8 مارس 2009

سامحنى



سامحنى
سامحنى ياقلبى ظلمتك معايا
حلمت بجنه تحقق منايا
وحلمى وحلمك دا حلم الصبايا
وصحيت من الاوهام على كلمه نهايه
وصرخه منك تقولى كفايه
أصبح حبيبى بعيد وكان م البدايه
سراب ووهم كبير واخر الحكايه
دموعى ودموعك وجرح ف هوايا
.

95 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

Kiara يقول...

اووووووووووووووووول تعليق هييييييييييه

Kiara يقول...

وكان م البدايه
سراب ووهم كبير

****************

ياااااااااااااااااااااااه كلمه قاسيه اوي اوي ووجعتني اوووووووووووووووووووي

عاشقه الرومانسيه يقول...

كيارا
كده نبقى خالصين
ههههههههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

كيارا
الف سلامه عليكى من الوجع ياقلبى

Kiara يقول...

ماشي ماشي

طب مش خالصين بقي هه بس

adel يقول...

انا مش مسامحك
لا انتي بنتي ولا انا اعرفك

روحي غضب جميع بائعي البطاطا تغيطيكي

ههههههههههههه

بجد كلام يوجع لازم اهرج عشان ما اعيطش جنبك هنا

فضه يقول...

لا مش وهم ولا حاجه هو بس مودك اللى مش تمام وده واضح جداااااااا.
وكلنا كده شويه كده وشويه كده وهى دى الحياه.
بس انا عارفه انك هترجعى لمودك الجميل ولكلامك الرومانسى الملىء بالتفاؤل والحب قريب جداااااااااااا
تحياتى لكى يا عاشقه

عاشقه الرومانسيه يقول...

كيارا
هبقى اصالحك بمثاثه
وخالصين برضه ياقمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel
خد راحتك معايا مناديل بكفايه
لى وليك وللضيوف اللى يحبوا يعيطوا
هههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

فليسيتى
اتمنى والله ارجع تانى
بس ادينى عايشه وخلاص
مش هتفرق بقى

غير معرف يقول...

إذا أردت أن تعرف كيف تتعامل مع الحب
فيجب ان تعرف كيف تتعامل مع بسكوتاية
فهى الرقة فى ثوب شفاف لا يخفى ما نخفيه نحن
فهى نسمة لها حقها فى النظر الينا بما تراه فينا
فهى الصدق والإشراق لا تملك لها حجبا ولا مواراة
فهى ضوء ساطع هامس حالم ينير لخاصة الخلق
لمن يعرف من هى
فهى حقيقة لا خيال تظهر جليا فى الليال
تهدئ من روع الأهوال ترفع الأمال وتحطم الأطلال
هى الجمال الهادئ الآخاذ هى الدلال
هى بسكوتاية
رقيقة فى حياتها بيضاء فى ذاتها
هى راحة تسر الناظرين
هل عرفت يا صديقى من هى
انها الحب يعيش بيننا
فتمسك بحقك فى الحياة
تمسك بها
حافظ عليها
فهى الحب فى تلك الحياة
ابصرها يا صاحبى وانبهر
فهى القمر
واحزر من طول النظر والهمس
فهى الشمس
افرح ولا تحزن فالوقت يضيع
فهى للدنيا الربيع
امنحها كل ما تملك ولا تبخل
فهى من مخلوقات الخالق الأجمل
يا صاحبى تعالى معايا تشوف بعينيك بسكوتايا
للقلب إرادة والعقل استطاعة
فصدقنى يا صاحبى لم استطع ان انظر إلى وجهها الآخاذ
إنها رائعة الجمال والفتنة أنها حقا تسلب الإرادة
فما أن تنظر إلى شعرها فتجد ليل منير بنور عينيها
ووجنيها كتلال من لؤلؤ وعقيق
وفمها ترقى له الأنظار فلا تنال منه سوى ابتسامة الملكة للرقيق

♥..~*شـــوشـــو هـــانــم*~..♥ يقول...

التعليق الـ12 هيييييييييييييييييي

كلامك مؤلم أووووووووووووي

تحيتي..

