4 فبراير 2009

لن انساك


لن انساك
ما عاد قلبى يحتمل الفراق
وعذابى بين الدموع والاشواق
لا تتركنى سيدى وحدى
امشى على الاشواك
لأنى احببت فيك ذلك الملاك
فمهما حدث منك لن انساك
وهل يمكننى ان انسى هواك؟
أشتاقت عينى الى ان تراك
أشتقت الى ضوء القمر الذى فى عيناك
أشتقت الى حراره الشمس التى فى يداك
أشتقت للأبتسامه على شفتاك
أشتقت لعالمك أشتقت لدنياك
لقد كان ومازال فى قلبى هواك
حبيبى أنى اعدك
لن انساك

48 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

adel يقول...

يابنتي اي حد بيفهم و شاف الكلام ده بيتقاله هيرجع هيرجع

بس المهم ربنا يكون ريد رجوعه ده

عاشقه الرومانسيه يقول...

ياريت ياعادل يكون حاسس بوجعى
ويرجعلى

انا باحاول اكون قدامه جامده
لكن الحقيقه غير كده خالص

مش عارفه اعمل ايه؟

ستيتة يقول...

اللهم أعد إليها هذا الملاك
فلو رأي فيض هذا الحب ولم يعود
فمؤكد أن هذا الملاك في دنيا البشر غير موجود

كلام جميل من جوا نخاشيش قلبك
بحبك

إيمان يقول...

إحساسك رائع ... وقلمك بجد جميل ... كلماتك أثرت فيه ... عقبال متأثر فى الناس إللى مبتتأثرش بأى حاجه ... مش هقول ربنا على الظالم والمفترى علشان عارفه إنه مش هيهون عليكى
تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

ستيته ياحبيبتى انتى فين؟
انا اللى قاعده النهارده على الماسنجر ومستنياكى
انتى بترديهالى؟
عااااااااا
وحشتينى

مش يمكن هو فعلا مش موجود الا فى عيونى انا بس
لانى بحبه و شيفاه ملاك

لو موجوده افتحى الياهو

عاشقه الرومانسيه يقول...

ايمان
انا لحد دلوقتى قلبى مش مطاوعنى ادعى عليه
وهو فعلا مش هيهون عليا

واتمنى انه يشوف الكلام ده ويأثر فيه

نورتينى ياقمر

عاشقه وغلبانه يقول...

انتوا مستقصدني النهارده ولا ايه
ولا علشان مانا غلبانه
كل ماروح عند حد اتقهر عياط كده
اهئ اهئ
حلو ياختي بس ماتكتبيش في النقطه دي تاني
غيروا
اكتبوا كوميدي
اهئ اهئ

حاسوباتيه يقول...

ان شاء الله ترحعوا لبعض يارب

MaNoOoSh يقول...

طب مش فاهمة.. طب هو يستاهل الحب دة كلة؟.. طب ايه
طب مش فاهمة السبب هو الحب دة هو اللى نهاه وللا الظروف؟..
بس انا دايما بقول الحب دة حاجة نادرة ومش اى حد بيلاقيها ولو فى ايدك تتمسكى بالحب دة متتردديش.. انا كنت فاهمة ان الموضوع انتهى فى البوست اللى فات علشان كدة قلتلك انسى (مع ان الحب مش سهل يتنسى)

Hanan Elshafey يقول...

دودو يا قمر


قلتهالك مره وهقولهالك تاني

لو ليكم نصيب مع بعض هترجعوا


ربنا معاكي يارب

امنياتي

ساره يقول...

دودو حبيبتي

الله يحبنا واكيد رحيم بينا
اذا مكتوب لك تكملي معه صدقين راح يرجع اما اذا ربنا ما اراد فلازم تكوني صبوره .. وكمان تتأكدي انا ربي بعده عنك عشان مصلحتك فى الاخر.. ماراح تحسي بكلامي الحين .. اهم شئ انك تكوني قويه

أحــوال الهـوي يقول...

