7 مارس 2011

من وحى خطاريف فاتيما


كل الغرام كان ليك ... كل الوجع ليا

كل الخداع فى عنيك ... ودموعى فى عنيا

كنت الدفا ف لياليك ... كنت الشتا ليا

انا ممكن إنى أنساك لو دمى كان ميه

انا سهل انسى هواك لو الهوى غيه

لكن حبيبى نصيب مكتوب على جبينى

اعشق وادوب ف عنيك وهواك يجافينى

دور حبيبى كتير ... على قلب غير قلبى

قول للنجوم ف الليل الذنب كان ذنبى

ويوم ما تتألم وتدوق جراح الغير

ابقى افتكرنى امانه ياحبيبى يوم بالخير

جرحى كأنه ما كان ... لانى حبيتك

هقدر على النسيان؟؟!! ... ده قلبى كان بيتك

رغم ان دمع الفراق مكتوب على عنيا

دلوقتى حزنى عليك صفحه ومطويه


19 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

عمرو يسرى يقول...

رائعه
تسلم الايادى

مدونة رحلة حياه يقول...

السلام عليكم
جاءت قاسية باحاسيس معبرة عما بدا حين كتابتها

elsha3er يقول...

بجد والله جميلة جميلة أوى اوى ما أفتقدتش اى شئ من معايير الكتابة حلوة بأمانة

mrmr يقول...

جميله يا دودو
لكن صعبه قوى وحزينه
ربى يسعد قلبك

عاشقه الرومانسيه يقول...

تعليق من فاتيما لان المدونه بتهيس

فاتيما يقول :

أولا
-----
الصورة حلوووووووة جدا جدا


ثانياً
-----
انا موافقة على كل اللى المكتوب
ما عدا آخر سطر


ثالثاً
----
لازم تحصل مصيبة عشان ترجعى تكتبى
مرة الثورة
ومرة قلبى يدوسه قطر ؟!!


رابعاً
-----
ربنا يخليكى ليا
يا قطتى الحلوة
بجد
الكلام طالع وكأنى كاتبه بقلبى


خامساً
------
بوسات وحضونات بعدد موج البحر
اللى انتى عروسته

Alex AndRoid يقول...

ممكن اخدها كوبي

شوية قهوة يقول...

ازيك يا جميل
فينك مخدش بيشوفك
والله وحشاني جدا
ايه الكلام ده
رااااااااائع
تسلم ايدك يا جميل
طمنيني عليكي

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

كل الغرام كان ليك ... كل الوجع ليا
كل الخداع فى عنيك ... ودموعى فى عنيا
كنت الدفا ف لياليك ... كنت الشتا ليا
انا ممكن إنى أنساك لو دمى كان ميه
انا سهل انسى هواك لو الهوى غيه
لكن حبيبى نصيب مكتوب على جبينى
اعشق وادوب ف عنيك وهواك يجافينى
دور حبيبى كتير ... على قلب غير قلبى
قول للنجوم ف الليل الذنب كان ذنبى
ويوم ما تتألم وتدوق جراح الغير
ابقى افتكرنى امانه ياحبيبى يوم بالخير
جرحى كأنه ما كان ... لانى حبيتك
هقدر على النسيان؟؟!! ... ده قلبى كان بيتك
رغم ان دمع الفراق مكتوب على عنيا
دلوقتى حزنى عليك صفحه ومطويه


" كأني شيفاني وانا بقولها حساها جدا رغم اني مش عايشة الحالة بجد تحفة ... ممكن اسجلها بصوتي؟ وبالتأكيد هكتب اسمك ؟"
لولا

غير معرف يقول...

صفحه مطويه ولا مكرمشه؟

Prince-Palestine يقول...

جميلة جداااا


تحياتي لقلمك

ابراهيم رزق يقول...

كلام جميل

لما يكون الحزن صفحة و مطوية من الممكن ان تفتح فى اى وقت الحزن يجب ان يكون صفحة و حرقت او انتهت حتى لا يقضى علينا

همس الحنين يقول...

مساء العطر

كلمات رقيقة هادئة من قلب انثى

رغم حزنها تنبع كلمات العشق من صدرها

مشاعر حساسة جداً

ومدونة رقيقة راقت لي بجمال احساسك

دمتِ بسعادة

تحياتي

ميرام يقول...

اللللللللللللللله
بجد رائعه
(:
متابعه ومستنية الجديد

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

دودو دخلت هنا عشان اشكرك على الكلام الجميل اللي زيك
وعلى سماحك بأخذ الكلمات للاداء الصوتي

لولا

momken يقول...

حلوة اوى

تسلم ايدك

وتحيه لام يوسف


تحياتى

" red rose " يقول...

السلام عليكم

بجد مدونتك جميله جدا وللاسف انى مش دخلتها من زمان
وكمان اللى شدنى البوست واسلوبك فى التعبير اتمنى انك تقبلى تعليكى وتنورينى ونكون اصحاب
السلام عليكم

" red rose " يقول...

هههههههههه
سورى حلوه تعليكى دى
معلش غلطه املاءيه
تقبلى تعليقى ومرورى وتحياتى
سلام ياجميل

حسام غانم يقول...

جميلة جدا جدا

أحييكي

سندباد يقول...

جوايا كلام كتير ويجي ميت سؤال
ليه الحزن جوايا عامل زي الجبال
كل ما ادواي جرح يتولد غيره في الحال

تسلم بنات افكارك
مدونتك جميلة ورقيقة اوي
تقديري ليكي ولشخصك الراقي
تحياتي

Template by:

Free Blog Templates