25 يوليو 2009

حبه صراحه مش هتضر

السؤال ده جانى من اختى ساره وخالتى حبيبتى ستيته
ودول بالذات مقدرش اقول لهم لأ


اذكر عشره اشياء صادقه فى حياتك؟
صريحه جدا حد التجريح وده بيزعل ناس كتير منى وماما بتقول عليا بلسانين واللى ربنا يحبه ما يقولش قدامى كلمه ماتعجبنيش علشان هيلاقى طلقات نار طالعه فى وشه وهاكسفه ولو هو مين ومش هيهمنى
احيانا باتحمل بطريقه تخلينى استغرب نفسى وده بيكون مع اللى بحبهم بس لانى بطبعى عصبيه مووووت
باخد حقى مش بحب اسكت عنه لانى كتير اتقال عليا عبيطه فبحاول اغير الفكره دى حتى بينى وبين نفسى
انانيه فى حبى لابعد درجه وباغير موووووووووووووت وحبى حب امتلاك ده اعتراف
بانسى الاساءه وقلبى ابيض بس مش بحب حد يكذب عليا
واضحه حد الهبل فى حين انى بلاقى غموض معايا من اقرب اصحابى وده بيوجعنى قوى
باخاف على اصحابى واللى اعتبره صديق يبقى له حق اخوة الدم واكتر
لو حد جرح حد من اهلى بكون زى الوحش معاه والمقصود باهلى هنا بابا الله يرحمه - احمد - ماما
مش صعب ان حد يدخل قلبى وانا قلبى كبييييير ويساع من الحبايب كتييير
ملوله قوى.. بازهق بسرعه.. مفيش حال بيريحنى وباحب اقعد لوحدى فترات طويله
لازم اهدى السؤال ده لحد
مين ميييين ؟؟؟؟؟؟؟؟ ماشى نقول
فاتيما لو وقت شغلها يسمح و انا عازراها لو مش جاوبته
وحنين القلب بس ياريت مش تطنش
والواد عادل بتاع السيما يارب اكون سبب انه يكتب فى مدونته المهجوره دى وينزل بوست
سالى حاجات جوايا لانى بقيت باشوفها نادرا
واى بونى ادم يلاقى عنده
قدره على حل البتاع ده يتفضل يحله يعنى الدعوه عااااامه

مع السلامو عليكو

78 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

Hadota ... حدوتة يقول...

قبل اى حاجة احب احجز اول تعليييييييييييق


هقرا وارجع بقة :)

mohamed ghalia يقول...

دائما هى صراحتك رائعة
زعلان منك عشان مقولتيش لمدونتى كل سنة وانتى طيبة
ههههههههههههههههههههه

Hadota ... حدوتة يقول...

والله يا دودو ان جيتى للحق يعنى
ان انا فيا العشر صفات دول
مش هقعد اشرح بس هما كلهم بنفس الطريقة بتاعت السر د دى بالظبط


بس انتى شطورة وسكر انك عرفتى ترصيهم كده وتعملى لهم حظر تجوال لانى لو كنت قعد اعصر فى دماغى 74 سنة مكنوش هيطلعوا بالمنظر المرتب الواضح دا


تحياتى يا دودو

Hadota ... حدوتة يقول...

انا زيك صريحة ومش بتنازل عن حقى ابدا .. احب اخد حقى كده من عين اى شخص مهما كان .. وفعلا لو حبيت حد يبقى خلاص انسوه بقى فى عالم البنى ادمين ..ب قى بتاعى انا بس .. محظور عليه يشوف او يسمع او يكلم حد غيرى .. حتة الغموض دى لسه عملالى مشكلة اوى امبارح .. ومتخانقة فيها قد كده .. بخاف على صحابى وبهتم بيهم اكتر من نفسي .. متفهميش ليه .. لو حد قال كلمة على اى حد من العيلة من قريب ولا بعيد سنته سودة مقلمة روصاصى .. حاكم اختك شرانية حبتين .. بجيب تاريخ عيلته الاسود كله .. وغالبا بيقوم ينتحر بعد ما يتعرض للهجوم الارض جو بتاعى .. قلبى كبير وملولة اخر حاجة .. حتى حب القعدة لوحدى دى .. بقول اما ادخل اتوقع على ذاتى شويه
:D

اى خدمة يا دودو


اى خناقة اندهيلى لا تترددى

Hadota ... حدوتة يقول...