ابنتي العاشقه
اشعر بك و باحاسيسك المتقدة و الراي يكون علي حقائق و ليست مشاعر
ثانيا مهما كانت الاحاسيس فنصيحة من في مثل عمر و الدك ان لا تقدمي تنازلات و تظهري شوقك و حاجتك اليه مهما رغبت و ارغمك الحب علي تقديم قرابين لمحبوبك .... فلست اعرف نوعية معشوقكك و لكن الرجال عموما يلهثون خلف من تهملهم و قللون من شأن من يطاردهم طبيعه بشريه ليست لها شان بتعليم او جنسيه

ابنتي تجلدي فما تعتقدي انك سوف تكسبيه باذلال نفسك خسارة كبري و ما تعتقدين انك سوف تخسريه بكبريائك ربح و علو
هذا راي بوجه عام
راسليني علي اميلي في مدونتي لمزيد من التفاصيل

تحياتي

princess يقول...

انا برده متفقة مع اللى قالوا لو ليكوا نصيب هترجعوا ان شاء الله

adel يقول...

متعمليش حاجة .....ربنا اللي هيعمل

يابنتي محدش بياخد اكنر من الللي مكتوبله

لو بعدته عن بعض يبقي ربنا اللي عاوز كده و كان ممكن لو كملته كان يحصل مشاكل اكبر

و ممكن ده يكون اختبار لقوة صبركم انتم الاتنين

romansy يقول...

ومن يستطيع ان ينسى الملاك

طالما اضاف الى روحنا الكثير والكثير

شيماء جمال(شيمو القمر) يقول...

ومن يستطيع أن ينسى حبيبه
ولكن هيهات من يسمع ويحس
الحب أجمل إحساس فى الوجود ولكنه لا يأتى الإنسان دائما منفرا لابد أن يصاحبه الألم والعذاب
صحت المقولة التى تقول
الحب جحيم يطاق ولكن الحياة بدون حب نعيم لا يطاق
حاولى بكل ما فيكى المحافظة على حبك لأنك صعب إنك تلاقى حب تانى إلا بعد مرور فترة طويلة
ولكن إذا لم ترة أى أمل فانسحبى بهدوء

كلامك مفعم بالمشاعر رائع حقيقة
تحياتى

غير معرف يقول...

اللهم اعطى عاشقة الرومانسية ما تريد


كما اعطيتها ذلك الاحساس المرهف


اللهم امين

dramaqueen يقول...

ياااااااااااة على الجمال
ايه المشاعر الرقيقة والحب الجميل دة

صدقينى يا بنتى انتى خسارة فى الزمن دة
بجد تسلم ايدك

بسمة انور يقول...

انا كمان اوعده مش هنساه مهما يحصل ومهما يكون
بس نفسى يعرف كدة

كلام جميل وحساس

عاشقه الرومانسيه يقول...

عاشقه وغلبانه

يا حبيبتى كل واحد بيكتب احساسه
وده احساسى

انا فعلا ملاحظه ان فى حاله عامه من الاحباط
حاليا على جو كتير من المدونات

والله اتمنى اكتب كوميدى بس يجى منين الضحك والقلب حزين

تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

حاسوباتيه
انا كنت متوقعه ده واننا هنبعد بس مش متخيله انه هيوجعنى بعده عنى بالشكل ده
حتى شوفى اخر بوست عندك وشوفى تعليقى عليه

عاشقه الرومانسيه يقول...

MANOOOSH
والله اكبر غلط اننا نخلى الظروف شماعه نعلق عليها ضعفنا وقلة حيلتنا
هو مش بيحاول يدافع عن حبه
وانا مش فى ايدى حاجه

عاشقه الرومانسيه يقول...

حنان الشافعى
اتمنى ياحنان والله

عاشقه الرومانسيه يقول...

