13 مايو 2009

مدونين اجمععععععع حاااااااالا عندنا حفله


حبايبنا الحلوين اللى دايما منورين
وبالتهانى مسبقين وبالهدايا علينا داخلين
واحنا مستنيين والبالونات ونفخين والتورتات مجهزين
عندنا النهارده عيد ميلاد ياحلوين عارفين عيد ميلاد مين؟
تصفيق حاااااد
شكرا شكراااااا





محدش عاقل يقدر يكرهها طبعاااااا



البالونات دى انا اللى نفختها لوحدى يافاتيما الناس دى جايين على الجاهز



النهارده فيه اوبن بوفيه واكل كتير واصناف انما ايييييه واللى بيعمل رجيم الله يعوض عليه





التورتات كتير بس دى تورته يوسف روح قلبى اوعوا حد يجى جنبها


والتورتايه النونو دى بتاعتى انا


والشيكولاته دى كلها لفاتيما

الحلويات الشرقيه كمان موجوده

مين عايز يشرب حاجه ساقعه ياجماعه اتفضلوا اتفضلوا زى مدونتكم


اللى مش بيحب الساقع عندنا الطبيعى اهو محدش يتكسف مدوا ايديكو


واللى مالوش فى الحلويات يقدر يتعشى قبل ما يروح كله موجود



تعالى ياطمطم افرجك الهدايا بتاعتى



الورد للورد


والقطط دى كمان علشانك


ولسسسسسه ده فى عربيه نقل جايه ورايا (:




اييييه ده؟

اغيب شويه الاقيكم عاملين كده
طييييب اغسلوا الاطباق بقى ونضفوا المدونه
وانا هاروح اكتب كلمتين حلوين لفاتيما


لو خيرونى
لو خيرونى بين النجوم لأخترت عينكى
لو خيرونى بين الأنهار لأخترت شفتكى
لو خيرونى بين الأزهار لأخترت خدكى
لو خيرونى بين الكواكب لأخترت كفكى
لو خيرونى بين الاقمار لأخترت وجهكى
لو خيرونى بين الليالى لأخترت شعركى
لو خيرونى بين النساء ما اخترت غيركى

**************************
**********
****
*



كل سنه وانتى حبيبتى وفى قلبى يااجمل فاتيما فى الدنيا
حضن كبيييير وبوسه اكبر






.

46 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

حاجات جوايا يقول...

أوووووووووول تعليق
عشان خاطر فاتيما بس

حاجات جوايا يقول...

والتانى عشان خاطر




فاتيما برضه

حاجات جوايا يقول...

هروح اكل بقى وارجع اشرب العصير هنا

حاجات جوايا يقول...

حلو يا دودو عيد الميلاد ده قوووى

انا قلتلك انا تخصص حوادق



كل سنة وانتى طيبة يا طمطم
وفرحانة ومبسوطة وآخده يوسف فى حضنك يارب


ايه رايك فى عيد الميلاد ده
دودو هتبوظلك الرجيم خالص

هههههههههه


كل سنة وانتى طيبة يا اجمل فاتيما
واجمل ام

سالى

ستيتة يقول...

كل سنة وفاتيما طيبة
هي فعلا احلى فاتيما في المدونات
لأ احلى فاتيما عرفتها في حياتي كمان

ابعدي ايدك عن التورتاية الشيكولاتة

اللي ها يجيب ايده ناحيتها مضطرة اطلع المطاوي ونشتغل بقى

جميل عيد الميلاد
زي دودو وفاتيما

koketa يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا فاتيما

حاسوباتيه يقول...

كل سنه وهي طيبه يارب وعقبال 100سنه وانا بعمل ريجيم عاجبك كده قدام الاغراءات دي لازم يبوظ بس يلا فدايا هههههههه

adel يقول...

كل سنةو فاتيما طيبة
و مفيش تريقة عشان خاطر يوسف بس

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

كل سنة وفاتيما بخير

ويخليكى لينا يا دودو

ويخلى البوفيه المفتوح ده على طول

ممكن بقى حاجة ساقعة وسندوتش

قبل الدنيا ما تبقى زحمة

رحلتنا في الحياة يقول...

