19 سبتمبر 2011

رجل فقد انسانيته



الى رجل ضاعت منه انسانيته

الى رجل غاب عنه ضميره بلا رجعه

اليك وحدك دون الرجال اوجه كلماتى علها تجد الى قلبك سبيل

عفوا

فقد نسيت ان قلبك مات والاموات لا يشعرون

لا اريد منك الاحساس فاعلم جيدا انك تفتقر اليه .. إذا فلتعيرنى بعض انتباهك علك تتفهم ما اعانيه

ولكن فى البدايه دعنى اذكرك بنفسى

انا امرأه وهبت لك كل شئ وسلبت منها كل شئ

وأأتمنتك على احساسها فخنت امانتها وبعت حبها بتراب الارض

ووهبت لك السعاده وانتزعت سعادتها من قلبها وكأنها حق مكتسب

انا امراه زرعت فى ايامك الورد وجنت الشوك فأدمى قلبها قبل كفيها

انا امراه اشرقت شمسها على ليلك فانارت حياتك واطفئت انت شمسها

انا امراه اكتست بالحزن فصارت جزء منه بعدما ازالت عنك حزن السنين

انا امراه عانت كثيرا من انانيتك ولكنها اعطتك الكثير

انا امرأه كانت تصلى لله تضرعا كى يقربك منها والان تصلى كى يريها الله فيك آيه

انا امرأه كانت تهواك اكثر من نفسها واصبحت لا تكره احد مثلك

احيك بشده لانك نجحت فى ان تقضى على احلامى وضحكاتى واحساسى بالحياه

انا الان انتظر ان اراك مكانى فربى وربك " الحق "

23 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

ستيتة يقول...

بس بس بس ايه ده
افتح اخد شوية رومانسيكية كزاد وزواد ألاقي سكاكين وخناجر وسيوف وباسم الله الله أكبر:)
إنتي عارفاني
انا من بتوع
اللي يهواك اهواه واللي ينساك!!!! من أنتم .. أمشي ياض على أمك بنرش مية

بحبك

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

ربي يعوض عليها خيراً ويسعد قلبها بكل خير...كلمات تطل من رؤس احرفها الحزن وتدمو من جرحها القلب

لولا

عاشقه الرومانسيه يقول...

ستوته روح قلبى
**************
ههههههههههههههه ضحكتينى والله اضحك الله سنك
طيب اعمل ايه بقى لما بانشر حاجات رومانزيه حضرتك مش بتيجى
ولما يجى لك مزاجك لرومانزيتى بأكون قلباها غااااامق
ههههههههههههههههههههههه
بلغينى قبلها بيوم بس انك عايزه تفتحى المدونه الصبح تلاقى كلام حلو وانا انزل لك بوست مليان محاسيس ومشاعير جياشه
هو انا عندى كاااااااااام ستيته؟ دى هى واحده ياعااااااااالم
انا كمان باموت فيكى ياستوتى

ربنا يحميكى ويحفظك ليا يارب

عاشقه الرومانسيه يقول...

لولا
*********

امين لدعائك
كلماتك معبره قوى وجميله يالولو :)
تسلميلى ياقمر

فاتيما يقول...



انا قريتها قبل كدا
ومينفعش أعلق
غير بإنه الخسران أكيد
لأ
انه الخسارة نفسها
لو يعرف


بس انا دايما اقول المصطلح دا
عاشق ومعشوق
كل قصص الحب اللى شوفتها وسمعت عنها
غالبا بتبقى عاشق ومعشوق
واحد يحب قوى
وواحد يتحب قوى
وانتى وقلبك
وانتى كمان وحظك


يا تكونى العاشق
ياتكونى المعشوق

وكلاهما قمة الفرحة
وقمة الحزن


تسلم ايدك
وقلبك الغالى عليا دا

عمرو يسرى يقول...

عادت لتنتقم

الاحلام يقول...

يالهم نوعيه من الرجال لا يستحقون نتكلم عنهم اصلا فانهم من ضيعوا حقوق الله فى الارض اعرف ان هذه النوعيه موجوده بالفعل ولكن يوجد من احسن منهم بكثر جدا والله هو المعوض
تحياتى الاحـــــــــــــــلام

شمس النهار يقول...

