8 أبريل 2009

أنا اللى كنت+ تحديث هاااااام



ياجماعه لو سمحتم مش عايزه اى تجريح فى التعليقات
لانى برغم كل شئ باحترم احساس الطرف الاخر
وكمان مش بحب احذف تعليقاتكم لانكم كلكم ناس محترمه ويهمنى ارائكم
ويبقى الاحترام
**********************


أنا اللى كنت
أنا اللى كانت عيونى بحرك
أنا اللى كانت رموشى برك
أنا اللى كانت شفايفى خمرك
أنا اللى كانت حياتى نهرك
أنا اللى كان غرامى سرك
أنا اللى كنت فرحه سنينك
أنا اللى كنت كلمه ف جبينك
أنا اللى كنت لحظه حنينك
أنا اللى كنت قلبك وعينك
أنا اللى كان حلمى جناحينك
جاى تحلم تانى بيا؟
جاى تنده تانى ليا؟
جاى تسرق منى عمرى؟
جاى تانى تهد املى؟
اللى راح منك ف ثانيه
والنهايه هي هي
جاى تقول محتاج حنانك
جاى تقول عايش عشانك
جاى تقول راضى بزمانك
مهما هتكون الاسيه
والنهايه هي هي
جاى ومستنى السماح
جاى نادم ع اللى راح؟؟؟
ما النهايه هي هي

91 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

ســـهــــر يقول...

جاى تحلم تانى بيا؟
جاى تنده تانى ليا؟
جاى تسرق منى عمرى؟
جاى تانى تهد املى؟
اللى راح منك ف ثانيه
والنهايه هي هي

للأسف مش بيحسوا بقيمة المشاعر اللى من الطرف التانى غير بعد فوات الاوان

بعد اية بعد م الواحد داق مرار الدنيا وعاش الحزن بكل طقوسة ؟

صدقينى اكتر حاجة عجبتنى فى البوست اصرار بطلة البوست على انها مش هترجعلة مهما ندم

تحياتى ليكى يا جميلة

ســـهــــر يقول...

أيـــه دة هو أنا كنت أول تعليق كمان ؟

والله انا حظى حلو وأتفائلت بيكى فى بداية اليوم يا قمراية تحياتى تانى بس المرة دى لقلبك

Soul.o0o.Whisper يقول...

اييييييييييييييييييه داااااااااااااا



ماليش دعوة أحجز طيب

Soul.o0o.Whisper يقول...

هيييييييييييييييييييييه

أحمدك يارب

المركز التانى أحسن من مفيش



أما اروح أقرأ بئا

الشاعر الحزين يقول...

ايه بس الكلام الجامد ده ؟

ارجعى بالذاكره لورا شويه وافتكرى البوست بتاعى
أحببته ولكن

كان شبيه قوى بموضوعك ده

بس بصراحه موضوعك أحلى

أنتى تفوقتى على نفسك قبل ما تتفوقى عليا

بجد أنا سعيد جدا انك بهذا الأسلوب البديع

لكى منى كل التقدير أيتها المبدعه

Soul.o0o.Whisper يقول...

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:(
:((


صح يا دودو
لو النهاية هى هى

يبئا ليه الجرح ؟؟
و على ايه السماح؟؟
و ليه يرجع امل راح؟؟


ماتزعليش يا جميلة
أكيد أن شاء الله فى نهاية جميلة جاية
بس عاوزين ثقة فى ربنا


دمتى بكل الود

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜ يقول...

السلام عليكم .
النهايه هى هى !!!!
اكيد مع شخصيه زاى ديه
واحد يضيع حب عمره
وكمان يعزب قلب حبه
جاى تانى ليه وراجع بعد ايه
جامده يادودو
ايوه خليكى راجل كده وعند كلمتك هههههههههههههه تحياتى ليكى باقمر
وصباحك سكر ان شاء الله
البوست نزل روحى صلحى انتى كمان التعليق ها بلاش فضايح
سلام ((**سونه**)) .

