16 أكتوبر 2009

قول اللى فى نفسك

السلام عليكم ازيكم ازيكم انا جايه ارغى عندكم

عاملين ايه ياحبايبى ياحلوين وحشتونى جدااااا

ندخل فى الموضوع بقى

طبعا فى ناس منكم اعرفهم معرفه شخصيه وناس قابلتهم وجها لوجه

وناس اعرفهم من خلال الشات والايميلات بس

وناس تانين اعرفهم من خلال المدونه بس

ليه المقدمه دى كلها؟؟؟

ده سؤال وجيه

المقدمه دى علشان انا طالبه من اى حد يندرج تحت الصفات اللى فوق دى

انه يوجهه ليا كلمه او نصيحه او رأى

ماذا تقول لدودو عاشقه الرومانسيه؟؟؟

طبعا هانتفق على الصراحه بس من غير تجريح انتم عارفين مبدأى انا ضد التجريح

هافتح التعليقات للمجاهيل يعنى براحتكم خاااااااالص

يلا بقى سمعونى عايزين تقولوا لى ايه؟؟

قمه الديمقراطيه والله

(:


93 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

انا هقولها خلاكى طيبة زى ما انتى
كافحى اكتر عشان تحققى حلمك
ومتتنزليش ابدا عن رومانسيتك
بكل ما تحملة من حب واجزان وافراح

بس كدا
دمتى بكل خير
تقبلى مرورى

شاب فقرى يقول...

يعنى مثلا نسأل وأنتى تردى ؟؟؟

ولا نقول رأى من خلال المعرفة ليكى ؟؟؟

ولا نقول نصيحة ونجرى ؟؟؟

بالانتظار

شاب فقرى

'' حطام (ك) بقايا '' يقول...

وانا هقولك حاجة بسيطة
رغم ان احنا منعرفش بعض خالص
بس واضح جدا انك بنت مؤدبة و محترمة و طيبة قوييييي
ربنا يوفقك يا رب و يكرمك

الشاعر الحزين يقول...

كلمتى ليكى

طبعا بغض النظر عن خفة دمك وروحك الطيبه اللى الناس كلها عارفاها عنك لكن أنا كلمتى مختلفه شويه

هى نصيحه أتمنى تقبليها بطيب خاطر

استفيدى جدا من تجاربك السابقه

دمتى بكل خير

مي يقول...

لا بجد حسيت انك طيبةةةةةةةةةةة اووووووووووووووووووى وده لاحظته اول ما جيت مدونتك بحب اسلوبك لانه محترم عمرك ماضايقتى حد من خلال تعليقاتك او الرد على التعليقات عموما وحسيت انك رومانسية اووووى ربنا يخليكى وتسعدينا بكلماتك الرقيقة
انا سعيدة جدااااااا بمعرفتى ليكى ياقمر وربنا يديم علينا صداقتنا

Tamer Nabil Moussa يقول...

السلام عليكم

جميل ان يكون الانسان مايكون ولايتنازل عن شخصيتة مدام جميلة وطيبة

مع خالص تحياتى

غير معرف يقول...

انا هقول لدودو

انى بحبها اووووووووووووووى

وانها انسانه طيبه وقويه وعجبانى شخصيتها جداااااااااااا

واللى يقرب منها يلاقى فيها انسانه بجد حنونه جداااااااا

بحبك اوى يادودو ربنا يخليكى ليا
حنين

اســ الغربه ـــير يقول...

الاسير جه ياولاد

اســ الغربه ـــير يقول...

انا بقول ان دودو دى مش بالنسبالى معرفة شات ولا ايميل ولا مدونه دودى دى بنت اسكندرانيه من الناس الاصله
هيه عارفه ايه معزتها عند اخواتها لانها بنت جدعه
وطبعا عارفه معزتها عند اخوها مشمش كويس اوى

Pink Dreams يقول...

طيووووووووووووووبه ومحترمه جدا جدا

وجدعه قوى قوى

انا معرفكيش معرفه شخصيه بس دا بجد حسيته من خلال ارائك وتعليقاتك

تحياتى

ايوشة يقول...