ساره
ربنا يقدر لى الخير إن شاء الله
والله وانا معاه كنت بأدعى أن ربنا يجمعنا ولو كتب علينا الفراق يرضينى ويهدى لى نفسى

عاشقه الرومانسيه يقول...

احوال الهوى
اسمع كلامك وكأنه صوت عقلى الذى تعب من الصراخ
فلن اقول ان كلامك فيه الكثير من الصحه بل ساقول انه كله صحيح
انا محتاجه ما يقوينى فعلا
وقد وجدت ذلك فى كلامك
اشكرك على النصيحه واعدك ان احاول ان انفذها قدر المستطاع

عاشقه الرومانسيه يقول...

princess
إن شاء الله ياقمر
ادعيلى

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel
كلامك صح طبعا
لكن انت نظرتك للموضوع اعم واشمل منى
لانى انا اللى موجوعه ويمكن مش شايفه الحقيقه او مش عايزه اشوفها

عاشقه الرومانسيه يقول...

romansy
انا لا استطيع ان انساه ايضا

عاشقه الرومانسيه يقول...

اعترافات قلب
والله انا تعبت من التفكير
وهو مش هنا ولا حاسس بيه خالص
انا مش هحارب لوحدى

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى

اللهم امييييين

ادعيلى

عاشقه الرومانسيه يقول...

dramaqueen
سلميلى ياقمر
اشكرك بشده والحاح
هههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

BASMA
لو احساسك صادق اكيد هيوصله

ريمان يقول...

الله الله

بجد ما اروع كلماتك

جميله فعلا

ورقيقه اوى

تحياتى لقلمك المبدع

عاشقه الرومانسيه يقول...

ريمان

ربنا يبارك لى فى عمرك ياقلبى

ده بس من زوقك
نورتينى جدااااااا

العاشقه يقول...

الله عليكى ياقمر بجد بوست يجنن بس نفسى تكتبى حاجه تحسسنى انك متفأله ، انك بقيتى انسانه قويه
انتى فعلا قويه لكن لازم تظهرى لنفسك ده لانه هيساعدك اوى على انك تتخطى اى محنه واى ألم تتعرضي ليه بجد احساسك جميل وقلبك رقيق
وشكلك كده بنوته زى العسل

عاشقه الرومانسيه يقول...

العاشقه
الله يكرمك يارب
ان شاء الله قريب قوى هتلاقى حاجه كده
بس هى فتره وهتعدى ان شاء الله
وعلى رائى صلاح جاهين

حاسب من الاحزان وحاسب لها
حاسب على رقابيك من حبلها
راح تنتهى ولابد راح تنتهى
مش انتهت احزان من قبلها؟
عجبى!!

ادم المصرى يقول...

انا اسف انا جيت اهو

بجد بجد هيرجعلك لو بيحبك ودا شيئ اكيد ولكن لو مش بيحبك يبقه تجمدى قلبك وتسلمى امرك لله وهوا يتولاكى وبلاش تكونى ضعيفه اوى كدا اجمدى عشان تعرفى تتقبلى الموقف بلاش تكونى عمله ذى الفرخه كدا خليكى قويله وهوا اكيد اكيد لو بيحبك هيرجعلك مش موضوع انو حاسس بيكى بقه وكدا لا لو بيحبك مش هيقدر يعيش ثنيه من غيرك

عاشقه الرومانسيه يقول...

ادم المصرى
جيت بعد ايه لما بعتلك استدعاء على يد محضر من المحكمه؟

فرخه؟
الله يكرمك

انت جاى تعلق فى عشه ولا ايه؟
مش لو بيحبنى بقى
الله يكرمك ويكرمه

هو مش بيحبنى وانت عملتنى فرخه

نقول ايه؟
انا اللى جبته لنفسى

adel يقول...

مين قال ان نظرتي اعم :):)

لا حاسس بجد و مجرب :(:(:(

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel
انتم السابقون ونحن اللاحقون

أشرف يقول...