ستيتة يقول...

انتي وسارة كاتبين بوستين خلاصتهم

روح يابابا عند مامتك احنا بنرش ميه

بس يا بنت يا دودو ايه الكلام الجميل ده؟
ده ينفع يتغنى والله
تسلم ايدك

حاجات جوايا يقول...

كلمات جميلة جدا يا دودو

عندك حق النهاية هتبقى هى هى
اللى بيجرح مرة سهل يجرح الف مرة

ربنا يعينك ويقويكِ

dreem يقول...

حلوة اوى
جااااااااامدة بجد
بس مين يا اوختى بتمتع بالقوة دى ؟
تحياتى

حاسوباتيه يقول...

كلمات رائعه جدا عجباني قوي مع انها حزينه بس معبره قوي بالزات النهايه هي هي

حازم النبراوي يقول...

اية الكلام الجامد دة

بصراحة جميل جدااااااا

تحياتي

ساره يقول...

تعجبيني يا دودو

اصون كرامتي من قبل حبي :)

والله يا بنت صرنا نخوف ههههههههه
بجد انتي توأم الروح :)

تسلم ايدك على كلامك الرائع :)

mohamed ghalia يقول...

جميلة كلماتك بجد
ربنا يسعدك دايما

عاشقه الرومانسيه يقول...

سهر
الحمد لله انه عجبك ياسهر
عاش الحزن بكل طقوسة
*****************
حلوووووووه الجمله دى ياسهر

عاشقه الرومانسيه يقول...

سهر
يعنى لو كنتى عاشر تعليق مثلا كنتى هتتشائمى منى؟
(;
طيب مش هاديكى المروحه بتاعهاللى بيكسبها اول تعليق وافطسى بقى من الحر هه

عاشقه الرومانسيه يقول...

Soul.o0o.Whisper
ههههههههههههههه
راحت عليك ياجميل سهر سبقت

عاشقه الرومانسيه يقول...

Soul.o0o.Whisper
خلاص خدى انتى المروحه بدل سهر

عاشقه الرومانسيه يقول...

الشاعر الحزين

طيب الحمد لله انى فلحت فى حاجه
(:
منورنى دايما

عاشقه الرومانسيه يقول...

Soul.o0o.Whisper

ونعم بالله ياسول
هو انا ليا غير ربنا ياحبيبتى؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜

الشخصيه دى انا رغم بعدى عنها باحترمها ياسونه
ارجوكى خدى بالك
علشان ماازعلش منك

عاشقه الرومانسيه يقول...

ستيته حسب الله الحمش
خلاص هاتى الملحن والموزع ودورى على حد صوته كويس واشتغلى
بس ما اظنش ان فى حد صوته كويس
اليومين دول

عاشقه الرومانسيه يقول...

حاجات جوايا

اللى بيجرح مرة سهل يجرح الف مرة
**************************
لا تعليق ):

نورتينى يا سالى

عاشقه الرومانسيه يقول...

dreem

اهى محاوله يمكن نفلح

عاشقه الرومانسيه يقول...

حاسوباتيه

الحمد لله انها عجبتك ياقمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

حازم النبراوي

الف شكر يااستاذ حازم ده بس من زوقك

عاشقه الرومانسيه يقول...

ساره
اصون كرامتي من قبل حبي
****************
الله الله قولى كمان ياست

عاشقه الرومانسيه يقول...

mohamed ghalia

ويسعدك انت كمان يامحمد
شكرا على متابعتك رغم تقصيرى فى حقك

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

انتى اللى كنتى ومازلتى مبدعة
حقيقى بستنى بوستاتك الرومانسية يا عاشقة المعانى فيها صريحة واحساسك بيها عالى
:)

تقبلى مرورى

مسدس صغير يقول...

كلمات جميلة
معبرة
احييكى عليها
تقبلى مرورى

صمت المشاعر يقول...

كلماتك جميله جدااااا

واسلوبك مميز

دمتي بكل خير

في انتظار مزيدك

MǿиY El-Shreef يقول...