عاشقه الرومانسيه يقول...

امير الديار
اهلا بيك فى اول زياره
واتمنى تتكرر

عاشقه الرومانسيه يقول...

shosho
فرحانه ده التعليق ال12
امال لو الاول ولا التانى كنتى عملتى ايه؟
ههههههههههههههه
سلامتك من الالم

marmar يقول...

عاشقه حبيبتي
بعيد الشر عند من الدموع يا قلبي
ربنا يبعدها عنك يارب وعن كل البنات
والف سلامه على الوالد ويارب يقومه بالسلامه يارب ويبعد عنه اي تعب
ويارب يقربك من كل اللي بتحبيهم يا واد يا رومانسي انت
هههههههههههههههههه
كل سنه وانتي طيبه

mohamed ghalia يقول...

هو أنا جاى على الدموع
ليه بس
كلماتك هايلة وإحساسك رائع
دمتى فى سعادة

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜ يقول...

صباح الفل والياسمين .
انتى هنا وسيبه الاميل لمين هههههههه
شفتى اخر الحب ايه فلحه بس عماله تقولى من غير الحب وحبى ومش عارف ايه عوزانى اعيط زيك وخلاص ولا ايه لالا ياستى انا كده فله اوى ههههههههههه .
تحياتى ومش نقصه نكد كفايه انا على الناس دى حرامممممم انتى حبى وفرفشى كده . سلام
((***ســونه***)) .

إيمان يقول...

صعب جدا جرح الحب والأصعب هو الفراق من غير أمل
لكن ساعات الجرح بيكون بدايه لحاجات جميله كتيره
تعرفى أنا مؤمنه إن الواحد لازم ينسى الحب القديم الأول ... وأول مبينساه فعلا أو على الأقل بتقبل الواقع
فجاه بيظهر حب جديد أجمل وأحلى وأصدق
وساعتها بنبقى أحرص وأسعد
كلماتك لمست قلبى من جوه جوه المعاميق
إبتلاء الحب إبتلاء من الرحمن زى أى إبتلاء يلزمه الإيمان والصبر
البوست إللى فات بجد كان روعه روعه
بكيت منه كتير أللهم إرحم موتانا و موتى المسلمين جميعا
تحياتى لقلمك ولقلبك

غير معرف يقول...

انا جاى ومناديلى فى جيبى

بس مش ناوى اعيط

انا اجاى امسى

احسن تماسى

اجدع تماسى

لاحسن تقوله

انى انا ناسى

ترم تررررم ترم ترررررم

لا لالالا

عينى على ........ لامة استوى

قال ايه مش فاكر

هو انا باقول ايه

الساعة تلاتة الفجر وانا مهبص خالص

حمدلله على السلامة يا دودو

عاشقه الرومانسيه يقول...

marmar
واضح من تعليقك انك مش متابعه مدونتى كويس او انك اختلط عليكى الامر
اقرى البوست اللى فات

عاشقه الرومانسيه يقول...

محمد غاليه
معلش رزقك بقى
اعمل ايه؟
نورتنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

سونه
سايبه الايميل علشان عارفه ان ورايا رجاله
هههههههههه
العيب مش فى الحب ياسونه
العيب فينا احنا

Soul.o0o.Whisper يقول...

ايه دا يا دودو

ليه كدا؟؟؟


مين وجع قلبك كدا؟؟؟

لالالا يا دودو

مش أحب أشوفك كدا

ياللا ياللا

قومى أغسلى وشك و تعالى

ياللا عاوزة العب معاكى حبة قبل ما أقوم
ههههههههههههههههه





خالص ودى يا جميل

عاشقه الرومانسيه يقول...

ايمان
اسئل الله العلى القديرالإيمان والصبر

حقيقتا
افتقدت تعليقك على البوست اللى فات
واسفه لو بكيتك
بس كنت حبه انى اكتب عن اغلى انسان عندى
ربنا يخليكى يااجمل اخت

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى
لالالالالالالالالالالا
الطيب احسن

القرع لما استوى قال للخياااار يااالوبيا
ههههههههههههههه
هى دى اللى عايز تقولها؟

marmar يقول...