كل سنة وهى طيبة يارب والسنة دى يرجع يوسف لحضنها بس يادودى انا عايزة حتة جاتوه :(

مهندس مصري بيحب مصر يقول...

كل سنة و انتي طيبة يا فاتيما
:)
ربنا يريح بالك يارب

قلب ارهقته الاحلام يقول...

كل سنه وانتي طيبه يافاتيما

وعقبال عيد ميلادك يادودو

بس ايه البوفيه الجاااامد ده

حرااااام عليكي انا عامله دااااااايت

يالهوتييييييي سبوني ف حالي :)

شمس النهار يقول...

طيب انا ملييش في الحلويات والا بشرب اي مياه غازيه اعمل ايه

صحيح ده في حوادق اهو وعصير فرش
ماشي كده
كل سنه وهي طيبه
وربنا يديم عليكم الصداقه الجميله دي

MaNoOoSh يقول...

كل سنة وفاتيما طيبة وبصحة وسعادة
وانتى كمان بصحة وسعادة يا دودو



بس مييييييييييين اللى خلص التورتة اللى بالفراولة بقى؟
عااااااااااااااااااااااا
مليش دعوة بقى انا عايزة تورتاية

ســـهــــر يقول...

كل سنه وفاتيما طيبة
وكل سنه وهى من الجميع محبوبة
ويارب تكون سنه سعيده عليها

Soul.o0o.Whisper يقول...

ايييييييييه دااااااااااااا؟؟؟


حفلة؟؟؟؟؟؟

و من وراياااااااااا؟؟؟

و لفاتيمااااااااااا


طيب يا دودو
طيييييييييييييييييب



حسابك معايا بعدين
...........


الاول نقول كل سنة و انتى طيبة يا فاتيما

و كل سنة و انت بخير و صحة و سعادة يارب
و ربنا يطمن قلبك
و يحقق لك كل اللى نفسك فيه


و طبعا انا و دودو واحد مفيش فرق

يعنى اعتبرى ان انا اللى جبت الهدايا و نفخت البلالين
و جبت الجاتوهات
بس كل ما يمس الشيكولاتة بصلة ليا فيها نصيب طبعا
P:


ربنا يوفقك يارب يا جميلة

و دمت دائما فى رعاية الله

Soul.o0o.Whisper يقول...

نيجى بئا لدودو

بلاش الانانية دى يا دودو

طب مش كنتى قلتى يا بنتى
كنا عملنالها حفلة جماعية


لالالالالا
لالالالالا
لالالالاااااااااااااااا

انتى ما يتسكتش عليكى خالص


حسابك معايا على الميل



ياللا جهزى نفسك
:))

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

اعملى حسيبك يا دودو
كل التورتات اللى فوق دى انا اخدت الحتت المقطوعة منها خلاص
وازازة الفانتا اللى وراء دى شيفاها ايوة هى دى
تؤتؤتؤ لسة عايزة حلويات من دى
ايوة كدا تمام :)

فاتيما العسولة
كل سنة وانتى طيبة
ربنا يسعدك ويحققلك كل اللى بتتمنية


اية العيد الميلاد الجميل دا يا دودو
واية الكلمات الرقيقة دى
ربنا يديم الود بينكم

تقبلى مرورى

ساره يقول...

كل سنه وفتيما طيبه
والله يجمعها مع ولدها قريب
ويديم عليكم الصداقه الجميله

انا اخذت قطه وانا ماشيه :)

كفايـة طيبـة يقول...

فاتيما

كل سنة وانتى زي السكر :)
وكل سنة وانتى احلى من السنة اللى قبلها
ويارب كل الايام الجاية تبقي احلى من الايام اللى راحت
ربنا يسعدك يارب :)

غير معرف يقول...