يانهار ابيض

ايه ده كله

ماشاء الله عليكي ليكي طريقة كده في تركيب الكلمات جنب بعض خطيرررة

:))

Unknown يقول...

بيقولوا اللى بيحب
ما يكرهش وكمان بيقولوا
كتر الأسية تقطع قلوب المحبة
وبين الحب والكراهية تتحير القلوب الرقيقة

mrmr يقول...

خاطره جميله قووى يا دودو
ربى يسعد قلبك
mrmr mora

beautiful mind يقول...

الموضوع كبير بجد ومفيهوش اي رومانسية
والظاهر كدا انه منتشر جدا اليويمين دول حكاية الخيانات ونكران الجميل
المهم اننا نتعلم الدرس ونفوق بقي
مش اي حد نامنلنه بسهوله
تحياتي وان شاء الله الجاي اجمل

sabry abo-omar يقول...

احساس قوى وتعبيراتك وكلماتك قاسية جدا جدا على الطرفين وليس على الرجل فقط.. لكن هل ينقلب الحب لكره بنفس القوة .. أختلف فى هذا.. تحياتى واعجابى بكلماتك واحساسك الرقيق

عاشقه الرومانسيه يقول...

♥ فاتيما ♥


وانا كنت العاشق يابطه وكل املى انى اكون معشوق بس كله نصيب
انا كتبت البوست فى لحظه وجع لكن اتمنى ان ربنا يكرمه باللى احسن منى
ويعلم ربنا انى عمرى ما اتمنى له شر
لكن القلب فيه شويه زعل جامدين قوى منه

بحبك ياقلب البحر

عاشقه الرومانسيه يقول...

عمرو يسرى

ههههههههههههه
حلوه منك ياعمرو
يلا انا اميره الانتقام دودو
حد عايز حاجه؟ والنعمه لا شرحنه
ههههههههههههههه

نورتنى ياعمرو باشا

عاشقه الرومانسيه يقول...

الاحلام

اهلا بيك فى مدونتى
واول زياره واتمنى دوام التواصل :)

عاشقه الرومانسيه يقول...

شمس النهار

كلماتى خطيره لان شمس حياتى اللى منوره دنيتى بنفسها بتقراها♥
:)

عاشقه الرومانسيه يقول...

norahaty


وانا واقعه فى الحيره دى :)
الحمد لله على كل حال :)

عاشقه الرومانسيه يقول...

mrmr

الاجمل من الكلام عيونك اللى قرته يامرمر
:)

عاشقه الرومانسيه يقول...

beautiful mind

وجهة نظر لها احترامها برضه :)
نورت مدونتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

sabry abo-omar

فى مقوله سمعتها قبل كده بتقول
لو قابلت ست بتكره راجل قوى
اعرف انها كانت فى يوم بتحبه قووى

ولو ان اللى انا فيه انا باسميه حاله غضب واضطريت استعمل معاها الفاظ قويه علشان اعبر عنها
لكنها لا تصل حد الكُره
انا اكتر واحده فى الكون اتمنى اشوفه سعيد

غير معرف يقول...

دودو ياحبيبة قلبى وحشانى خالص
والله دايما فاكراكى وليكى دعوات كثير على لسانى
ربنا يفرح قلبك ويرزقك باللى يستاهل دودو فعلا تحياتى

ليس فقيرا من يحب يقول...

لا يا دودو

اللى يحب ميكرهش يا قلبى

وولا يدعى على انسان اداله احساس حلو فى يوم

البطله هنا قاسيه اوى

بس نسيج الكلمات اكثر من رائع

ربنا يرزقها راحه القلب والبال بطلتنا

zizi يقول...

ابنتي الحبيبة انا عمري ما قريت كلمات بهذا الوضوح في الرقة والرومانسية ..انتي دبحتيه لو كان بيحس لكن حيث انه ما بيحسش انتي كده بتدبحي نفسك وفي هذه الحالة انا مع دكتورة ستيتة تماماً ..ووراه دستة قلل مكسرة عشان السُلام خسارة فيه

Template by:

Free Blog Templates