عاشقه انا مختلطش عليا الامر ولا حاجة انا البوست اللي فات مقرتهوش اصلا ومش رديت عليه لو تلاحظي يعني اني مردتش عليه
عشان انتي بتنزلي بوستات بسرعه وانا ملحقتش ارد
عل عموم حصل خير
ورحم الله والدك واسكنه فسيح جناته

اللهم اجعلنا ممن يمشي على الصراط سريعاً ، فينجو من حرها ولهبها إلى جنات النعيم،ولا
تجعلنا ممن يزحف على الصراط،ثم يهوي فيها برحمتك ياأرحم الراحمـــــــــــــــــــــــين..

عاشقه الرومانسيه يقول...

سووووووووووووول
انا جيت اهو علشان نلعب سوى
ولا يهمك تعالى نلعب استغمايه وانتى استخبى فى المدونات اللى جنبى ماسى؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

marmar
اسفه جداااا جداااا
لو كنت ضايقتك او كتبت لك بطريقه تبان منها انى عصبيه
بس انتى جيتى على جرح مفتوح وضغطى جامد
سامحينى يااختى
اسفه بجد

عاشقه وغلبانه يقول...

انا كمان عايزاه يسامحني


كلامك جميل اوي

عاشقه الرومانسيه يقول...

عاشقه وغلبانه والنبى
ههههههههه
مش بقولك اننا شبهه بعض قوى

حاجات جوايا يقول...

مممممممم
ليه بس كده
روق يا جميل
وارمى ورا ضهرك
الدنيا مش مستاهلة
خلى قلبك اقوى من اى جرح ومن اى الم
الدنيا لسه فيها كتيرررررررررررر

روقى يا حبيبتى
ربنا يريح قلبك يارب

سالى

حاسوباتيه يقول...

كلمات حلوه جدا وصعبه بس احنا مالناش ذتب في اختياراتنا لانها بتدون مش بايرادتنا

عاشقه الرومانسيه يقول...

حاجات جوايا

خلى قلبك اقوى من اى جرح ومن اى الم
***********
أتمنى والله


الدنيا لسه فيها كتيرررررررررررر
**************
هو انا راعبنى قد الكتير ده؟

نورتينى

عاشقه الرومانسيه يقول...

حاسوباتيه
فعلا اختياراتنا مش بارادتنا
بس لازم نحكم عقلنا شويه

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

سامحنى ياقلبى ظلمتك معايا
حلمت بجنه تحقق منايا
وحلمى وحلمك دا حلم الصبايا

اى نعم كلماتك رقيقة اوى وجميلة جدا
ومعبرة خالص بس دا ميمنعش انها حزينة

عاشقة اطلع بقى من الموود الحزين دا
فكرى فى حاجات سعيدة فى الحياة
لالالالالالا متقوليليش مفيش
اهو هناك هو بس انتى دورى كويس
وابعدى عن الحزن دا

وبعدين حلم الصبايا بيتحقق برضو
مجبتش حاجة من عندى انتى اللى قايلة
هاهاهاهاها

تقبلى مرورى

عاشقه الرومانسيه يقول...

احساس طفله

معلش بقى
ده احساسى حاليا
استحملونى
انا نفسى اخرج من المود ده والله
ادعولى
مش احنا اخوات؟

saragebaly يقول...

عاشقة الرومانسية

كلامك مؤلم اوي

مليان بالحزن والشجن

محمد عتلم يقول...

ازيك يا دودو وعامله ايه
ايه الكلام الجميل ده
وحلوه مدونتك وكلها رومانسيه جميله

رؤية يقول...

كلمات قليلة ومعنى كبير

نظمتيها باتقان

تحياتى لك

simply me يقول...

صحيح الحب بهدله
:(

تنهيـــــــــــــــــــده كبيره

بسمة انور يقول...

الله
كلام جميل جدا

ساره يقول...

دودوووووووووووووووو

قلبك عشان يسامحك لازم يجي عندي اجازه :)

Eno يقول...