ياااااي عيد ميلاد محصلش

ياريت كل يوم يبقى عيد ميلاد فاتيما

هههههههههههههه

كل سنة وفاتيما طيبة

ادخل بقى عالتورتات انا عاوزة تورتة الشوكلاتة مليش دعوة مش كلها لستوتة

عاوزة حتة صغننة بسسسسسسسسس

شكل التورتات يجنن يابختها هههههههه

تسلم ايدك عالحفلة الجميلة ياقمر

Eno يقول...

كل سنه وانتي طيبه يافاتيمه وعقبال مليون سنه سعاده ياقمر :)

تحياتي :)

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم
كل سنه وانتى طيبه فى فاتيما
ويارب يطول عمرك
بس أيه يادودو ده كل الاكل والجاتوهات دى
دى مزينية شعب بحاله
هههههههههههههههههههههه
ربنا يستر
بحبك موووووت
إيناس

همس الاحباب يقول...

هو احنا فينا من كده
عامة عيد الميلاد يو م الجمعة
وعلى العموم كل سنة وفاتيما يخير
وانتى بخير كماان
بس بكرة ان شاء الله فيه حفلة على الهواء مياشرة
بمناسبة عيد الميلاد
والكل معزوم للاحتفال
تحياتى

القدر و انا يقول...

دودو
كل سنة وفاتيما طيبة
ويارب تتهنى بيوسف فى حضنها قريب جدا
وانت اللى تعملى الحفلة الجامدة دى

mimi يقول...

انا هسيب هنا تلات تعليقات
الأول للي تعبت وكلفت نفسها وصرفت ببزخ علي الحفلة

انت يا جميلة

عقبال عيد ميلادك يا سكر وأبقي أعزميناااااااااا

mimi يقول...

التعليق التاني إهداء لفاتيما

وهابي بيرث داي تويو
تشا تشا تشا

وسنة حلوة يا جمييييييل

وطفو الشمعايا .. ويلا غنو معايا

وحركااااااات

mimi يقول...

التعليق التالت بقي

ده للجاتوهات والتورتات والحلويات والببسيات والشيكولاتات و المعلبات واللي مش معلبات ...

وبقولهم تعالو يا حبايبي ...
تعالولي كلكو ...
مفيش فتفوتة
واحدة تقع منكو
أصلي مغرمة بيكو ....
أنا أصلي بحبكو .

عاشقه وغلبانه يقول...

كل سنه وهي بالف صحه وسلامه ويارب عقبال مليون سنه

انا هاسيب تورته الشيكولاته لستيته انا بحب الكريمه اكتر
هيييييييييييييييه

Kiara يقول...

كووووووووووووول سنة وانتي طيبة يافاتيما

وربنا يراضيكي ويبارك لك في يوسف

MǿиY El-Shreef يقول...

كل سنه وهي طيبه وبخير

اجمممممممممل فاتيما ف كل الدنيا

يارب كل ايامها الجايه سعاده وحب

ربنا يجمعها بيوسف حبيب قلبها يااااارب

كل سنه وانتي بخير يافاتيماا ياحبيبتي

مووووووووووواه

شاب كــ طخين ـــــا يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا فاطمه
ويارب سنه سعيده عليكى

وكل دى حلويات يحظك :D

بـسـمـــة صـــــلاح يقول...

كللللللللللللل سننننننننننننة وفاتيما طيبة وسعيدة وبألف خير

وبجد حفلة كميلة وشبعت وخلاص لما ارجع البيت مش هتعشى
وعلى فكرة انا ممديتش ايدي مع اللي مدوا ايدهم وعكوا الدنيا
ههههههههههههههه
انا سطورة ومؤدبة


بجد حفلة مدونتيه لذيذه
حرام عليكي جوعتيني


تقبلي مروري
مودتي

غير معرف يقول...

كل سنة وأنتي طيبة وعقبال ميت سنة

حرام عليكي جوعتيني

ستيتة تورتة الشيكولاتة أذا فهي الحرب

هاتي البوفية دة اكلة بسرعة وارجعهولك
خليكي جدعة دحنا أخوات

رؤية يقول...

كل سنة وهى طيبة
وعقبال 100 سنة


وربنا يباركلا فى يوسف

تحياتى

ستيتة يقول...