برده حسة انى عاوزة اعلق تانى

الا قوليلى يا دودو .. عاملة ايه
وازاى اسكندرية على حسك كده؟؟


مش كله تمام ؟؟؟

طب الحمد لله ربنا يطمنا عليكى يا سكر

Hadota ... حدوتة يقول...

دودو .. نسيت اقولك

انا جعانة

عندكيش قزازة بيبسي اشربها ؟؟؟


او اى حاجة فى المطبخ يعنى مدقيش

طب تفتكرى انام من غير عشا .. ريجيم صح ؟؟


طب يا دودو شكرا على النصايح
:D

adel يقول...

هي حدوتة واخدة المدونة ايجار جديد :):)

و بعدين يادودو عشان خاطرك هاكتب و احل السؤال ده و اساسا سارة بعتتهوهيلي هي كمان :):)
و قولتيلها هحله بس في ظروف منعيتني هابقي اكتبها في البوست عشان الناس تصدق بس :):)

وبعدين انا من اخوة الدم ولا لا ؟؟
هههههههههههه

بموت في الدم اصلي

ساره يقول...

دودو
حلو ان احنا نعرف انفسنا والصفات الخاصه فينا
وعلى فكره صاحبتي المقربه جدا فيها نفس صفاتك وانا ماشيه معاها حلاوه لنا 15 سنه ... الاختلاف ميز صداقتنا وخلها تستمر ...

احبك واحب صراحتك ياقمر :)

Hadota ... حدوتة يقول...

لا ياعادل مش ايجار
المدونة مدونتى
:P

saragebaly يقول...

جميلة صفاتك يا دودو
وجميل قلبك

الصراحة شئ جميل جدا
ختى لو كانت احيانا بتوجع
بس في نهاية الطريق بتريح اوي

ربنا يريح بالك دايما ويسعد قلبك

تحياتي ليكي

سارة

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

اذيك ياقمر برده مدونتك بتقفل معايا بظر ادخل من على جوجل المهم دخلت

نيجى بقا للموضوع المهم

تعرفى بجد انا ذيك كده بالظبط والله يادود وناس كتيرررررر قووى بتقول عليا انى انسانه صعب رغم العكس والله انا طيبه وحنينه قووى وبغير على امى واخويا ولو حد جاب سيرتهم قدامى بتهور وبكون متوحشه قووى وكمان صريحه قووى لابعد الحدود

وكمان مش بيهمنى اى حد طالما انا صادقه مع ربنا ومع نفسى ومخلصه قووى لاصحابى قووى والله

فييكى كتير منى

ربنا يوفقك ويسعدك ياحبيبتى

وان شاء يتمم ليكى على خير ويجمعك مع عريسك امين يارب العالمين ويتحقق حلم عمرك يارب

اختك

ايناس

Pink Dreams يقول...

ايه الجمال دا يا دودو

بصى انا كنت هجاوب على البوست دا

بس لما قريت ردك لقيت ان ال10 حاجات تقريبا فيا

وانا قلبى ابيض جداااااا وبنسى اللاساءه
بسرعه الا فى حاله واحده الخيانه وطبعا

مش لازم تكون خيانه الحبيب بس اللى

هيوجعنى اكتر كمان هى خيانه الاصدقاء

يمكن دى الحاجه الوحيده اللى مقدرش

اسامح فيها ابدا

وكمان انا بكره الفراق جدااااااااااااااااااااااااااا

طبعا مفيش حد بيحب الفراق بس انا بجد

مش بحبه خااااالص وكمان بخاف منه

خصوصا لو كان الفراق دا غصب عننا

تحياتى

VÖltaa يقول...

جميل اوى اجابتك
فيها كمية صراحة شديدة ^_^
بس باين منها ان قلبك ابيض
وبتنسى الاساءة بسرعة

عالعموم

مع السلااامة

Eno يقول...