كلماتك حلوه اوووووووووووووي بجد

تسلم ايدك اوقات كتير بنظلم قلبنا علي حساب ناس تانيه بس المهم يكون في تقدير للظلم ده :)

تحياتي :)

barbie girl يقول...

حلوة وقاسية وموجعة معاً

غير معرف يقول...

عاشقة الرومانسية
ليه الفراق و دموعك ودموعه مش كان التلاقي احسن و الوصال
ليه مايكون تواصل القلب بالقلب فترتاح العين و الجوارح
اتمنى تزول الغمة وتلاقي الحب الحقيقة و تزول دموعك و ما نشوفو على وشك غير الابتسامة و السعادة مرسومة عليه
مودتي
دعوة للتواصل مع مدونتي

غير معرف يقول...

انا والله انكسفت اقولها

معقول اقول ......... و ..........

فى المكان الجميل ده

تفتكرى ال...... وال.........

مكن تلاقيهم فى جنينة

يا دودو يا قمر

انا حاسس ان الجو بئا جو مطابخ

طيب وحياتك بئا واحد شاى فى السريع

معلقة سكر واحدة

MaNoOoSh يقول...

ربنا يحققلك كل الاحلام الى بتتمنيها وتكون حقيقة جميلة بين اديكى

عروسة يقول...

لية كدة يابنتي حرام عليكي لازم اعيط يعني
ماشي يادودو
كلام مؤثر جدا دمتي بالف خير

hasona يقول...

التسامح
قدرة
لا يقدر عليها الجميع

غير معرف يقول...

انا كنت من شوية عند

احساس طفلة محبة للرومانسية

وشوفت حاجة غريبة هناك

شوفت منك كمية وضوح

تكشف بلد كاملة لو مستخبية تحت الارض

تظهر فى ثوانى

Unknown يقول...

اه والله كتير بنوقع قلوبنا المسكينة في أوهام واحلام ملهاش أساس والمشكلة انها مش بتسامح بسهولة بتفضل تعذبنا لحد ما نصادف دنيا جديدة أجمل وأحسن
مودتي

dalia يقول...

سلام كبير ليكي

كل ده رومانسية يا ربي انا وقعت في قلب أحمر كبيييير قوي أقصد مدونة كبيرة ومش عارفه اخرج منها
تحياتي لقلبك الواسع

أسير الجراح يقول...

مش كلام واحدة اسكندرانية خالص

اقول اية حرام عليكى يا بنتى والله

انا كدة هموت ناقص عمر

معقولة انا وانتى اسكندرانية

غريبة الدنيا والله

ههههههههههههههههههههههة

كلام حزين اوى اوى اوى

اية يا برنسيسة الكلام الكبير دة

طيب بصى انا هغنيلك علشان تنبسطى شوية

اوكى

احم احم احم احم

يا برنسيسة يا برنسيسة

يا برنسيسة اة يا برنسيسة

فكى بقى وروقى

ضحكتك حلوة انا شيفك اهو

والله بتضحكى

هههههههههههههههههههههههة

بجد كلمات صعبة اوى

ربنا يريح قلبك

كل التقدير

اسير الجراح

صوت من مصر يقول...

للاسف مش عندك حق وقعلا غلطت فى حق قلبى ؟
شكرا

الشاعر الحزين يقول...

يارب يارب يارب يكون أخر تعليق ومحدش يعلق بعدى
مش عارف الناس كلها بتتخانق على أول تعليق لكن سبحان الله أنا بحب أكون أخر تعليق
بحس انه بيكون المميز
عشان كده أحب أهنى نفسى بأخر تعليق وأقولك
كلامك جميل قوى قوى ويارب المزيد
تحياتى لكى ومعلهش على الرغى الكتير ده اعذرينى سلالالالام

شيماء جمال(شيمو القمر) يقول...

إيه يا رومانسية الكلام اللى يوجع القلب ده ، أنا حسدتك والا إيه والله أنا عينى مش وحشة .