دايما بنحس بقيمه الحاجه لما تضيع مننا يادودو

بس في حد احساسه بجد اوي وبيبقى نادم بجد ونفسه يرجع

وده لو اديناه فرصه يبقى بجد عملنا فيه جميل وهيحافظ علينا اوي اوي

بس الانسان بقى الي بنديله فرصه واتنين وبردوا بيضيع فرصته يبقى الاسهل مانلتفتش لكلامه تاني اصلا

ومانتعبش نفسنا ف التفكير فيه ياجميله

كامك حلو اوي يادودو

ربنا معاكي ياحبي

خلي بالك من قلبك (L)

حسام غانم يقول...

جميلة يا دودو

حلوة أوي

Nostor Azzuro يقول...

كل اهل اسكندرية احسن ناس
احساس عالى فى الكلام
انتى حالمة بصدق فى كلامك

assafo anaroze يقول...

عاشقة
رائعة كلماتك
سيدتي جاي من ثاني يطلب السماح اكيد حاس بغلطه
ليه ما تتركي له فرصة ليعوض عن ما اقترفه اتمنى انك ترجعي له اذا حسيتي فعلا انه يستحق ان ترجعي له و انه بالفعل نادم
مودتي
اتمنى نسمع اخبار جيدة عن قريب

adel يقول...

ايه الاغاني دي

بحرك و برك و هواك و فضاءك
ايه شبكة المواصلات دي

ناقش سمكك و كابوريتك و فراخك و بطك و وزك و فيلك :):)

ههههههههه

لا بس بجد كلام حلو وانا حتي مش عارف اهزر

القدر و انا يقول...

دودو ايه الابداع ده
احاسيس معبرة فعلا
مشاعر رقيقة تعبر عن الحياة
تسلم ايديك

الشاعر الحزين يقول...

حلو قوى التحديث ده يا ست الكل

بس بقولك ايه

اللى يعجبك ردى عليه واللى ميعجبكيش

شيليه هيله بيله وفى بحر اسكندريه على طول

ولا أقولك بلاش بحر اسكندريه عشان مش يتلوث

أقولك
عندك طفايه سجاير ؟؟؟

حلوه طفاية السجاير

جربى وقوليلى عملتى ايه

تحياتى يا قمر اسكندريه

همس الاحباب يقول...

مبدعة يا دودو
كلمات رومانسية يا عاشقة الرومانسية
بس مش معنى اننا اخطانا الاختيار مرة
يبقى كل مرة نفس النهاية
ممكن نتعلم من اخطائنا
تحياتى وتقديرى

غير معرف يقول...

أعتذار واجب
اسف يا ستنا
سماح النوية

لجين أبو الدهب يقول...

ايه ياعم الكلام الجامد ده ؟؟

لا بجد جامد اخر حاجة ..

وحلوة جدا ..

تسلمى يابنت منطقتى ..

فتــافيت (رحاب الخضري) يقول...

حلوة اوي يا جميل
بس ليه بقى الكلام اللي في الاول ده
عامة.. انا من النوع اللي مايعرفش يبص لورا
خليكي زي القطر دايما باصص لاقدام .. علشان كده بيوصل في ميعاده

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

أنا اللى كنت لحظه حنينك
أنا اللى كنت قلبك وعينك
أنا اللى كان حلمى جناحينك
جاى تحلم تانى بيا؟
جاى تنده تانى ليا؟
جاى تسرق منى عمرى؟
جاى تانى تهد املى؟
اللى راح منك ف ثانيه
والنهايه هي هي
جاى تقول محتاج حنانك
جاى تقول عايش عشانك
جاى تقول راضى بزمانك
مهما هتكون الاسيه
والنهايه هي هي
جاى ومستنى السماح
جاى نادم ع اللى راح؟؟؟
ما النهايه هي هي
الله الله الله
معلهش السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أختى الفاضله
أولا أحييك على كلمات الأكثر من روعه
بجد
انا مريت بنفس تجربة كلماتك دى بالظبط بس للأسف ما كنش حب كان ضحك
كنت ضحيه وهم اسمه حب
ياريت قلوب الناس تكون طاهره ومافيهاش خداع ولا كدب
ياريت كل وحد فكره ان الحب لعبه يراعى ضميره امام ربنا
ويعرف ان الحب الطاهر احسن من الكدب
معلهش
تقبلى تحياتى
سلالالالالالالالالالامى

شاب كــ طخين ـــــا يقول...