انا هقولك خليكى زى ماانتى كده ومش تتغيرى لانك بجد انسانة كويسة جدا وربنا يكرمك ياااااااااارب وقلبك طيب جداااااااااا وعجبنى فيكى انك ماشاء الله قوية على الرغم ان ده مش بيبان قوى لكن انتى فعلا قوية بتقدرى تتغلبى على كل شئ يواجك فى حياتك

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

a7b aol leky wlnafsy an el 7ayah tgarb yom 7lw wayam mlyaa blmrara el mohm an nt3lm mn kol ma yamr bna wn3lm an dwam el 7al 7tman mn almo7al wbgad bmooooot feeeeeeeeeeky ya amr

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

السلام عليكم

انا معرفتى بيكى من وقت قصير
بس حاسس ان اعرفك من سنين

بس الطيبة دى والجدعنة ماتتلعش الا من بنت اصول اسكندرانية زى

نصيحة ليا وليكى وللناس كلها

خلى عندك امل فى ربنا كبيييييييييير
وما تيأسيش ابدأ

وعاملى الناس زى ما تحبى انهم يعملوكى

وخدى الى يحبك ومتخديش الى تحبية

اسف انى طولت

......
ديما منورة

رئيس الجمهورية

غير معرف يقول...

مش مهم رأي الناس فيكي ايه
انتي
تقييمك لنفسك ازاي
انتي تدي لنفسك نسبة كام في المية

لو انا شايف نفسي انسان مش كويس مش هيغرني عبارات مدح وثناء مهما كانت ومهما كانت مصادرها
والعكس شايف نفسي في مسار صحيح مش هاهتم بالنقد والهجومات

بس المهم ان نظرتنا وتقييمنا لنفسنا يتسحب علي مرأة الموضوعية


t

همس الاحباب يقول...

امممممممممم
انا بقولك
طول ما تدى ضهرك للترعة عمر البلهارسيا فى جتتك ما ترعى
كلمتين وبس
وبعدين ايه شغل الاطباء النفساوويين ده
كل واحد يدخل يكتب اعترافاته متخافوش دودو طيبة وايدها خفيفة
ههههههههه
اى خدمة

Soul.o0o.Whisper يقول...

فين اللى فاتحة التعليقات للمجاهيل دى؟؟؟

ها؟؟؟

بتضحكى علينا؟؟


طب افرضى عاوزة أقول يا ستى اللى نفسى
كدا تحجرى عليا و تمنعى المجاهيل؟؟؟

ها ؟؟
ها؟؟

ينفع كدا؟؟

Sweet Violet يقول...

جميل انك تصدقى احساسك و تمشى وراه بس لازم بردو يكون للعقل دور

Soul.o0o.Whisper يقول...

بس بردوا و لا يهمنا يا ماما


أحنا بنقولو اللى فى نفسنا من غير ما نخافو من أيوتها حاجة P:


اه ... عندك مانع؟؟

Soul.o0o.Whisper يقول...

طب نقول بئا ...


نصيحة يا دودو من أختك سوووول اللى عصرتك فى كذا موقف

لالالا مش عصرتك زى الهدوم ، يا بنتى عاصرتك ، يعنى كنت معاكى بقلبى فى الموقف يعنى ...


ما علينا



بأقولك انك بتحبى أصحابك مووووت بجد ، و بتخافى عليهم ،
بس بتاخدى كل حاجة على أعصابك ، و مش بتتهدى ...قصدىىىىى بتهدى إلا لما تصالحى اى حد زعلان منهم

دا كويس جدا ، بس اعصابك يا ماما ... كدا مش هنلاقيكى


تانى حاجة : كل موقف مر فى حياتك يا دودو شوفى ربنا كان بيعلمك منه ايه

و ماتزعليش على حاجة فاتتك أبدا ، و اعرفى ان ربنا عاين لك الأحسن ، بس شوية ثقة فى ربنا و رضا باللى كتبهولك



دا كل اللى عاوزة أقوله لدودتى حبيبتى ( من دودة يعنى ... ماتفهمنيش صح ... لا ، قصدى دودو بتاعتى يعنى :)

ياللا كفاية عليكى بئا



سلااااااااااااااام

حنين القلب يقول...

بصى بقى

انا ولا هجرح ولا هعمل حاجه لانى مش معايه مطوه ولا سكينه
هههههههههههههههههههههههه

انما انتى بجد انسانه طيبه وحنينه وجدعه بس فيكى عيب واحد بس لو يختفى تبقى عسسسسسسسسسسسسسل

العناد والتسرع
بسسسسسسسسسسسسسسسسس
لو تبطليهم تبقى فلللللللللله

بس للاسف انا بحبك سوء بطلتى ولا لاء

اعمل ايه امر ربنا

غير معرف يقول...

