6 يونيو 2011

اقترب حبيبى

انا هنا ياسيدى بجوارك

طوع يمينك وملك يديك

اقترب منى اكثر توسد صدرى

دع دموعك تنهمر من عيونى

بثنى حزنك واهات قلبك

لا تخجل منى فانا روحك وكيانك

دع يديك تغوص بكفي

دعنى ابحر فى عينيك بلا شراع

لعلنى اغرق فيهم واموت شهيده غرامك

وما أجمل الموت فيك عشقا

فموتى معناه حياه جديده

دعنى احلق فى سمائك

كنجمه ساطعه يبهر نورها الارض

ولا يملكها سواك

كملاك طاهر

يترك مملكه السماء ويحيى على الارض

لتكون انت له سماء ويكون لك ارضا

دعنى اتدفق فى شراينك مثل الدم

دعنى اغذى قلبك بحبى لينبض وينبض

دعنى اتوغل فى رئتيك واملئهم بغرامى

نعم اعلم انك تتنفسنى وانى احيا بداخلك

فانا جزء من قلبك وشرايينك ودمك


10 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

مصطفى سيف الدين يقول...

جميلة وهادئة ورقيقة
كحال مدونتك اختي العزيزة
سبحت معكي في بحار الرومانسية ودنيا الاحلام
تحياتي

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

لالالالالا انا بقالى قد اية مجتش هنا
ومحستش برقتك يا دودو

احنا دائما كدا بنحب نحتل حبيبنا
نكون بيه وليه ومعاه
يارب قلوبنا تفضل فى حب طول العمر

دمتى عسولة

شوية قهوة يقول...

كلماتك جميلة
ورقيقة
متالقة كعادتك

Mona Hekal يقول...

اممممممممممممممممممممم
هههههههههههه
صباح الفل علي احلي رومانسية في البلوجر
ايوه كده عاوزين نشاط قوي
في إنتظار الجديد
متتأخريش علينا :))

ستيتة يقول...

إيه ده يابنتي
فكرتيني من سنتين
لما كنت اصحى قبل الشغل
اقرأ مدونتك ومدونة دكتور عصام علام وانزل مبتهجة
ده انا نسيت ان فيه كتابة رومانسيكية
الله
الله
استمري بقى علشان احبك
وانا اساسا بحبك جدا:)

عاشقه الرومانسيه يقول...

مصطفى سيف

اهلا سيف ازيك يادكتور
والله والله مدونتى نورت ولو مش مصدق احلفلك :)
اهلا بك فى دنيا الاحلام وبحار الرومانسيه ياسيدى
جبت معاك عوامه؟؟؟


نورتنى ياسيف بجد

عاشقه الرومانسيه يقول...

احساس طفله
**********
اكيد انتى ارق يا توته انتى حسيتى بالكلمات لانك ذواقه وصاحبه احساس جميل


نورتينى ووحشتينى :)

عاشقه الرومانسيه يقول...

كلام من قلبي


ميرسى ياقمر ده من ذوقك بس :)

عاشقه الرومانسيه يقول...

Mona Abo - Elso3od
**********
منى يامنى بحبك يامنــــى
هههههه

امممممممممم فعلا ههههه


ايوه كده عاوزين نشاط قوي
في إنتظار الجديد
متتأخريش علينا
************
لالالا اوعى تتعودى على كده انا موديه قوى وباكتب حسب الحاله:)

عاشقه الرومانسيه يقول...

ستوته روح قلبى


بس كده ؟
عيوووونى ياضى عيونى
ده انا مستعده اكتب مخصوص علشانك كل يوم بوست تعملى بيه الاستمورننج بتاعتك :)
انا كمان باموت فيكى

Template by:

Free Blog Templates