الله
كلمات جميله
واحساس اجمل

وفيه ناس بيكون حرام بجد حتى التفكير فيهم من الاواحد بيشوفه منهم
بس مع الاسف بردو بنفكر فيهم وكمان بنحبهم :D

تقبلى تحياتى بوست جميل وينفع يتغنى والله :d

سلام

marmar يقول...

ايه يا حبيبه قلبي مين بس اللي بيزعلك وبيجرح مشاعرك ده وانا اقطعووووووووو ولله
احلى حاجه تعرفي ايه هيا بجد
لما يكون عندنا اصرار ان اللي خانا وجرحنا مهما عمل مش هنرجعلو تاني ولا هنفكر فيه تاني
وللأبد
يارب كل حاجه في حياتك تكون نهايتها سعيده وجميله زيك

MaNoOoSh يقول...

ربنا يقدم اللى فيه الخير يا دودو ويرزقك بكل خير

عاشقه الرومانسيه يقول...

احساس طفلة محبة للرومانسية
ماانا قلت قبل كده ياقمر ان بعد الكلام اللى بيطلع منك مفيش كلام يساويه
انا اللى فعلا باستمتع ببوستاتك
وتستحقى عن جداره لقب
عاشقه الرومانسيه
هاتنازل لك عن الاسم
هههههههههههههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

مسدس صغير

اهلا بيك دايما
منورنى فى مدونتى المتواضعه قوى دى

عاشقه الرومانسيه يقول...

صمت المشاعر

ربنا يكرمك
اشكرك على كلامك الرقيق

عاشقه الرومانسيه يقول...

MǿиY El-Shreef
طيب انا من هذا المزنق احب اهديلك اغنيه الست اللى بتقول فيها
عايزنا نرجع زى زمان قول للزمان ارجع يازمان

عاشقه الرومانسيه يقول...

حسام غانم

ربنا يكرمك يااستاذ حسام
شكرا

عاشقه الرومانسيه يقول...

Nostor Azzuro

السر فى التركيبه
مش اسكندرانيه ؟
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

assafo anaroze
لما احس انه نادم بجد وبيتمنانى بجد
مش هاتردد انى اكون له

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel

انت مش عارف تهزر
بس ده مش من تأثير كلامى
ده لانك جعان
وكل دى اصناف اكل يامفترى؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

القدر و انا

تسلميلى يابنت بلدى ياعسل

عاشقه الرومانسيه يقول...

الشاعر الحزين

وبعدييييين بقىىىىىىىى
انا مش قلت مش بحب الاسائه لاى حد؟
ماتخافش عليا انا اعرف اتصرف كويس وبشياكه اكتر من كده

شكرا على المتابعه يافنان

عاشقه الرومانسيه يقول...

خالد همس الاحباب

هنا مش انا المخطئه ياخالد
ده هو
ياريته يتعلم ويعرف انه فعلا خسرنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

مصري جدا

مفيش بين الاخوات اعتذار
(:
موقف وانتهى خلاص
انسى لانى نسيت

عاشقه الرومانسيه يقول...

لجين أبو الدهب

افضلى انتى انفخى فيا كده
لحد ما انفجر
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

فتافيت
الكلام موضح نفسه بنفسه ياقمر

حاسبى لتدوسينى فى طريقك
بحبك يافتفوته

عاشقه الرومانسيه يقول...

عاشقة الأحزان

مين قال ان العيب فى الحب
العيب فينا احنا
مش عارفين ازاى نحب بعض

عاشقه الرومانسيه يقول...