دخلت اكل بواقي الأكل
وجع بطني ولا دلق طبيخي

يخرب بيت امتحانات العيال
جوعتني لحاجة حلوة من كتر الإكتئاب
عااااااااااااااااااا

مممممممممممممممممممممممممؤ

غير معرف يقول...

ايه ده انا جاية بعد الحفلة ماخلصت
اصلى كنت بره مش تقولى من امبارح
على العموم ملحوقة افتش على اللى باقى فى الاطباق
ولو ملائتش حاجة حعيط
اصل البوفيه حلو قوىوقليل لما يتكرر
ده لايحدثالامن صديقة مخلصة قوى وحبوبة قوى وهو ده انتى يادودو
كل سنة وانتى وفاتيما بالف خير
ويارب السنة الجاية تحتفل به مع يوسف

assafo anaroze يقول...

عاشقة
اسففففففففففففففف جاي متأخر اوي وفي احتفال لفاتيما ام يوسف
لا انا غلطت و لازم ادفع الثمن و الثمن اني ارو ح ازورها في مدونتها و اهنيها بنفسي
عيد ميلاد فاتيما سعيد و كل عام يا رب و هي بخير و اتمنى ان يوسف حبيب قلب ماما و اللي يحبونها يرجع لحضنها
شكرا على التورتة و الحلويات اللي ما اكلتهاش لقيت جيش المدونين زف عليها على الاخر
ههههههه
مودتي

Unknown يقول...

كل سنة وفاتيما بخير
بجد البنوتة دى وحشتنى جداا
لفتة ظريفة منك

ريمان يقول...

عقبال مييييييييييييت سنه

فاتيما يقول...

مع إنى حاسةإن البيت بيتى
و المدونة بتاعتى
و انا حاسها كدا فعلاً
فلازم رغم ذلك استأذن دودو حبيبتى الأول
فى الرد على الناس كلها
و اشكرهم من قلبى على كل التهانى و المباركات الحلوة دى
و على الدعاء الاحلى
و على إنهم فاكرين يوسف زى منا فاكراه تمام و بيدعوله معايا
انا كمان بدعيلكم
ان ربنا يطيب قلوبكم و يحننها اكتر
و اكتر على غيرها
و ربنا يجند ارواحنا اكتر و اكتر
الأرواح جند مجندة فعلا
أنا بحب الحديث دا قوى قوى
بحسه اكتر ما بحبه
فيه ناس كدا ارواحها تتلاقى من غير سابق معاد و لا ترتيب
فجأة يلاقوا قلوبهم جنب بعض و على بعض و كتف بكتف و لا كانهم جنود فى معارك و بيتخندقوا فى مطرح واحد و مستعدين يدافعوا عن بعض بالروح و الدم و القلب ....
التدوين هوه الخندق اللى جمع ارواحنا و خلاها على خط واحد و هدف واحد
اننا نطبطب على بعض
و ندافع عن بعض
و نساند بعض
و نشارك بعض كل حاجة حتى ف ابسط الأيام اللى ممكن محدش يهتم بيها قوى ...
مثلا عيد ميلادى كان هيعدى السنة عادى و أنا أصلا مش فكراه و لا مهتمية بيه
يمكن صديقاتى المقربات من سنين إفتكرونى و إتصلوا فى التليفون لكن فجأة بلاقى المدونين فاكرين من قبلها بفترة طويلة و من بدرى بدرى مع إن مش بزعل و لا بفكر و لا بستنى دا من حد ...
حاجة مش بس جميلة و تفرح
دى تشرح القلب الحزين
و تخليه يبطل حزن و نكد
فيه إيه اجمل من كدا ؟؟؟
و انتى يا دودو الطيوبة
يا عروسة البحور
أقولك إيه بس يا دودو ممكن يوفيكى حقك من الحب و الامتنان من جانبى
تعرفى ؟
إنتى محسسانى إنى خلفت بنت مع يوسف
و الله مش ببالغ
أصلك بتحبينى و تحتفى بيا و بصالى بصة مش عادية شبيهة بنظرة يوسف ليا ف اوقات كتير ...
أنا ساعات بحس انك مسئولة منى على المستوى الإنسانى
و مع انى على قد حالاتى و خبرتى مش اد كدا بس بحس انى لازم كل شوية اخدك ف حضنى و افكرك قد ايه إنك إنسانة جميلة و حساسة و لازم تعيشى الدنيا و تعافرى معاها و لا يهمك منها و بكرة هيا اللى هتقدرك و تديكى حقك و اللى تستاهليه من خير بس خلى بالك إنتى من نفسك و ميهميكيش حاجة
أنا ممنونة و مكسوفة خجلا منك و من الكرم الاسكندرانى المعتبر دا
و التورت شكلها يجنن
و بوظتولى الريجيم يا عيال منكم لله
بقى آخر بوظان الصراحة بس مش مهم
بصى غسيل الاطباق عليا و ملكيش دعوة إنتى ...
و هعتبر غنوة نانسى دى مهداة ليوسف عشان أنا مش نونة يا دودو
دنا يا بنوتة خلاص قفلت ال36 و داخلة حدف على ال37 و مضى قطار العمر يا ولدى
هيييييييييييه
دى تنهيدة طويييييييلة على جنب من وحى إستيعاب المعلومة الزمنية الجديدة دى ...
بس الشباب شباب القلب سيبك إنتى
البالونات تحفة و الهدايا كمان و ربنا يخليكى ليا يا عاشقة الرومانسية
و عاوزة أشكر كل من علق عندك و قال كلمتين حلوين من ذوقه و من كرم اخلاقه و طيبة قلبه
انا بحبكم كلكم قوى يا اخوانا
و ربنا يقدرنى ارد شوية صغيرين حتى من جمايلكم و عطف قلوبكم دا
بوسة و حضونة كبييييييييرة ليكى يا دودو
و كل الحب و الاحترام لكل زوار مدونتك الكرام الاحباء احلى ناس و صحبة و عالم عرفته
كل سنة و إنتوا حبايبى و معايا