نفسي أقوللك ..........



ليه بتقوللي إن إسمك دودو وأنتي مش إسمك كده

وبتقولي الصراحة الصراحة

وأنتي أصلا مش صريحة؟؟؟؟

ياتري هتنشري ده؟؟؟

وردشان smilyrose يقول...

السلام عليكم

جميل جدا ان تفتحى مكان لاصدقائك

كى يعبرو عما يحسونه تجاهك

والاجمل ان تتطلبى معرفه الطيب فيكى

وقصدت قول الطيب لاننا جمعتنى بكى ظروف

يعلمها الله وكان الحوار بيننا من خلال

التدوين ولكنك عندما احسستى بوجيعة

قلبى وبما امر به سارعتى فى الوصول الى

رغم عدم معرفتك بى ووجدتك واقفة

بجوارى قلبا وعقلا

لا اقول هذا مجاملة لكى والله يعلم اننى

لا اخرج الا ما يحسه قلبى فهذا ما

احسسته منك واتذكر عندما احسستى

بصعوبة حالى وسارعتى بالاتصال بى

وتهدئتى اتعلمين احسست فعلا بقربى من الله

لانه اكرمنى بمن يحبونى رغم عدم معرفتهم

بى فسابقا اكرمنى بسول وضد وكيارا

وزاد اكرامه لى بكى وبوقفك بجوارى

نعم انت خير اخت وادعو الله ان نجتمكع

جميعا قريبا ويجمعنا دائما على حبه

بس ايه حكاية النرفزة وشدة الاعصاب

دى انتى اتعديتى منى ولا ايه

احببتك فى الله يا قمر البحور

فعشقت البحر فى عينيكى

بت هو لون عنيكى ايه

هههههههههه

شيماء جمال(شيمو القمر) يقول...

عاشقة حبيبتى
عامة أنا بحب اقولك عاشقة ومش داخل معايا اسم غيره

انتى إنسانة طيبة كتاب مفتوح لكل الناس طيبة فى زمن انعدمت فيه الطيبة
يمكن انا وأنتى متشابهين فى حاجات كتير
وأكتر حاجة وحشة فينا التسرع

بس أنتى مختلفة فى إنك بتيأسى بسرعة من معرفتى القصيرة بيكى استنتجت ده

لازم نقع مليون مرة لحد ما نوصل للإحنا عايزينه
ولازم نحس مرارة الفشل لننعم بطعم النجاح

تعلمى من أخطائك وتجاربك السابقة

تحياتى لك
شيمو القمر

ريمان يقول...

اهااااااا


فكره البوست عجبانى اوى



مممممممم

طب هقولك ايه


بصى يا قمر


خليكى زى ما انتى

انا بحس انك بسيطه اوى فياريت تحافظى على بساطتك


حاجه تانيه اقولهالك انا برضه بعملها


اعطى لكل حد القدر اللى يتناسب معاه

اوعى تعطى لاى حد حجم اكبر من حجمه

واوعى تزعلى على خير انتى عملتيه فى حد وطلع جاحد



اى تجربه او ازمه تمر بيكى اطلعى منها وانتى قويه


اقوى من الاول


اوعى تستسلمى


وعلى فكره انا برضه ملاحظه انك قويه


يا رب تفضلى كده دايما


حاجه كمان عاجبانى فيكى

انك هنا بتشاركينا مشاكلك وفرحك واحزانك


وده شىء جميل جدا


يا ريت تفضلى دايما كده

عاشقه الرومانسيه يقول...

احساس طفلة محبة للرومانسية

ادعى لى افضل طيبه زى ماانا
(:
الا رومانسيتى
خدوا اى حاجه فى الدنيا الا دى
نورتينى ياقمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

شاب فقرى

بالنسبه لاستفسارك فاعمل زيهم ياسيدى
قول نصيحه ومن غير ما تجرى
ماتخافش انا مش شريره قوى كده
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

'' حطام (ك) بقايا ''

ربنا يعزك ويكرمك ده بس من زوقك

بكره نعرف بعض اكتر واكتر ان شاء الله
تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

الشاعر الحزين

حاضر ياعلاء والله باحاول اعمل كده فعلا
انت اخ غالى واى كلام منك انا لازم اقبله بطيب خاطر
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

مي

بلدياتى الجميله
ربنا يكرمك يامى بس انا فعلا باحب اعامل الناس زى ما احب انهم يعاملونى
وانا ضد التجريح
والكلمه الطيبه صدقه ياستى
ولا ايه؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

Tamer Nabil

الحمد لله انا متمسكه بشخصيتى وعارفه قيمه نفسى كويس
مش غرور والله
بس ثقه فى النفس بمعدل معقول مش اوفر ولا زياده

عاشقه الرومانسيه يقول...

