23 يناير 2010

لقاء صحفى مع انغام


انغام صوت جميل وبيفكرنا دايما بزمن الفن الاصيل ومن اكتر مطربات جيلها المميزات

فى اختيار اغانيها

المطربه انغام اهلا بيكى فى برنامجنا شويه فضفضه

هانسئلك شويه اسئله وعايزين منك اجابات صريحه

ازاى بتعيشى حياتك؟

"ببساطه كده"


عرفنا من مصادر موثوق فيها انك بتمرى بقصه حب ممكن تحكى لنا تفاصيلها؟

فى الحقيقه هو " بعتلى نظره " فقلت فى بالى "لو نصارح بعض" وبدأت اسئل " بتحب مين " وكنت بافكر فيه " ساعات كتير" فقررت انى ابدأ واصارحه بمشاعرى وده كان فى " اول جواب" واتقابلنا " فى الركن البعيد الهادى " وسئلته" حبيبى مالك" فقالى " بحبك قولها للعالم" فقلت له " نمرة تليفونك كام ادينى النمره قوام" و هو كان سعيد جدا وقالى " لاليلى لالى" ولما طلبنى للجواز قلت له" تقدر ع المشوار" فقال انه هيسافر يكون نفسه وجهز " شنطه سفر " وبعدها " عشت سنين " فى انتظاره و" طال السفر " ولانى " بغير " وهوكل الفتره دى "مجبش سيرتى"ولانى " مابتعلمش " " رجعنا فى كلامنا" واصبحت " وحدانيه " و " مهزومه" وبعت له اقوله اجرح اى حد " الا انا " وعموما " بكره تشوف" و " ده اللى عندى " رجع يترجانى ويقولى " خلينى معاك " يا " اعز واطيب قلب" ولو" تحب اتغير " انا تحت امرك فقلت له لأ لانك " غيرتنى" فقالى " ساعدنى واساعدك " لان " زيك مفيش " ارجوكى " لا تغيب " فقلت له لا نبعد "دلوقتى احسن "


ودلوقتى بعد ماعلاقتك بيه انقطعت بتقولى له ايه؟

"اتمناله الخير "


39 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

Kiara يقول...

نكدي يانكدي

طب ليه النهاية نكد بئا


تحفففففففففففففففففه وعثل طبعاااااااااا بس النهاية وحشه هه بس

كنتي تعمليها رجعوا لبعض

ستيتة يقول...

يا حلاوتك يا ستموني لما تكون رايق
بتبقى آخر حلاوة وبتطلع درر
ههههههههههههههههههههههههههه
تحفة

خواطر شابة يقول...

حلوة الفكرة وواضح انك بتحبي انغام وأغانيها وهي تستاهل الصراحة

adel يقول...

هههههههههههههههههههههههه
لا جامد يابو اشرف :):)
ايه ده بس
استااااااااااااااااذ

بحب اخر اغنية دي قوي (اتمناله الخير) و كمان (راحت ليالي) و (عمري معاك)
اجمد اغانيها بنت الايه

إيمان يقول...

مسى التماسى مسى التماسى يا ورد قاعد على الكراسى
انا بمسى احسن تماسى .. أجدع تماسى
لحسن تقولوا ان انا ناسى

Baskouta يقول...

لذيذة بجد
تحياتي البسكوتية

فكرة من الزمن ده يقول...

حلوة اوي الفكرة
فكرت انه لقاء حقيقي لكن رجعت قلت ليه قصير اوي كده
والاخر لقيتك بتلاعبينا
جميلة الفكرة والاغاني كلها حلوة
تحياتي

dramaqueen يقول...

حوار لذيذ وى ومجمعه احلى اغانى
برافو على افكارك الجنان

الازهرى يقول...

ولا فاهم اى حاجه
يمكن علشان مش متابع اغانى
بس الحال دى صعب يتسكت عليها
ولازم تشوف دكتور انف واذن ورجلين شاطر
وان شاء الله تبقى بخير

حنين يقول...

ايه يادودو الافكار الحلوه ديه
جميل اوى الموناتج ده
عجبنى بجد.

فاتيما يقول...

الله عليكى يا دودو
حلوة قوى قوى قوى قوى
من هنا لحد عندكو مشى

متفقة مع ستوتة
لما الغزالة بتروق بتطلعى حاجات تحفة

انا من عشاق انغام و كل الأغانى دى انا بحبها و كأنك بتتكلمى عن واحدة صاحبتى و بتستخدمى مرادفتها و بتوصفيها
و كمان بتوصفينا

الله عليكى يا عروسة البحور
اغطس انت يا قمر دايما كدا
و هاتلنا اللولى من قلب المحيط

بوسة و حضوناااات ياقطتى

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

السلام عليكم

حوار جامد اوى اوى
انا بموووووووووت فى انغام بجد
نفسى بجد اخطبها واتجوزها
انا مش بهزر والله انا بتكلم بجد
حلم من احلامى انى اتجوزها
علشان تغنيلى طول اليوم انا وبس
ههههههه

أم عُمر
أنغام محمد علي سليمان
المصريه
مواليد 19 يناير 1971
ومحل ميلادها الاسكندرية
.
اعجبنى المرور بمدونتك الجميله
فليتك تقبلينى زائراً
ودى واحترامى :)

شمس النهار يقول...