حلمت بجنه تحقق منايا
وحلمى وحلمك دا حلم الصبايا
وصحيت من الاوهام على كلمه نهايه

ده كلام صعب قوى على القلب ربنا يحققلك كل أحلامك وطول ما إحنا عايشين يبقى فيه أمل لتحقيق الحلم

تحياتى اليكى
شيمو القمر

بنوتة يقول...

يااااااااه
كلماتك صعبة أوى
بس احساسها عالى أوى وجميلة أوى
تحياتى ليكى

غير معرف يقول...

لانى الايام اللى جاية ممكن اغيب شوية

انا جاى اغلس شوية

فين الشاى يا دودو

كده برودة دى هى معلقة سكر واحد

انا من الصبح وانا موجود هنا

مفيش حتى سندوتش يالهوى

يا خرابى يا واقعتى يا بطنى

يا دودو

غير معرف يقول...

رائع انتى تركيبة جديدة رومانسية بقساوة ولدعة الم بس جميل جميل بجد

موجة يقول...

بصى يا عاشقة للرومنسية
صعب اوى اوى
اللى انتى قلتيه ده
وبجد انا تعبت اوى من اللى انتى قلتية ده
ومشكلتى انى حسيتة بقى منك
انتى كلامك جميل اوى
والمفروض اسمك يكون
اميرة الرومنسية مش عاشقة الرومنسية

ستيتة يقول...

شفت البوست قبل الشغل
واتسلطنت

وارجعت اشوفه تاني

قلبك ده شايل حب كتير قوي على البشر اللي في الدنيا

بحبك

غير معرف يقول...

انا جيت تانى

على راى توفيق الدقن

طبعا انتى فاكرة احنا قولنا عليه

ايه بس المهم دلوقتى

الوووووووووووووووووه يا امم

مفيش حتى رنة يظهر ان الشبكة

فى الباى بااااااااااااااااى

عاشقه الرومانسيه يقول...

saragebaly
معلش
لان قلبى موجوع فكلامى بيطلع بالشكل المؤلم ده
اشكرك على احساسك بى

عاشقه الرومانسيه يقول...

محمد عتلم
اشكرك على كلامك الجميل
اهلا بيك نورتنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

رؤيه

اشكرك على وصفك الرقيق لكلماتى المتواضعه
اهلا بيكى فى اول زياره
تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

Bondoka
الحب فعلا بهدله
اسئلينى انا
ههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

Basma
انت اجمل ياقمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

ساره
دودوووووووووووووووو
***************
نعمممممممممم


قلبك عشان يسامحك لازم يجي عندي اجازه
****************
مواقفه بس تذاكر الطياره على حسابك
ولا هو كلام وبس؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

Eno
معاكى بس المره دى قلبى هو اللى ظلمنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

barbie girl

حلوة وقاسية وموجعة معاً
***************
اعمل ايه بقى
نصيبى

عاشقه الرومانسيه يقول...

assafo anaroze
والله انا كنت اتمنى الوصال يتم
بس النصيب اعمل ايه؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى
وعندك واحد شاى للمعلم احمد وصلحه
ايوووه جاااااااى

عاشقه الرومانسيه يقول...

manooosh
ربنا يكرمك ياقمر
انتى كنتى فين من زمااااااااااان؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

عروسه
عيطى وانا معايا مناديل
انا جايه اعيط معاكى
اهئ اهئ اهئ
تحياتى ياحروف يامتنكره فى زى عروسه

عاشقه الرومانسيه يقول...

hasona
اتمنى انى تكون عندى القدره دى

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى

شفت صراحه كده بزمتك
فى عمرك كله؟
وضوح بهبل
مش كده؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

كاتب مصرى
نفسى الاقى الدنيا اللى بتتكلم عنها دى
يمكن قلبى يسامحنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

dalia
اه ده قلبى
قصدى مدونتى
ههههههههه
نورتينى ياقمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

أسير الجراح
والله انا فعلا ضحكت وانا بقرا التعليق
ربنا يخليك يااسكندرانى ياجدع

عاشقه الرومانسيه يقول...

صوت من مصر
نعم؟؟؟؟؟؟؟
(وش غبى)
مش عندى حق ازاى يعنى؟
عموما العفو

عاشقه الرومانسيه يقول...