7annen
ودودو بتسلم عليكى وبتقولك
معاكى ربع جنيه سلف؟
هههههههههه
هى كمان بتحبك قوى بس هى قالت لى ان ده سر ومش اقوله لحد
هششششش

عاشقه الرومانسيه يقول...

اســ الغربه ـــير

حمد الله على السلامه ياباشا

عاشقه الرومانسيه يقول...

اســ الغربه ـــير
ربنا وحده يعلم غلاوتك عندى ياحماده قد ايه
رنا يخليك ليا يااجدع اخ فى الدنيا
انا شفت منك مواقف جدعنه كتير تحسب لك وتخلينى اتمسك بصداقتك طول العمر

نورتنى يااجدع اخ فى الدنيا

عاشقه الرومانسيه يقول...

Pink Dreams

ربنا يكرمك يارب
ده من اخلاقك العاليه بس
واحسن حاجه عملتها البت حنين انها عرفتنى عليكى والله

عاشقه الرومانسيه يقول...

ايوشة


وعجبنى فيكى انك ماشاء الله قوية على الرغم ان ده مش بيبان قوى لكن انتى فعلا قوية بتقدرى تتغلبى على كل شئ يواجك فى حياتك
******************
مش بيبان ازاى يعنى؟

عموما دى نعمه من ربنا انى مش باعرف اقف قدام احزانى كتير وباحاول دايما اتغلب عليها
حتى تلاحظى انى لما اكتب بوست نكد من النوع المفتخر بتاعى تلاقينى مش باسيبه كتير
وانزل بوست فى اى حاجه تانيه
مش غلوشه بس الناس مش ليها ذنب انكد عليهم
ولا ايه رايك؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

طوبه فضه وطوبه دهب

انا عارفه ان الحياه تجارب
بس احيانا طعم المر بيكون اكتر
عموما مش تخافى على اختك
انا جدعه واقدر عليها برضه
(:
وانا كمان بحبك قوى

عاشقه الرومانسيه يقول...

جمهورية شومبونجو العربية

انا باعمل كده فعلا
شكرا للنصيحه ياسعاده الرئيس
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

غير معروف الاول


القصد من البوست مش انى اسمع كلمات مدح او ثناء من حد
القصد انى اسمع كلمه نصح ممكن اكون محتاجاها فعلا
حد يجذب انتباهى لشئ معين يكون غايب عنى
اما عن نفسى فانا عارفه تقيمها كويس جداااااااااا
مش تقلق عليا
(:

تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

همس الاحباب

دودو طيبه وايديها خفيفه ؟؟؟؟؟
ماااااااااشى
وبلهاريسيه ايه وترعة ايه يامحمد يارضا انت
ياابنى فى اختراع اسمه طشت اتعلموها بقى واتمدنوا شويه
وده بقى يااااادوب على قد طولك ياعقله الصوباع
P:

عاشقه الرومانسيه يقول...

Soul.o0o.Whisper

ايه الحلاوه دى؟
واخده حبوب شجاعه يابت ولا ايه؟
وايه طريقه التلاعب بالالفاظ دى؟
لا حلوه ..عجبتنى
انتى كمان جدعه قوى ووقفتى جنبى واستحملتى عصبيتى عليكى كتير ربنا يكرمك
الانسان فعلا موقف
والحمد لله المواقف اللى بينا جميله

عاشقه الرومانسيه يقول...

Sweet Violet

عُلم يافندم وجارى التنفيذ
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

حنين القلب

والله ياحنين انا كمان باتمنى ابطل تسرع
لكن العند ده للاسف مش هاعرف ابطله
اصله طبع بعيد عنك
(:
وانتى كده كده بتحبينى وانا عارفه ده كويس
وانا كمان باموت فيكى ياقلبى

عاشقه الرومانسيه يقول...