اســ الغربه ـــير يقول...

كل سنه وانتى طيبه يافاتيما وعقبال مية سنه انيكى يادودى على البوست الجميل ده

حنين القلب يقول...

سنه وانتى طيبه يا فطوم وعقبال مليون سنه ويوسف جانبك

بت يا دودو
انتى جدعه اوى
ربنا يحفظك ويخليكى انا بقى اللى هعملك عيد ميلادك

بحبك مووووت

مجلة الأم الصغيرة يقول...

هو أنا صحيح ماعرفش فاتيما بس طالما الموضوع فيه تورتة و شوكولا يبقى لازم احشر نفسي في الحفلة ماليش دعوةةةةة

و كل سنة و فاتيما طيبة و جميلة و عاملالنا حفلة فيها كل الجمال ده ;)

نبض اسكندرية يقول...

كلاكيت تانى مرة

اية كل اعياد الميلاد ما هو طبعا ما فاتيما حبيبة الملايين

بجد انا متأكدة ان ربنا بيحبك يافاتيما عشان جمعتى الناس كها على حبك كدة

كل سنة وانتى طيبة ياطماطم وعقبال مليون سنة

ويارب دايما فى فرح وسعادة وهنا ياكل الفرحانين

بت يادودو ياعسولة انتى

التكاليف دى كلها على حشاب مين ياعم؟

ايوة يابخت من كان النايب خالة

:)))

طبعا احنا لازم نقولك يادودو كل سنة وانتى طيبة لانة عيد ميلاد ليكى انتى كمان انا عارفة انا عارفة

وميرسى على الواجب الجامد دة

وكل سنة وانتم طيبين

وبوسة كبيرة اوى ليكى انت وطماطماية حبيبتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

حبايب قلبى المدونين والمدونات
الرجال والسيدات

نشكركم على حضوركم حفلنا المتواضع
طبعا انا مش رديت على التعليقات لانها كلها موجهه لفاتيما وهى قامت بالواجب وردت عليكم

بحبكم كلكم
واتمنى نتجمع دايما فى الخير يارب

Template by:

Free Blog Templates