27 أكتوبر 2009

اعتذار

اعتذار لكل احبابى
اعتذار لمدونتى
اعتذار لرومانسيتى التى قتلتها بيدى
اعتذار للدنيا اللتى لا استطيع ان احياها بقوانينهم
اعتذار لقلبى اللذى كانت ضلوعى قبر له
اعتذار لدودو عاشقه الرومانسيه



61 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

------ يقول...

اناااااااا

اوووووووول

تعلييييييييييق

------ يقول...

لالالا

دا صحييييييييييح

طب والتانى كماااااان

------ يقول...

انا نفسى اتوب من الاحتلالات بقى

بس نعمل ايييييييه

------ يقول...

طب ارووووووووووح

اقرأ

واجى

اما نشوف اعتذار ايه جا

------ يقول...

ودا من ايه يابت يادودو

ايه حالة البؤس واليأس والكأبة دى

فين يابت كلام الحب اللى كنتى بتكتبيه

طار ولا ايه :)

انا كنت هعيط وانا بشوف الفيديو
يخرب شيطانك

وانا مش هقبل الاعتذار دا غير لما الاقيكى زى الاول
امووووووووووووه

اوعى تخلى اى حاجة تأثر على دودو

بنت قلبى يقول...

انا الا غلطاااااانه
قلت هقفل الباب الاول واجى اشوف لقيت همسات قامت بالواجب
رغم ان كان نفسى اكون الاول عند دودو بس خلاص عادى بقا

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

مالك ياجميله؟

بنت قلبى يقول...

اه صح عندك حق يا همسات على ضوء القمر
انا مش مستعوبه دا خالص منها
وحتى البوست الا كان قبل دا كان عنونه انها قفلت المودنه بس طبعا ممنوع انى ادخل فيها فا استغربت وسئلت قالوا منعرفشى
واول ما ترجع وتكتب الاقى البوست الكئيب دا
طب لييييييييييه

حسين انها حاجه غريبه جدا عليكى ومش لايقه عليكى لاننا مش مستوعبين كده منك
بس الاهم انك تكونى كويسه

غير معرف يقول...

ربنا يريح قلبك يارب

فاتيما يقول...

بت يا دودو
يا اجمل عروسة بحور
عروسة بحورى انا
و قطتى الحلوة الطيبة
الوديعة الكمشانة زعلاً و حزناَ
اقولك إيه؟؟
اقولك معلش
و لا اقول زعلانة منك ؟؟
اصلى مقدرش ازعل خالص
انا زعلانة عليكى
مش منك
زعلانة لأننا مش قادرين كلنا
رغم حبنا ليكى نكون درع
و صدر حنين يقدر يخدك جواه
و يخبيكى
و يطبطب على قلبك
اومال يا عيال
انا احساسى ناحيتكوا
عامل كدا ازاى ؟؟
اكونش مش طبيعية و انا مش واخدة بالى ؟
لأ
مش حقيقى
انا حاسة معاكو بكدا فعلا
طب انا بقالى يومين تلاتة
مش تمام
و معكننة زيادة شوية
لأسباب ف الشغل
و اسباب براالشغل
و ختمت امبارح بتهديدات من واحد لطيشف فى آخر بوست
خلانى امسحه خالص
و اعمل الموديريشن اللى مكنتش متصورة هييجى يوم و اعمله ؟
عكننت روحى بما يكفى صحيح
و يوسف واحشنى قوى قوى صحيح
و قلبى موجوع صحيح
اعمل إيه تفتكرى ؟؟
اجرى استخبى بعيد
و اقفل على روحى
و ابكى لوحدى
و لا اجرى على المدونة
ادور على بوست بيوصف نفس حالتى
و ارجع اكتبه من تانى
وجعت قلبكو معايا
حسيت بكدا فعلاً
بس حسيت انى قسمت الهم
معاكوا
فصغر و كش
و حاسة دلوقتى انى قادرة اشيله
و اتحمله
كل ما اقرى تعليق جديد منكم
ثقتى فى ربنا كبيرة قوى
و ثقتى فيكم كمان
و ساعات كتير احس إنكم
هدية من عنده
عشان اعرف اعيش
و اتحمل بعاد يوسف
و كل حاجة بايخة ممكن اتعرضلها
نفسى تثقى فينا اكتر من كدا
يا دودو
و تخليكى معانا
ارجوكى متقفليش المدونة تانى
طنشيها و غيبى عنها
بس متقفليهاش
متقفليش حتة من قلبك
موصولة على قلوبنا
مش عارفة اقولك إيه
غير اننا بنحبك قوى
و بنحبك دى بصيغة الجمع
لأنى واثقة إن ناس حلوة كتير
من اللى بييجيوا هنا
هيوافقونى الرأى و بشدة
يا عروسة بحورى انا
روقى و ارمى حمولك على الله
و اللى باقى منها
ارميه فى البحر الحنين بتاعكو
وحشنى زى ما وحشتينى
و ازاى عروستى الحلوة
زى صاحبتها اللى راحتلها ؟؟
اوعى تكون زعلانة هيا كمان
خلى بالك منها و من نفسك
بوسة و حضونااااااااااات يا قطتى