الغير معروف التانى

وانا بقى ياسيدى مش هانشر تعليق حضرتك ليه؟
مش معنى انى عامله اشراف على التعليقات انى احذف تعليقات الناس بس انا مش بحب التجريح ليس الا
وعملا بالقول ان النصيحه على الملأ فضيحه
فحبيت ان النصايح تكون من خلالى انا الاول وبعدين تبقى على الملأ
نيجى لسؤالك بقى انا ليه باقول ان اسمى دودو
انا مش حاله غريبه عن باقى الناس
فى كتير مدونين بيكتبوا تحت اسم مستعار
منهم على سبيل المثال لا الحصر
حنين القلب
ستيته حسب الله الحمش
فرنسا هانم
القدر وانا
فشكول
صبرنى يارب
شمس النهار
كيارا
شاب فقرى
الشاعر الحزين
ضد التيار

هل دى اسمائهم الحقيقيه؟
وحضرتك شايف اهو ان منهم رجاله

انا لو مش صريحه فعلا مش هاقول اسمى الحقيقى لا على الشات ولا فى اللقائات بتاعه المدونين

كل الموضوع انها حريه شخصيه
انت حر مالم تضر
ايه رايك بقى فى الكلام؟؟؟؟؟؟
منتظره رد حضرتك

فاتيما يقول...

دودو يا حبيبتى
و يا عروسة بحورى
المفروض الأجابة تكون عن العيوب
او الحاجات اللى ناقصاكى عشان تبقى آخر تمام ... صح كدا ؟
طيييييب
يعنى انا المفروض مقولشى بقى
إنك جدعة جدا
و طيبة جدا
و رومانسية بشكل مرعب
و إنك حمالة اسية
و إنك بت بميت راجل
و إنك صاحبة صاحبتك
و إنك ست البنات
و إنك و إنك ...
و إنى بحبك جدا و محظوظة بمعرفتك
و بمشاعرك الحلوة ناحيتى
و ناحية أى حد بتعرفيه و .....المفروض مقولش الكلام دا كله ؟؟
طب
خلاص
مش هقوله
انا هقولك اللى قالته حنين لأنها اقربلك من الكل و عارفة ايه فى طبعك نفسها تكونى فيه احسن و احسن
انا شيفاكى عن بداية تعارفنا
بقيتى اكثر صبراً عن الاول فعلا
نفسى بقى زى ما اتقال فى احد التعليقات متكونيش سريعة فى يأسك
و إحباطك من الأشياء و الناس
يمكن الإحباط دا سببه الرومانسية الزيادة اللى فيكى و مش هقولك قلليلها لأنها اللى فعلا ًمخلياكى مميزة عن أى حد
بس هقولك
دربى نفسك قدر ما الأمكان على تقبل مرارة الفشل أحيانا
و سخافات الآخرين
ربنا يسعد ايامك كلها
و يكون حظك من هذه السخافات اقل القليل يا حبيبتى
بوسة و حضونة قد موج البحر

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

من فترة طويلة شوفتلك تعليقين بجد استغربت منهم اوى وجيت وقتها وقلتلك يا دودو ايه الوضوح ده وكمان موقف حصل بينا وقت ما كنت باكتب اسماء واحلام فى وجدانى بس مش هاخبى عليكى زعلت اوى منه بس بعد كده قلت الصراحة مش بتزعل بجد انا باتمنالك كل خير

وعلى فكرة تواجدى البسيط هنا مالهوش اى علاقة بزعل او غيره بس انا اللى مهيس شوية اليومين دول

سلملى على الدنس واوعى تنسى

عاشقه الرومانسيه يقول...

smilyrose

يعلم ربى مقدار حبك فى قلبى قد ايه
ربنا يفرج كربك ويسعد قلبك يارب
انا لون عينى اسود نيله يااوختشى
ربنا ما يوريكى
وضيقه زى خُرم الابره
اقولك فكره احسن؟
تعالى اسكندريه واقابلك واوريهم لك على الطبيعه
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

شيماء جمال

حلو اسم عاشقه منك
وفعلا محدش بينادى لى بيه غيرك
وجهة نظرك لها احترامها
بس انا لو من النوع اللى بيفقد الامل بسرعه كان زمانى جانى اكتئاب يابنتى
انا اخدت على دماغى كتير
والحمد لله كل ما اقع اقدر اقف تانى
تحياتى ياشيمو ونورتينى يااسكندرانيه ياجميله

عاشقه الرومانسيه يقول...