اجمل حاجه فيك صراحتك فعلا ربنا يسعدك مع البني ادم اللي تحبيه حب امتلاك بس خلي بالك خلي الامتلاك بينك وبين نفسك اوعي تفرضيه عليه في يوم من الايام دي نصيحه من اختك ربنا يكملك علي خير ويسعدك :)

تحياتي :)

ريمان يقول...

حلوه صراحتك دى اوى يا قمر

السؤال نفسه جميل


تحياتى ليكى

Kiara يقول...

تومااااااااااااااااااام انا اقر واعترف باللي انتي قلتيه دا

بس هو ايه ملوله دي ؟؟؟

حنين القلب يقول...

ايه الاجابات الحلوة دى يا دودو

انا عارفه انك غيورة ولاسعه وزنانه
صحححححححححح
بس جدعه وصاحبه بميت راجل
ودى انا اشهد بيها

تسلم ايديكى يا سكرة

اســ الغربه ـــير يقول...

صراحتك عجبتنى اوى يادودى ربنا يسعدك ياداليا ويخليكى لماما واحمد ويخلوهم ليكى كلامك حلو اوى بجد تحياتى مشمش

غير معرف يقول...

انتى خليتى فيها مع السلامو عليكم

عصبيه موت موت فين دا

دانتى زى العسل والسكر كمان

بحبك مووووووووووت

حنين

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم........
حلوة اوى السؤال فيه صراحة فعلا ........ انا بجد الى نفسى اتخلص من العصبية دى........وبجد حب امتلاك دا والغيرة شىء سعات بيكون حلوووووووو اوى لو الطرف التانى قبله وبجد الغيرة بتخلى الحب حاجة حلوة اوووى بس بالنسبة لطرف الى بيتغار عليه هههههههههه انا كده جدا لدرجة ممكن تخنق الى بحبه ويارررررررررب ميتخنق ويستحملنى ههههههههه.......دومتى بخير ....فى رعاية الله.
shemo

ادم المصرى يقول...

اجمل شيئ فى الحيا الصراحه الدائمه

حاجات جوايا يقول...

دودوووووو
ازيك يا قمرى
معلش حبيبتى متزعليش منى انى مش بدخل نت كتير انتى عارفة ان اختى كانت هتسافر وكنت بحاول اشبع منها قبل السفر

واهى سافرت ووصلت بالسلامة الحمد لله ربنا يكتبلها السعادة والهنا يارب ويرزقها بالذرية الصالحة


اجابتك صح يا دودو وانا بشهد على صدقها
بس انتى نسيتى تقولى انك بحر حنان وجدعة اووووووووووى ربنا يخليكى لينا يا قمر

بس ليه التدبيس ده يا دودو
ده انتقام ولا ايه
عشرة اشياء صادقة فى حياتى
يااااااااه
كتيرررررررر

ربنا يسهل واحله ان شاء الله
دعواااااااتك

سلام يا قمرى

MaNoOoSh يقول...

دة اجمل حاجة الصراحة وان الواحد يبقى اللي فى قلبه على لسانة

EMMY BABY يقول...

من جهة صريحة فانتى صريحة اوى ابصملك بالعشرة هههههههههههههههههه

حب بجنون يبقى يا بخته ويا ويله وسواد ليله فى نفس ذات الوقت

عصبية دى الموضة دلوقتى زى حالتى

بالنسبة للغموض انا واثقة انهم ميقصدوش بس الناس اشكال والوان فى ناس صريحة وناس عادية ناس واضحة وناس غامضة بس فى النهاية القلوب البيضا بتبان

مش عارفة انتى زعلانة منى ولا ايه مش بشوفك خالص ولا حتى على الفيس

تحياتى

ايمى

محمد عتلم يقول...

بـخـخـخـخـخ
صباح الخير يا دودو ... انا جاى اخضك واصبح عليكى واطمن على القطه اللى بتسمع مزيكا واشوفها لسه مبسوطه ولا فيه حد مزعلها

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

عادل بتاع السيما مين
دى خلاص مدونتو هنربى فيها فراخ

مذكرات زوجة يقول...