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

احلى ححاجة ان الواحد يعتذر بس يعتذر عن حاجة عملها و ان الدنيا مش زعل منه و ان الناس تحييه على الاعتذار و انا بحييكي

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

ازيك يا دودو
ازيك يا دودو
مش دودو بردوا اللى معانا دى يا جرعان على راى الواد دولا
فين الايام الحلوة بتاعت زمان فين ايام الدنس اللى كان بيضحكنا دايما انا كنت كئيب كئابة تعالى شوفى حالى النهاردة ضربتها طناش ايه رايك ما تضربيها انتى كمان وترجعى دودو الجدعة اوى

mahasen saber يقول...

اعتذار عن ايه وليه وفين وايه بالضبط

مالك يا دودو اسيبك عشر سنيين ارجع الاقيكى كدا

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

حبيبتى اعتذارك مقبول لكن بعدك اكيد غير مقبول احنا بشر اوقات بنحس ان الدنيا ضاقت علينا ومات الاحساس فينا واتحبس الكلام جوانا لكن اللى بيرجع يوقفنا على رجلينا الناس اللى حبونا ومصرين يكونوا جانبينا ولانك جميله مهما كانت رقه قلبك وطيبته هتلاقى اللى يحسه ويقدره ويحبك ذى ما انتى اوعى تندمى لحظه او تقتلى الاحساس جواكى لان اكتر ما عشقناه فيكى هو جمال الروح وصدق الاحساس

صبرني يارب يقول...

اييييييييييييه فى اييييييييييييييييه

استر يارب

adel يقول...

بصي امي كتبت اللي ممكن يتقال
هاسيبك ليها

بس لو مدخلتيش و قالتيلي في ايه و الله هاقفش قفشان منيل موت
خصوصا اني سيبتلك رسالة و كبرتيلي نوهائي و انا بتخنق من الحركات دي

هاستني اعرف في ايه و مسن عاوزاني اعلقهولك :)

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

وحشتينى


يا ارق دودو

حمدالله على السلامه اخيرآ فتحتى مدونتك

ربنا معاكى وان شاء الله مرحله وهتعدى

عاوزينك بقا ترجعى تنورى مكانك من تانى
وحشتينىىىىىىىىىىىى قووووووووووووى
امووووووووواة

Pink Dreams يقول...

ربنا معاكى ويوفقك يا رب

ويريح قلبك

عاشقة القمر يقول...

دنيا لاتستحق انو يزعلو فيها ولاتوجعي قبلك علي حاجه

من مفترض تستحمل ونصبر

romansy يقول...

فيه ايه بس لدا كله
كل شئ ممكن يعود لاصله تانى
ان شاء الله يكون خير

مي يقول...

مش هقول غير حمد الله على سلامتك
ومنتحرمش منك ابدااااااااا
واوعى تزعلى من حاجة لاننا بنحبك

king_somya يقول...

أسعدتنى كلماتك الرائعة
كالعادة تكتبين بجروحك أصدق العبارات النابعة من قلب لا يحمل بين جنباته سوى الحب
دمتى بعذوبة

يــوم جــديد يقول...

دودو بتسلم عليكي وبتقول لك

مهما القلوب بتكون خاينه ف احاسيسها
مهــما يكــون الـشر بـظـلامـه دامـســها
لازم أكيــد ف يـوم تظـهر لنـا شمـوسهـا
ونشوف طريق الخير مفروش بنرجسها
نــــبدأ حيــاه حــلـوه والــحب حــارسـهـا
فتش ف كل قلوب صـافيه ف احاسيسها
لازم يـكـون الحـب هـــو الـلـى اسـسـهـا

غير معرف يقول...