ريمان

طول عمرى باشوف ان البساطه روح كل شئ جميل
الحمد لله انا واخده حياتى ببساطه قوى



اعطى لكل حد القدر اللى يتناسب معاه
اوعى تعطى لاى حد حجم اكبر من حجمه
واوعى تزعلى على خير انتى عملتيه فى حد وطلع جاحد
***********************
حاضر
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

فاتيما

احاول والله اتغير يابطه
بس بالنسبه للاحباط والياس -ان وجد - فمش بيستمروا معايا كتير لانى باحاول اغير مودى بسرعه
انا فعلا زى البحر علشان كده باعشقه وانسجم معاه
فعلا انا جربت اكون كئيبه واغرق فى احزانى
لقيت ان محدش هيتضر غيرى انا بس
يبقى الاحسن انى اتغلب على النكد والقرف وانا زى اى حد فى الدنيا
عندى مشاكل وعندى حاجات بتتعبنى اوى
او يمكن لانى عندى حساسيه زياده شويه واقل كلمه بتاثر فيا
الله اعلم
عموما راجعى ردى على شيمو القمر
وانتى تفهمى قصدى
وكده ولا كده انتى عندك تحركاتى اولا باول يعنى تعرفينى اكتر من اى حد

وعاجبنى اسلوب التعليق قوى يابطه
كنت منتظره ردك على البوست ده تحديدا وطبعا عايزه اراء ناس تانيه ربنا يسهل ويظهروا
(:
بوسه وحضونه كبيره قد البحر

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى

ايه الغموض ده يااحمد
ولا انا اللى الزهايمر عامل عمايله معايا ولا ايه؟
عموما انا مش فاكره
لا التعليقات اللى انت اتكلمت عن وضوحى فيها ولا سبب الزعل منى
وان كنت لمساه فعلا فى عدم اهتمامك وعدم حضورك لمدونتى كتير زى الاول
مشكلة المشاكل بالنسبه لى والله النسيان يااحمد انا بانسى كتير قوى
ممكن تبعت لى ايميل طويييييييل مُفصل تفهنى فيه؟؟؟
او اكتب تعليق مش للنشر
فى انتظارك
ويعز عليا زعلك لانك حد محترم قوى ربنا يكرمك وعموما انا اسفه لو كنت فعلا ضايقتك بصراحتى اللى مش فاكرها دى
هو لسانى ده اللى جايبنى ورا
هههههههههههههههه

ستيتة يقول...

العيب اللي فيكي الطيبة
للأسف يتقال كده
بس هو ده الزمان الحالي

صاحبة صاحبك جدا

مخلصة لأبعد حد

صريحة جدا وبزيادة


اقول ايه يا بنتي يعني؟
وعين الحبيب عن كل عيب كليلة

وانت حبيبتي قوي

------ يقول...

انا هقولها انى بحبها جدا على الرغم من ان مفيش صلة بس بحب دودو
بحس ان دمك خفيف ومحترمة
وبحب مدونتها
ويكفى انك تنضمى الى فريق الرومانسيين :)
وبجد نفسى اتعرف عليكى اكتر

عاشقه الرومانسيه يقول...

ستيته حسب الله الحمش

حبيبتى ظهرت يابشررررر
انا عارفه اننا فى زمن الطيبه فيه اصبحت عيب للاسف
بس اعمل ايه
طبعى ومش ناويه اغيره

عاشقه الرومانسيه يقول...

دموع القمر

الشرف ليا انا انى اتعرف على شخصيه زيك ياقمر
(:
ربنا يعزك

Remas يقول...

دودو الطيوبة الجدعة

انتى كدا فعلا بنوتة طيوبة وجدعة بمعنى الكلمة

ممكن مرات بتاخدى الامور على اعصابك اوى بس يمكن لانك بتكونى متوقعة الاحسن

مرات بتكونى عنبدة وانت فاهمانى ليه هههههههههههههههههه

بس بنموت فيكى حتى لو عملتى ايه

لا بجد انتى فعلا صديقة مخلصة اوى ودا مش موجود دلوقتى الا فيما ندر

غير معرف يقول...