صريحة جدا

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

ana 7sa an ana el gawbt el tag lan fe 7agat kter mshtrka falsadk tslm aydk wh3tbr nfsy gawbt el tag m3aky

شيماء جمال(شيمو القمر) يقول...

ايه الاعترافات الجامدة ده

بحس كتير قوى انك شبهى فى حاجات كتير

ربنا يسعدك

تحياتى لك
شيمو القمر

Ramy Wasel يقول...

دى صراحه تودى فى داهيه

بس صراحه لازمه اليومين دول

المهم
1000 مبروك الخطوبه
وعقبال كتب الكتاب والفرح
وعقبالنا جميعا
ابقى اعزمينا على الفرح الكبيييييييير

Lady E يقول...

يا عيني على الصراحه

بجد فيا حاجات كتير شبهك

وحشتيني اوي

بـِصَمتـِـ أميرة ــــى يقول...

دودووووووووووو
فينك
هما اللى بيتخطبو بيختفو كدة
؟
بعد الجواز هتنسى صحابك
عاااااااااااااا

دومتى موفقه

تقبلى مرورى

أميرة
(ملكة بحجابى )

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

إجابتك جميلة قوى وصادقة وتلقائية
أحييكِ عليها

المتبهدلون في الأرض يقول...

بوست صريح جدن .,إنتي إنسانة محافظة .. وعندك مبدأ ,وحاطة لنفسك طريق وماشية عليه ودا أحلى ما في النظام

ستيتة يقول...

علشان بس تصدقي ان جالي فسفس هستيري
انا اكاد اقسم اني قرأت البوست وكمان علقت عليه
اجي ادور على تعليقي ملقتش
عااااااااااااااااااااااااا

ياخسارة مخك في الفسفس يا ستيتة
والله يا دودو اللي انا فيه يجنن العفريت بس الحمد لله انا زي الفل الأبيض

مؤكد ان شاء الله بكره ها اشوفك ع الماسنجر غصم وأتدار علشان اشوف الحاجات اللي بالي بالك يا لمبي يا أخويا

بحبك قوي وعارفاك قوي واهم شيء انك غيورة اوي
ايون الغيرة مطلوبة
امال
النار ولعت في الدرة من الحب يا سوسو

حاسوباتيه يقول...

ايجابات جميله خالص تدل اكتر على جمالك وطيبه قلبك

وصحيح الف مبروك لاخوكي يارب يتممله بخير وعقبالك يارب

مدحت محمد يقول...

اجاباتك واضحة وصريحة

ولذيذة

فكرة من الزمن ده يقول...

دودووووو
لاااااااا مش ممكن قلبك يطاوعك
وتزعلي مني
انا عارفة
ان قلبك ابيض
ولازم تعصريني
اصلي كنت في ظروف غامضة
وبارجع حبة حبة
اوعي تزعلي نني احسن انا ازعل ننك
خلاث بقى صافي يالبن حليب يابخيره

عاشقه الرومانسيه يقول...

Hadota ... حدوتة

احجز ياقمر براحتك
منور اول تعليق والله

عاشقه الرومانسيه يقول...

mohamed ghalia

معلش يامحمد
اليومين دول ليس على دودو حرج

وعلى كل حال كل سنه وانت ومدونتك بخير

عاشقه الرومانسيه يقول...

Hadota ... حدوتة

اشكرك اشكرك
ده بس من زوقك
احم احم
اخجلتم تواضعنا والله

عاشقه الرومانسيه يقول...

Hadota ... حدوتة

بجيب تاريخ عيلته الاسود كله .. وغالبا بيقوم ينتحر بعد ما يتعرض للهجوم الارض جو بتاعى
***************************
ههههههههههههههههههههه
انتى شوريره فعلا
هههههههههه




اى خدمة يا دودو
اى خناقة اندهيلى لا تترددى
**************************
شكرا يامعلم
شايلاك لوقت عوزه

عاشقه الرومانسيه يقول...

Hadota ... حدوتة


علقى ياحبيبتى
ماانتى احتليتى المدونه خلاص
(:

خدى راحتك على الاخر
بيتك ومطرحك يااوختشى

اسكندريه جميله وبتسلم عليكى

عاشقه الرومانسيه يقول...