كده يادودو
تقلقينى عليكى وانا تعبانة
طب على الله تقفلى المدونة او تبعدى
ده المدونة هى اللى بتلمنا حوالين بعضينا
ده انا عمرى ماحنسى وقفتكم ودعواتكم ليارغم ان المرض قائم لكن بعافر علشان
افضل بينكم وربى يعلم معاناتى وانا بكتب
لكن محتاجكم معايا بقلوبكم ودعواتكم
وانتى كمان لازم تفضلى بينا واحنا معاكى
بقلوبنا
لو سمحتى بقى خالتو عاوزاة ميل يقولى
مالك على الله تتاخرى

Unknown يقول...

ازيك
يارب تكونى بخير
انا اضايقت لما قفلتى المدونة
بس يارب تكونى بخير
و ترجعى تانى
و ربنا يفرج همك و حزنك
و يفرحك

شوية قهوة يقول...

مالك يا جميل ؟
اوعي تفكري تعملي الفبالي
اوعي تقفلي المدونة
الدنيا هتكون وحشة اوي ومش هيكون فيه رمنسيين تاني

hady يقول...

علي فكرة انا اول مرة ادخل عندك طبعا بعد اذنك بس كنت داخل علشان كنت عاوز انسي حاجة بس با خسارة لاتعيرني ولا عيرك الهم طايلنى وطايلك مع السلامه يا عروسة البحر

mimi يقول...

ولماذا الاعتذار؟

mimi يقول...

دودووووو

معناه إيه الكلام ده؟

هاه إيه هاه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شيماء جمال(شيمو القمر) يقول...

عاشقة حبيبتى
ليه الحزن ده
وليه الوجع ده
الحزن موجود كده كده بلاش تحطى نفسك انتى فيهالفرح قليل فبلاش تبعدى عنه

لو كل يوم صحيتى من النوم قلتى انا انهاردة هكون سعيدة وتضحكى وتتعاملى على انك مبسوطة ومش عايزة حاجة تضايقك هيكون يومك حلو وسعيد
مفيش حاجة مستاهلة

ربنا معاك ارمى حمولك عليه مفيش احن منه علينا

ربنا يريح قلبك ويسعدك
تحياتى لك
شيمو القمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

همسات على ضوء القمر

انا نفسى اكون زى الاول
بس هاحاول والله وان شاء الله هقدر

عاشقه الرومانسيه يقول...

بنت قلبى

معلش استحملونى شويه

عاشقه الرومانسيه يقول...

الشعب لابد له من حكومه تشكمه


مفيش ياشيما
ادعى لى انتى بس

عاشقه الرومانسيه يقول...

7annen

اميييييييييين

عاشقه الرومانسيه يقول...

فاتيما


ربنا ما يحرمنى من قلبك الطيب ده ابدا
يوسف هو اللى خلانى فتحت المدونه تانى يافاتيما
شفتى بقى كلامه معاكى فى البوستات بيعمل ايه وبيأثر فينا ازاى؟

ربنا يرده لحضنك قريب يارب

عاشقه الرومانسيه يقول...

3mr wa2el

للاسف انى ماعملتش حاجه تزعل حد
بس عملت اللى يزعلنى انا
فاعتذارى قبل اى شئ لنفسى

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى

باتمنى والله يااحمد
طيب قولى عملت كده ازاى وانا اعمل زيك
بس تفتكر هقدر؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

mahasen saber

ماهى عشر سنين مده مش قليله يامحاسن
وحشتينى ياقلبى قوى

عاشقه الرومانسيه يقول...

طوبه فضه وطوبه دهب

حاضر
مش هابعد تانى
بس ادعوا لى ان احساسى مش يموت
اصل هو اللى باقى لى

عاشقه الرومانسيه يقول...

صبرني يارب


مفيش حاجه ياصبرنى
انا كويسه

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel

طيب من غير ضرب وعصبيه
ايه النرفزه دى؟
انا فهمتك اللى فيها ياعادل
معلش
اتحمل اختك شويه ولا احنا اخوات كلام وبس؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

الأحــــــ إيناس ــــــزان


ان شاء الله ياانوسه ارجع لكم فى اقرب وقت دودو بتاعه زمان

عاشقه الرومانسيه يقول...

Pink Dreams

امييين

عاشقه الرومانسيه يقول...