انتى زى الفل ومساره فى اى حدلانك بجد انسانه ممتاذه رقيقه بتعرفى ربنا كويس جدا ومتدينه فيكى حاجات حلوه كتيررررر خليكى زى ماانتى ربنايوفقك من كل قلبى ... انسان عزيز عليكى

مرتضى المصرى يقول...

عندى كلام كتيرررر بس مش عارف اوصفك باايه ولا ايه ياٌعاشقه الرومانسيه بجد انتى تستاهلى كل خير نفسى ااقوال اللى فى قلبى بس اكي­ انتى تعرفيه لانك حاسه بيا بس ظروف عموما خلى بالك من نفسك وانا واثق منك لاابعد الحدودلانى اعرفك اكتر من نفسك تحياتى

semsem يقول...

كنت ساترك لك نصيحه ولكنى اكتشفت انى احوج اليها منكى

فلك امنيات بحياة جميل افضل من الف نصيحة

hend mossallam يقول...

3asoula awii w koukou keda :D :D

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

ياريت مش تكونى زعلتى من صراحتى وكمان اتمنا انى اسمعك

ادم المصرى يقول...

ان شاء الله يا رومانسيه الى جى احسن

بس انتى اعرفى انتى عوزا تكونى مين

MaNoOoSh يقول...

انا جيت اسلم عليكي يا قمر
وحشتيني جدااااااااا ووحشتنى رومانسيتك

صبرني يارب يقول...

الحقيقه احب ا قولك باديء ذي بدء

طز فيكى يا دودو
هههههههههههههههههههههه

طب اقولك على حاجه تعالى على الاميل عشان اعرف اقوووووول كويش ما ينفعش هنا

اوصيكى ونفسي

بالصبر ان الله مع الصابرين

وبالصلاه فان الصلاه تنهي عن الفحشاء والمنكر

وكمان استعينوا بالصبر والصلاه

بتحري العقل والحكمه فمن اوتي الحكمه اوتي خيرا كثيرا

وبالتقوى فمن يتقى الله يجعل الله له مخرجا

بس كفايه عليكى كده

ايه الدوشه دي

إيمان يقول...

هقولك اوعى الدنيا تغيرك
حافظى على قلبك نضيف ورومانسى زى ما هو
واوعي تفتكرى ان الموضوع ده سهل بالعكس انك تحافظى على مشاعرك جميله طول الوقت شئ اقرب الى المستحيل
ربنايوفقك ويسعدك وتحققى كل ما تتمنى

adel يقول...

بنت اسكنكرانية زي العسل
وطيبة قوي قوي لدرجة توديكيفي داهية

معلش التعليقات قصيرة
عادل من فوق سرير المرض :)

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜ يقول...

السلام عليكم
بصى بقى ياقمر اولا وحشانى اوووووووى
ونفسى اسمع صوتك تانى
بس اعمل ايه الاميل اتسرق
وكمان انى احبك فى الله
ويارب يسعدك ويثبتك على الطاعه
تحياتى ليكى يا اجمل نبض قلب
سلام اختك سونه .

mohamed ghalia يقول...

ربنا يكرمك دايما وخليكى كده عاشقة للرومانسية

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

امممممممممم مش بعرف احكم على حد غير لما يتحط معايا فى مواقف:)
بس بما انى بحس اننا متشابهين جدااااا وفى حجات كتير مشتركه بينا ,فمش عارفه انصح نفسى بايه,بس هقولك:
خليكى رومانسيه اوعى تخليها تضيع منك زى مضاعت منى,هقولك واقول لنفسى اكيد بكره ان شاء الله احلى واكيد ربنا كاتب لينا الخير بس لازم يختبرنا فى الاول.

شوية قهوة يقول...

هقولها يا رب تكوني ديما كويسة
وحياتك جميلة وكلامك جميل
تفضلي معانا عى على طول
ومتبيناش ابدا
وهقولها اوعي تنقطعي عن مدونتي ابدا ابدا

KING TOOOT يقول...

خليكي طير طاير في السما ديّه
أو سمكة متلونة و عايمة في المية
خليكي نسمة صيف أو ريح خفيف في خريف
بس أوعي تنسي في يوم إنك رومانسية
و عجبي
KING TOOOT

Kiara يقول...

عثل بس فيكي عيييييييب خطييييييير

رودود افعالك المتسرعه الغير مدروسه دي

حاجات جوايا يقول...

