت اعجبتني هذه القصيدة طريقة القائه تضفي عليها لمحة محببة
تحياتي

ستيتة يقول...

أنا المعشوج يا كل العاشجين غيروا
تحبوا شيء جميل طبعا
لكن تتحبوا ده الأجمل

صباحك هنا وسعد يا دودو

غير معرف يقول...

لازم ايزيس وقعت وقعه صعيدي

أبئي قابليني لو فهم

richardCatheart يقول...

جميل اوى فعلا

انا الاول سنعته عند ست الستات

ماهضمتهوش بس الحقيقه سمعتله تانى كام حاجه غير بغير عجبنى

ودى سمعتها عندك عجبنى اكتر وهاتستغربى عجبنى ليه غير ان شعره جنان

ادائه وحركات جسمه ووشه فكرنى بالله يرحمه احمد ذكى كتتتتتتتتتتير وانا كنت بموت فيه

الله يرحمه

تحياتى على اختيارك

وتفتكرى هايفهم دا ولا بلاش

محمد عتلم يقول...

وديتى القطه فين ؟؟؟؟؟

حسن ارابيسك يقول...

إنتقاء رائع وجميل لرائعة من روائع الشاعر الجميل هشام الجخ
وللحقيقة انتقاء مواضيع المدونة بعناية يعطي لها قيمتها وثقلها التدويني
نبضات قلب ولهان
تحياتي
حسن أرابيسك

Template by:

Free Blog Templates