Hadota ... حدوتة

انا جعانة
عندكيش قزازة بيبسي اشربها ؟؟؟
************************
فى حد فى الدنيا جعان يشرب بيبسى؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel


هي حدوتة واخدة المدونة ايجار جديد
***********************
شوفت ياعادل الاحتلال بتاع حدوته؟
فشر الاحتلال الفرنساوى
دى واخداها وضع يد ياابنى وانت الصادق




وبعدين انا من اخوة الدم ولا لا ؟؟
هههههههههههه
بموت في الدم اصلي
**************************
ماشى ياحفيد دراكولا

عاشقه الرومانسيه يقول...

ساره

اوك ياساره اتفقنا
بقيلى معاكى 14 سنه ونص
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

Hadota ... حدوتة


لا ياعادل مش ايجار
المدونة مدونتى
************************
ياجااااااااااامد ياواثق من نفسك انت
(;

عاشقه الرومانسيه يقول...

saragebaly


كفايا انى اكون صريحه مع نفسى

نورتينى ياقمر
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

عاشقة الأحزان

ده شرف ليا ياانوسه انى اكون شبهك ياقمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

Pink Dreams

ومين فينا بيحب الخيانه ولا بيحب الفراق
ومن امتى كان الفراق بايد حد
وجميل ان ال 10 صفات موجودين فيكى ياقمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

Mo7ammed

شكرا ليك يامحمد نورتنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

Eno

حاااااضر ياقمر
هاخد بالنصيحه
بس ادعى لى اقدر
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

ريمان

الاجمل من الصراحه ومن السؤال
وجودك هنا
منورانى دايما ياريموووو

عاشقه الرومانسيه يقول...

كيــــــــــــارا


تومااااااااااااااااااام انا اقر واعترف باللي انتي قلتيه دا
****************************
تمضى على كلامك؟
(:



بس هو ايه ملوله دي ؟؟؟
********************
من الملل
مل
يمل
اذا انا ملوله
هههههههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

حنين القلب



انا عارفه انك غيورة ولاسعه وزنانه
صحححححححححح
******************
صح جداااااااااا



بس جدعه وصاحبه بميت راجل
ودى انا اشهد بيها
***********************
وانا يكفينى شهادتك دى ياسكره


هاتى بوسه يابت اصلك وحشتينى
امووووووووووه

عاشقه الرومانسيه يقول...

اســ الغربه ـــير

اخويا الغالى اللى رافع معنوياتى دايما
انت كمان فى غلاوه احمد والله ياحماده
وكفايه ان اسمك على اسمه

على فكره مش عاجبنى موضوع مشمش ده
):
غيره بقى هه ماليش دعوه

عاشقه الرومانسيه يقول...

7annen

ماانا قلت لك ياحنونه كميه الامراض اللى عندى بسبب العصبيه
انا فعلا عصبيه يابنتى
ربنا ما يوريكى
حااااااااااجه زفت
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

shemo

مهما يبين لك انه مخنوق فهو بيكون مستمتع بغيرتك دى
لانك بتحسسيه بكيانه وانه حد مهم عندك على الاقل
اخنقيه ياحبيبتى براحتك
يعنى هو يطول؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

ادم المصرى

اجمل شيئ فى الحيا الصراحه الدائمه
***************
والله مش دايما
ساعات بتودى فى داهيه
هههههههه
اسئلنى انا

عاشقه الرومانسيه يقول...

حاجات جوايا

انا قلت ادبسك يمكن اشوووووووفك
والله انتى اللى بحر حنان وطيبه ياسالى
ربنا يكرمك

عاشقه الرومانسيه يقول...

MaNoOoSh

دة اجمل حاجة الصراحة وان الواحد يبقى اللي فى قلبه على لسانة
*********************
ماانا باعمل كده
(:
مش باخلى كلمه فى نفسى الا لما اقولها

عاشقه الرومانسيه يقول...