متهمنيش


--------------------------------------------------------------------------------

تكلميني او متكلمنيش
تفتكريني او ماتفتكريش
تنسيني او متنسيش
كل ده ميهمنيش
فراقك وكلامك يوم وداعك
شئ ميخصنيش
ولو لحظه خيليك قلبك
وتصورتي اني بحبك
تبقي دي مشكلتيك
انا جيت في مره وصاارحتيك
جيت مره وقولتليك بحبك
انا عمري ما عشقتك
ولا عمري تصورت اني حتي احبك
وان كان ليه مكان في قلبك
في بنات كتير ذيك
وبنات كتير حبوني قبليك
فكلامك عن فراقي مهزنيش
وكلامك يوم وداعي مجرحنيش
لان كلك علي بعضك كده متهمنيش
ولو كنتي فاكره ان فراقيك ليه
هياثر فيا
او حتي يسهر عنيا
يبقي انتي اكيد متعرفنيش
والفتره الي عرفتيني فيها مفهمتنيش
لكن لعلمك انا بتنسيش
متستغربيش
وبقولها باعلي صوتي
بحبكيش
لان كليك كده علي بعضيك
متهمنيش
****************
بهزر معاكى أوعي تاخدي كلامي محمل
الجد
دومتى مبدعه
وكونى بخير كى أكون

عاشقه الرومانسيه يقول...

romio
انت يعنى حطيت نفسك مكان حبيبى وبتتكلم بلسانه؟
طيب ايه رايك انه لو ممكن انه يقول الكلام ده
عمرى ما كنت حبيته

انت بقى علشان روميو وكل يوم بتحب واحده ممكن تقول كده واكتر

لكن حبيبى نو نو نو نو

انا واثقه فيه وفى حبه لى
ومسيره هيرجع لى لانه مش هيلاقى قلب زى قلبى ابدا
يخاف عليه ويحبه

نورتنى يا روميو بيك

محمد صلاح البورسعيدي يقول...

دودو يا عاشقة الرومانسيه احساسك رائع هز وجداني فكما تعرفين اني مثلك اعشق الرومانسيه ولا استطيع ان اعيش بدون حب فالحب بالنسبة لي هو الهواء الذي اتنفسه هو الدماء التي تسير في عروقي هو النبض الذي يدل على انني مازلت على قيد الحياه وكم تعذبت وتألمت كثيرا باسم الحب وكم اخلصت لمن لا يستحق وذبت عشقا وتعلقت بقلوب خاليه من النبض والاحساس ولكن برغم كل ما عانيته وما اعانيه يبقى الحب دوما هو الامل والراحه والامان ويبقى الحب دوما هو الحياه لكل انسان...

عاشقه الرومانسيه يقول...

محمد صلاح البورسعيدى
بعد كلامك الجميل ده مفيش كلام يتقال

نورتنى

Unknown يقول...

لكم كان الاخلاص فى الحب شيمة من شيم النبلاء

ايتها الرقيقة التى اقسمت بالوفاء لابد الدهر وتلاقت ملامحها مع امل اللقاء بمن ذهب ولم يعد

ايتها القلب القرمذى الخلاب التى تنساب خيوطه كل صباح من اجل شمس تاتى معها من ذهبوا

فقط ابتسمى واعلمى ان ما نعطيه هو ملك لنا فقط وان النسيان محطه لا وصول لها ان لم نركب القطار :)

سامشى الان

Tamer Diab يقول...

يارب يكون يستاهل كل الحب ده
ولو يستاهلوا يرجعلك
ولو العكس ربنا يبعده عنك احسن ليكي مليون مره
تقبلي زيارتي ونورينا مره

عاشقه الرومانسيه يقول...

البحث عن انا شئ جنونى
مش عارفه اقول ايه هرب منى كل الكلام
بعد كلامك اكيد مفيش كلام تانى
نورتنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

Tamer Diab
اكيد هو احسن راجل فى الدنيا
مش انا بحبه؟

نورتنى

Template by:

Free Blog Templates