أمبارح كان عمرى عشرين

بوست جميل وينفع يتغنى والله
*********************
خلاص اتفق مع ستيته وهات المطرب والموزع والملحن وتعالى
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

marmar

قلبك ابيض يامعلمى
هههههههههههههههه
تقطعوا حتى واحده؟
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

MaNoOoSh

انا وانتى ياقمر
(:
حسستينى انى جايلى عريس
الكلمه دى مش باسمعها الا فى المناسبات اللى زى كده
ههههههههههههه

الشاعر الحزين يقول...

يعنى الناس تغلط فيكى وزعلانه قوى انى بغلط فيهم
خايفه على احساسهم ومشاعرهم ؟

ايه ده
ايه الرقه دى ؟ ايه الروح الطيبه دى ؟

على العموم يا ستى حقك على دماغى والناس اللى غلطت فيكى برده حقهم عليا عشان متزعليش

بس بلاش الطيبه الزايده قوى دى

مبقتش بتنفع فى الزمن ده

اسألينى أنا

الطيب دلوقتى بيسموه عبيط

بس على فكره أنا مش قصدى خالص ان أنتى طيبتك دى معناها عبط

أوعى تفهمينى صح ؟

قصدى أوعى تفهمينى غلط

بهرج معاكى يا قمر

وحقك عليا مره تانيه

الربان يقول...

تحياتي

انت التي كانت و هو ايضا الذي كان...
و التكرار يعلم الشطار...

عموما لو حضرتك شايفة انه تغير او
الظروف المحيطة بكما تغيرت ..فلعل هناك
بريق امل....

تحياتي و تقديري

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

اقتربت النهاية

قبل اول ميلاد للبداية

اقتربت النهاية

ولم اجد لذلك بديل

hasona يقول...

السلام عليكم

كلمات وكانها حملت سفاحا بحلم انقلب الي كابوس
ومن فرحة الي ألم

ومن حلم واماني الي جراح وعذاب

وكل هذا يدمر أو يقوي الوجدان

فكان ما كان
ولن يعود الزمان

ولن تعود البطلة الي حبيب مهما كان

فهي مازالت مشتتة المشاعر بين روعة الحلم وقسوة الواقع

تحياتي

الفراغ يقول...

جاى تقول محتاج حنانك
جاى تقول عايش عشانك
جاى تقول راضى بزمانك
مهما هتكون الاسيه
والنهايه هي هي
جاى ومستنى السماح
جاى نادم ع اللى راح؟؟؟
ما النهايه هي هي

مااجمله من حزن..ما اجمله من ندم
انه ينادى يستعطف..اعطينى فرصه تانيه
وماأرق من محب يعطى.. ليأخذ اجمل الحب وارق المشاعر
صحيح لم تكتبيها..ولكنى اتمنى الفرصه التانيه

نظره عين يقول...

تسلم الايد اللى كتبت ويسلم القلب اللى قال وتسلم العين اللى شافت ويسلم منك احلى كلام بجد انتى رائعه وجميله وحساسه اوى ومشاعرك جميله ياعاشقه الرومانسيه واسميكى انا عاشقه الروح والاحساس
سلامى ليكى وتحياتى اليكى

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

يا باشا المسامح كريم
بلاش ذل فى ادم
ههههههههههههه

كنتى كل هذا
ولازلتى
فاءنتى انا
وانتى كل انا
فالحياه هى انتى
وانا هو حياتك
فلما نحيا بدون غدا
ولا نعيش الحب معا


تحياتى

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

لا تبكى على اللبن المسكوب فقد تعكر ولا فائدة منه بعد الآن
إنسى وإبدأى من جديد
تحياتى

عاشقة الورد

ريمان يقول...

وهو الندم هيفيد بايه؟


ولا حاجه طبعا

وكلهم كده مش بيحسوا بقيمه اللى فى ايدهم الا بعد ما تروح منهم

للاسف يعنى

انما احنا بنعرف ازاى نقدر

مش زيهم كده

تحياتى ليكى يا قمر

كلماتك جميله اوى من غير مناقشه

وعباراتك جميله اوى

شمس النهار يقول...

