3 يونيو 2011

ابتعد عنى




هل تستطيع ان تبتعد عنى ؟؟!!

هل ترى ان الامر بتلك السهوله؟

لا ياسيدى فانا أميره أحلامك ليلا

ومالكة قرارك نهارا

اينما ذهبت ستجدنى

فى ضحكات الاطفال

فى طيات عقلك وبين حنايا قلبك

فانا الماضى وان حاولت نسيانه

وانا المستقبل وان لم اكن فيه

ستجدنى بين سطور كتب الحكايات

فانا شهرزاد التى استطاعت ان تأسر قلبك المغرور

وجعلت قلبك طوعا لكلمه من شفتها

وفتكت باعصابك واذاقتك الموت شوقا

دون سيف مسرور

انا بلورتك المسحوره

التى يكون المستحيل بجوارها ممكن ومعقول

انا كل شئ وانت بدونى لا شئ

انا من تملك انفاسك ودقات قلبك

هل قررت الابتعاد؟؟!! إذا فلن أشفق على قلبك أبدا

ولن تجد راحه بعد اليوم فراحتك فى كفى

لن تجد بعد اليوم الا الظمأ فمائك وشهدك بين شفتاى

لن تهنأ بنوم قط فوسادتك كانت وستظل هى نهداى

والان انا من تطلب منك الرحيل

لاذيقك من عذابى الكثير والكثير

6 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

richardCatheart يقول...

عندما تكتب المشاعر بنعومه الحرير وبريق الماس وبين السطور نسمع اعذب الالحان
فيكون دائما الامضاء نبضات قلب ولهان
دودو عاشقه الرومانسيه

رحلتنا في الحياة يقول...

جميلة اوى ياقمر

Mona Hekal يقول...

دودو يا دودو نورتي مدونتك تاني يا دودو :))
عجباني اوي ثقتها في نفسها و قوة كلماتها و المقاطع اللي عجباني قلت لك عليها مش شغلانة بقي :))
بجد يا دودو تسلم ايدك استمتعت بكلماتك جدا و يا ريت اشوف المزيد منها هنا في بيتك بيت الرومانسية

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

يا قاسي يا راجووووووون... جميييييييييييلة الكلمات وما تحمله بداخلها من كبرياء

لولا

سندباد يقول...

صدقتي حين قلتي علي نفسك عاشقة الرومانسية
كلمات رشيقة رقيقة وفيها رقة وقوة وكبرياء الانثي
تقديري لقلمك الرشيق

شوية قهوة يقول...

كلماتك جميلة اوي
الواحدة لازم تبان قوية مهما كانت
من جواها حساسا وضعيفة
تسلم ايدك

Template by:

Free Blog Templates