EMMY BABY

اهلا ايمى
انا شرحت لك عندك
اسباب غيابى عنك ياجميل
معلش بقى
اعذرينى

عاشقه الرومانسيه يقول...

محمد عتلم

وهو فيه حد يقدر يزعلها؟
دى جاى عليها توصيه منك ياباشا
وانا سيباها علشانك

عاشقه الرومانسيه يقول...

*البت المشمشية *


عادل بتاع السيما مين
دى خلاص مدونتو هنربى فيها فراخ
**************************
طيب احجزى لى جوزين من غير انفلوانزا وحياتك

عاشقه الرومانسيه يقول...

مذكرات زوجة


صريحة جدا
*************
ماانا عارفه
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

طوبة ذهب وطوبة فضة

اوك ياقمر وانا هاعتبرك جاوبتيه

عاشقه الرومانسيه يقول...

شيماء جمال(شيمو القمر)


ايه الاعترافات الجامدة ده
******************
انتم السابقون ونحن اللاحقون


بحس كتير قوى انك شبهى فى حاجات كتير
******************
ياسلام ياشيمو هو انا اطول ياباشا؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

Ramy Wasel


ماانا عارفه ان صراحتى بتودى فى داهيه
(:

يلا بقى عقبالك ياباشا
وتعمل مدونه اسمها
باندم انى اتجوزت

عاشقه الرومانسيه يقول...

Lady E

والله ياليدى انا اكتشفت ان مصر كلها شبهى
ههههههههههه

انتى اكتر ياقمر والله

عاشقه الرومانسيه يقول...

ملكة بحجابى

دودووووووووووو
فينك
********************
انا موجوده انتى اللى فين؟


هما اللى بيتخطبو بيختفو كدة ؟
********************
والله انا مش عارفه مين فينا اللى بيتخطب علشان يختفى
انا ولا انتى ؟


بعد الجواز هتنسى صحابك
عاااااااااااااا
********************
انا من دلوقتى عاندى زهايمر
والله خايفه بعد الجواز انسى اسمى

لكن صحابى نونونونونوووووووو
لاممكن ابدااااااااا

عاشقه الرومانسيه يقول...

صدى الصمت

ميرسى ياقمر لتعليقك
نورتينى والله

عاشقه الرومانسيه يقول...

المتبهـدلـون فـي الأرض


إنتي إنسانة محافظة .. وعندك مبدأ
وحاطة لنفسك طريق وماشية عليه ودا أحلى ما في النظام
************************
حكيم روحانى حضرتك؟
مش عارفه ليه افتكرت الكلمه دى وانا باقرا تعليقك
(:

اهلا بيك فى اول زياره
نورتنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

ستيته حسب الله الحمش


بعد الشر عليكى من الفسفس ياستوته
ولازم طبعا تكونى عارفانى مش بنتك وتربيه ايدك
انا اكاد اجذم انك عارفه كل كلمه فى البوست ده من قبل ما تتكتب
ههههههههههه
اصلى معاكى زى الكتاب المفتوح
(:
والله وحشتينى مووووووووووت
وكنت مفتقداكى جداااااااا

عاشقه الرومانسيه يقول...

حاسوباتيه

ربنا يخليكى ياقمر ده من زوقك بس

الله يبارك فيكى وعقبالك يااااااااااارب

عاشقه الرومانسيه يقول...

مدحت محمد


ميرسى يامدحت
الله يكرمك

عاشقه الرومانسيه يقول...

فكرة من الزمن ده


خلاص ياستى حليب يابخيره
اعمل ايه بس؟
مشكلتى ان قلبى حونين
(:

mahasen saber يقول...

وحشتينى جدا جدا جدا

ويا رب تكونى بافضل حال دايما يا حبيبتى يا غاليه

رحلتنا في الحياة يقول...

ليكى بوست عندى علشانك والله علته من فترة بس ظروفى منعتنى انى انزله ومعلش كان فيه مقطع فيديو بس النت بطئ ومش عايزة يتحمل على البلوجر انا بجد اسفة ياقمر على التاخير انا مقدرش انساكى ابداااااااااااا ربنا يتمملك على خير يارب ويسعدك دايماااااااا

Template by:

Free Blog Templates