معلش بقالي يومين مش بعلق عند حد عشان كنت مشغوله
البوست اللي فيه تجريح شيليه وخلاص
اما لشعر الجميل ده اقول فيه ايه مش لاقيه كلام يوصفه عشان هو فوق الوصف بكتير
تسلم ايدك

شيماء جمال(شيمو القمر) يقول...

جاى تقول محتاج حنانك
جاى تقول عايش عشانك
جاى تقول راضى بزمانك
مهما هتكون الاسيه
والنهايه هي هي
جاى ومستنى السماح
جاى نادم ع اللى راح؟؟؟
ما النهايه هي هي
*****************************
ما أصعب هذه الحروف !
حقا وصفت أدق المشاعر التى تؤلمنى

أسفة على التأخير

تحياتى
شيمو القمر

وحي القلم يقول...

كلمات رائعة
وفقك الله

عاشقه الرومانسيه يقول...

الشاعر الحزين
انا مفيش حد غلط ولا هيغلط فيا
لانى مش باغلط فى حد
ولانى باعامل الناس زى ما احب انهم يعاملونى

يمكن احترامى للناس وخوفى على جرح مشاعرهم يتفسر عندك او عند غيرك انه عبط
لكن انا باسميه احترام
لا ما تخافش انا فهماك صح
منورنى والله يافنان

فشكووول يقول...

ازيك يا دودو
هو كنت بالنسبه ليه كل حاجه
وبعدين بدأ يتمرد
فضعت منه
ويحاول الاسترداد
بس اللى جواك غير اللى باين عليك
واللى قلبك بيقوله غير عنادك اللى ظاهر
بتعاتبيه وبتعانديه وانا رأى ان اللى جوه بركان من ............
بس خلاص يا دودو ما تعانديش نفسك
تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

الربان
اهلا بيك فى اول زياره لمدونتى المتواضعه وارجو انها تتكرر

تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى

اكيد يااحمد عندك حق

عاشقه الرومانسيه يقول...

hasona

عجبنى تعليقك جدا
وعجبتنى تشبيهاتك اكتر
تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

الفراغ
انا ايضا اتمناها ولكن ..........

عاشقه الرومانسيه يقول...

نظره عين

اشكرك على الكلام الجميل ده
(وش مكسوف)
وموافقه على الاسم ياستى
لانه جميل مع انى بحب عاشقه الرومانسيه اكتر

عاشقه الرومانسيه يقول...

ABOALI

احيانا بيكون فى اعتبارات كتير بتخليك تقول لأ
رغم ان كل ذره فى كيانك بتقول اه

عاشقه الرومانسيه يقول...

صدى الصمت

ده اللى باحاول اعمله بس ياريت اقدر

عاشقه الرومانسيه يقول...

ريمان

تفتكرى ياريمان؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

شمس النهار
انتى اللى وجودك فى مدونتى فوق الوصف بكتير
وبيدينى دفعه لا تتخيليها
رغم انى لم اراكى
ولكنى احبك فى الله

عاشقه الرومانسيه يقول...

شيماء جمال

جميل اننا نعبر عن بعض ونحس بعض قوى ياشيمو

انتى تتاخرى براحتك ياقمر ولا يهمك

عاشقه الرومانسيه يقول...

مصعب صلاح

اشكرك

عاشقه الرومانسيه يقول...

fashkool

ااااه منك يافشكولى
دايما فاقسنى كده؟
هههههههههههههههههه
بصراحه بصراحه؟
اه

كله في الكلتش يقول...

الله عليكى والله احساسك رائع

ممكن لو قبلتى حضرتك دعوتى

فى مدونتى المتواضعة

تكتبى لها حاجة اكون شاكر جدآ لحضرتك

روميو

Template by:

Free Blog Templates