::))

لطيفه جدا
ايه المواهب المدفونه دي

بوست لطيف جدا

تسلم ايدك

ياجميلة

سلامي

غير معرف يقول...

ألغام

يا سلام

مش دي بتاعة الركن البعيد الهادي؟

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

انغام دى حبيبتى:)
حلوه يادودو بجد تسلمى:)

حنين القلب يقول...

ايه الحلاوة دى

لا بجد روعه يا دودو

منتى شغاله اهه يا بنتى اومال ليه بتقفلى معايه ؟؟

وش بيغمز

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

ايييييييييه يا دودو الحلاوه دى عظمه على عظمه يا ست

احبك انا و انتى رايقه و متعشيه و شاربه الشاى

تسلم الايادى يا جميل

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد يقول...

بوست جميل
و انغام مطربة رائعة
برافو عليكى

كلام عيب يقول...

انا بالنسبه لى مصر يعنى انغام و امال ماهر و شيرين

بس انغام هيا اول الفرحه لانها اول بنوته

سمعت اغانيها و كبرت معاها

البوست جميل قوى

عاشقه الرومانسيه يقول...

كيــــــــــــارا

لو زودتها عن كده هتبقى بايخه ياكيكى
خليها فراق بقى وخلاص

عاشقه الرومانسيه يقول...

ستيته حسب الله الحمش

ربنا يخليكى ليا يارافعه معنوياتى انتى
(:
والله مافيش حد جايب لى انشكاح فى المعده غيرك انتى وفاتيما
ههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

خواطر شابة

انا باعشق انغام
صوت وكلمات اغانى والحان روعه
مطربه كامله من كله

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel

مش اجمد منك يامعلم
(;
اغانى انغام كلهااااا جامده يادولا
انت اللى ودانك بايظه
P:

عاشقه الرومانسيه يقول...

إيمان

مين اللى يقدر يقول كده ياجميل
انت لا بتنسى ولا بتتنسى
لانك اصييييل

عاشقه الرومانسيه يقول...

Baskouta

انتى الذ يابسكوته

عاشقه الرومانسيه يقول...

فكرة من الزمن ده

جميل ان الفكره عجبتك يافكره
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

dramaqueen

وحشينى ياقمر
فينك من زمان
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

الازهرى

انا محتاجه دكتور رُكب ياازهرى
بجد والله رُكبتى بتوجعنى
الظاهر انها شيخوخه مُبكره
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

حنين

الف شكر ياقمر على رقتك

عاشقه الرومانسيه يقول...

فاتيما

كنت متأكده ان البوست ده هيعجبك يابطه
لانك بتموتى فى انغام زى حالاتى
وكنت متوقعه ردك كمان
ههههههههههه
بحبك قوووووووى

باقى يومين
واشوفك
هيييييييييييييه

عاشقه الرومانسيه يقول...

اقدم عاصمه فى الحب

عايز تتجوز انغام علشان تغنى لك بس؟؟!!!
انت احلامك متواضعه قوى
بس بصراحه
عندك حق
انا لو راجل اتمنى اتجوزها
(:
بس علشان تطبخ لى وتكوى لى القمصان بتاعتى وكده
اه لازم اشقيها شويه
هيبقى دلع قبل الجواز وبعده؟؟
هههههههههههههه

نورت مدونتى واتمنى تكون ضيف دائم فيها
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

شمس النهار

شفتى بقى
احم احم .. دى اقل حاجه عندى
(اجمل صفاتى التواضع )مش كده؟؟
هههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

مصري جدا

لا دى بتاعه شنطه سفر
هى بس تشابهه اسماء

عاشقه الرومانسيه يقول...

الشعب لابد له من حكومه تشكمه


تسلميلى ياشيما
نورتينى ياقمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

حنين القلب

منتى شغاله اهه يا بنتى اومال ليه بتقفلى معايه ؟؟
*******************
انتى صاحبيتى ياحنونه وتستحملى غبائى
انما البشريه ذنبها ايه
هو انا بحبك من شويه؟
ماعلشان قوه تحملك وصبرك
ههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

صيدلانيه طالعه نازله

ربنا يخليكى يالولو يارب
فكرتينى بام كلثوم
ههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

أحمد فتحى فؤاد

اشكرك على ذوقك
اهلا بحضرتك نورتنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

كلام عيب

انا كمان كبرت على اغانيها ومن صُغرى وانا باعشقها

نورتونى

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

حوار جميل قوى يا دوود
انغام من أحلى الأصوات وأرقها
تحياتى

Template by:

Free Blog Templates