ازيك يا دودو
وحشتينى جدا يا قمر
شوفى بقى انا مش هزيد عالناس الجميلة اللى قالت رايها انتى بجد انسانة جميلة اوى من جواكى وقلبك صافى وضميرك حى وطيبة زيادة عن اللزوم ونيتك سليمة

وعشان كده عايزة انصحك تخلى بالك اوى من قلبك وتحطيه فى خزنة محصنة محدش يملك مفتاحها غيرك .. لانه لو انجرح انتى الوحيدة اللى هتتوجعى .. لانه بقدر الصدق بيكون الجرح وانتى انسانة صادقة جدا

ربنا يحفظك يا دودو ويكرمك ويفرحنا بيكى ويرزقك بكل الخير يارب

أختك سالى

عاشقه الرومانسيه يقول...

reem

العند والعصبيه
مشكله المشاكل فى حياتى
ياواااااد ياجامد انت يافاهمنى
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

غير معرف العزيز عليا

ربنا يكرمك يارب ده من زوقك بس
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

مرتضى المصرى

لو انت مش فهمت مين غيرك ممكن يفهم ويعرف؟
(:
دى عشره برضه

عاشقه الرومانسيه يقول...

semsem

كلنا محتاجين النصيحه
مفيش حد كبير عليها
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

I'm The CraZy One

عسوله وكتكوته؟
ههههههههههه
الله يكرمك
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى

هانأجل الرد على الموضوع ده شويه يااحمد معلش اعذرنى
وانا مش زعلانه طبعا ولا حاجه مفيش حد يزعل من اخوه
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

ادم المصرى

عاوزه اكو نيللى
(:
يعنى ايه عاوزه اكون مين؟
انا دودو
انا مش تايهه
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

MaNoOoSh

انتى وحشتينى اكتر يامنوشتى
حمد الله على السلامه
البلوج نور
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

صبرني يارب

لالالالالالالا
كده ما ينفعش
احنا لينا ميل نتلم فيه
ونعرف نتكلم براحتنا
(:
منورانى ياقلبى
شكرا على النصيحه
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

إيمان

ادعى لى انى افضل كده على طول ياايمى

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel

الف الف سلامه عليك يادوله

طيب انا طيبه لدرجه تودى فى داهيه
ايه رايك احجز لك معاياونروح فى داهيه جماعه؟
ههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜

احبك اللذى احببتنى فيه
ربنا يعزك ويكرمك ياسونه يارب
وفداكى مليون ايميل ياقمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

mohamed ghalia

يارب يااخويا ياررررررب

عاشقه الرومانسيه يقول...

الشعب لابد له من حكومه تشكمه

الحمد لله على كل حال ياشيما
وان شاء الله مش هتضيع
دى جوايا
جزء من طبعى

عاشقه الرومانسيه يقول...

كلام من قلبي


اللهم امييييييييييييين
حااااااااضر
فى اقرب فرصه هازورها

عاشقه الرومانسيه يقول...

KING TOOOT

حلوه قوووى بجد
تسلم ايدك

عاشقه الرومانسيه يقول...

كيــــــــــــارا

كده فيه اتفاق واجماع اراء منك ومن حنين ومن فاتيما
(:
انا عارفه انه طبع زفت بس اعمل ايه؟
ادينى باحاول اغيره اهو
ادعى لى

عاشقه الرومانسيه يقول...

حاجات جوايا

بقدر الصدق بيكون الجرح
اممممممم
ربنا يستر
(:
حاضر ياقمر
هاتوصى بقلبى شويتين زياده

mimi يقول...

إيه ده ؟

هوا أنا مجتش هنا؟
لأ جيت

فين تعليقي

عاااااااااااااااااااا

سفاح كرموز خطف تعليقي يادودو

عاااااااااااااا

mimi يقول...

انا هقول اللي كتبته قبل كده
وضاااااع

" اتمسكي بمبادئك .. حتي النهاية "

mimi يقول...

أحلي حاجة عجباني فيكي أوي
إني من يوم ماعرفت دودو عاشقة الرومانسية وهيا مستقرة وظهرلي ده في البروفايل بتاعك وصورته مش بيتغير كل شوية والتانية

حتي شكل المدونة

يعني الواحد وهوا مغمض كده بالوصف يعرفها

تحياتي

Template by:

Free Blog Templates