عاشقة القمر

مش قادره لا اتحمل ولا اصبر
:(

عاشقه الرومانسيه يقول...

romansy


اتمنى والله
بس اصل المصائب لا تاتى فرادا

عاشقه الرومانسيه يقول...

مي

وانا كفايا عندى الكلمتين دول يامى
ربنا يخليكم ليا يارب

عاشقه الرومانسيه يقول...

king_somya

نورتينى ياقمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

يــوم جــديد

ياااااااااه
انا وقفت قدام تعليقك كتير قوى
انتى خلتينى رديت على نفسى
انا كنت بدأت انسى كلام دودو خالص
ياااااااااااااه
للدرجه دى انا بعدت عنها؟
:(

عاشقه الرومانسيه يقول...

أم مالك


ربنا يعافيكى وينعم عليكى بالصحه ياماما

انا بخير مش تقلقى

عاشقه الرومانسيه يقول...

بدراوى

معلش ادينى فتحتها تانى اهو
مش تزعل
امين لدعائك

عاشقه الرومانسيه يقول...

كلام من قلبي

المدونه كانت مقفوله فعلا
ولو على الرومانسيين فهما كتير
الدنيا مش بتقف على حد
ولا ايه؟؟؟؟؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

hady


علي فكرة انا اول مرة ادخل عندك طبعا بعد اذنك
**************************
وماله ياسيدى نورت



بس كنت داخل علشان كنت عاوز انسي حاجة
*****************
ليه مكتوب عليها خماره كرياكو؟
(:


بس با خسارة لاتعيرني ولا عيرك الهم طايلنى وطايلك
*****************
وانا بقولك هم يبكى وهم يضحك
واهى كلها امثال

مع السلامه يا عروسة البحر
*********************
وانت من اهله

عاشقه الرومانسيه يقول...

mimi


تخاريف ياميمى
اعتبريها تخاريف

عاشقه الرومانسيه يقول...

شيمو القمر

كتير باعمل كده وابدا يومى كويسه وتطلع لى حاجه تنكد عليا
لأ .. دول حاجاااااااااات
ربنا يفرج عنى وعن كل مكروب

فاتيما يقول...

يا لهووووووى يا دودو
يعنى تكتبى تعليق زى دا ؟؟
استحمله ازاى انا
و لا حتى ارد عليه بأى كلام يليقله !!!
و عاوزة تقفليها
يا شيخة !!!!
و تحرمينى من قراية جملة زى دى ع الصبح
و تخلينى احس ان يوسف معايا
وانه قاعد مش بس ف قلبى و مدونتى لأ ..دا كمان بيتطنط وسطنا كلنا من مدونة للتانية و بيلعب و يفرح
و يسيب أثر ؟
يا حبيبتى ى ى ى ى
و عروسة بحورى
ربنا يفك كربك قادر و كريم
و بحباااااااااك

اســ الغربه ـــير يقول...

لا تعيرينى ولا اعيرك يالى الهم طايلنى وطايلك ايه ده
جه منين الراجل ده

اســ الغربه ـــير يقول...

ربنا يعدك يارب يادودو خلى بالك من نفسك وارمى همومك وراكى مش مستهله نندم لحظه الدنيا دار الفناء تحياتى الاسير الى هيتحرر كمان 38 يوم

عاشقه الرومانسيه يقول...

فاتيما


ربنا وحده العالم ايه اللى فى قلبى ليكى
انتى ويوسف
كل ما توحشونى باشوف صوركم
انا وهو هنكون اصحاب قوى على فكره
انا بقى باموت فيكى ياقلبى

عاشقه الرومانسيه يقول...

اســ الغربه ـــير

ربنا يفك اسرك ياحماده
وبطل شقاوه ومالكش دعوه بحد
فاهمنى طبعا

وردشان smilyrose يقول...

السلام عليكم

وحشتينى جدا حبيبتى الغالية

اعلم اننى قصرت معكى

لكن يعلم الله اننى ما منعنى عنكى غير

التعب الشديد ولكننى تذكرت كلماتك

وكان لابد ان اصمد واقاوم

اذا كان هذا الاعتذار

للافاقة ولبداية جديدة

فهو من كل قلب تالم

وجرح لابد ان نعتذر لقلوبنا

لجراحنا لكل ما تالم بداخلنا

اوحشتى قلبى يا قمر البحر

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

لية بس كدة يا دودو كمية الحزن والألم الموجودة فى البوست دى ؟
ربنا يفرج همك ويسعدك دايماً
تحياتى

Template by:

Free Blog Templates