الشاعر الحزين
والله صعبان عليا
لا الاول ولا الاخير
انت وقفت فى النص
ههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

اعترافات قلب
لا طبعا مين قال انك حسدتينى ياقمر ؟
بس اللى عايزه اعترف لك بيه
انى اصلا اصلا
انسانه نكد
اه والله
هههههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

بنوته
ربنا يكرمك ويعزك يااجمل وارق بنوته
فى الشرق الاوسط كله

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى
احمد؟
انت رايح فين؟
الشاى برد وانت مش جيت فشربته انا بالنيابه عنك

عاشقه الرومانسيه يقول...

Dr islam

رائع انتى تركيبة جديدة رومانسية بقساوة ولدعة الم بس جميل جميل بجد
***********************
ياااااتعبيراتك
شكرا ياسيدى

عاشقه الرومانسيه يقول...

موجه
اسفه لو كنت وجعتك بكلامى

اغير اسمى نونونونووووووو
عاشقه الرومانسيه والا فلا

عاشقه الرومانسيه يقول...

ستيته
انا زعلت لما مش لقيت تعليقك فى الاول
بس فرحت بيه جدا لما دخلت المدونه وشوفته
الحب اللى فى قلبى للبشر ليكى فيه جزء كبير لوحدك
بحبــــــــــك

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى
انا جيت اهو
الشبكه جمعت
انت فين بقى؟
تررررن ترررررن

حلو جو الكرتون ده؟
هههههههههههههههههههه

Ahmed Mohamed يقول...

هوه حضرتك كده علي طول ظالمه الناس معاكي حتي قلبك
كلمات جميله
في واحد مش فاكر اسمه ايه بيتعزرليكي
كل سنه وانتي طيبه ☺

عاشقه الرومانسيه يقول...

احمد علام
الواحد ده انا عارفاه وقابله اعتزاره
وباشكره على البوست
اللى نزله يعتذر فيه
تحياتى

Hanan Elshafey يقول...

سراب ووهم كبير

جبتي من الاخر

تحياتي

عاشقه الرومانسيه يقول...

حنان الشافعى
لان دى الحقيقه للاسف

غير معرف يقول...

ممكن الوصال يكون بس لو كان فعلا هناك حب حقيقي
اتمنى انك تلاقيه
مودتي

صدفة جميلة يقول...

كتير انتى جميلة نقية يعنى كلامك جميل وخاصة وصفك اثناء الغضب .احب نتعرف اكتر ياريت تزورينى بس بصراحة البوست بتاعك روعة ياريت تعلمينى مستنى ردك

صدفة جميلة يقول...

اسألك ياقلب لماذا كل هذا ؟ لماذا رميتني في بحر ليس له شاطىء .... رميتنى في درب المستحيل .... لماذا جعلتني اطرق ابواب الاحزان ... لماذا جعلتني كا التائه الولهان ... لماذا كل هذا ؟ لقد خاطبك عقلي ... وواجهتك عواطفي .... من اسفل زفرات الانهيار .... وواجهك كل من حولى ...لكنك جردتني من اتخاذ اي قرار .... حتى صرت اسير لكبرياك ....والان بعد المفاجاه ماذا اخذت ؟ ماذا جنيت من تصرفاتك الهوجاء؟ لقد عاتبني عقلي بسببك ... عاتبتني احاسيسي...فنسيت الرد ..فجاءه .. قلت ذالك فوادي .. ذلك الفواد الذي لايفكر بل يندفع .. يندفع برضاي .. بغضبي .. لايستشيرني .. نعم الكل عاتب ...والان أسألك انت ... اعاتبك ...لطالما نسيت العتاب كيف يكون .. لطالما نسيت الانصياع بسببك .... أجبني ثم اعطني جوابا لحبك الجارف ...لماذا رميتني في بحر

لو عجبتك ممكن تكمليها من خلال البوست بتاعى هاكون سعيد لو تركتى تعليق ولو كلمة

Template by:

Free Blog Templates