24 مارس 2009

لقاء السحاب



النهارده كان لقاء المدونين السكندريين ياجماعه
اليوم بجد كان تحفه
يمكن ده اكتر يوم اقدر احسبه من ايامى السعيده
بجد انا فرحااااااانه جدااااااااا
والناس اللى قابلتهم النهارده قمه فى كل حاجه
قمه فى الاخلاق .. قمه فى الافكار.. قمه فى الاحساس
قابلت فى اللقاء فاتيما روح قلبى طبعا واللى وصفتها لى
محاسن صابر بانها ملاك ولو ان الكلمه فعلا قليله عليها
واول ما شفتها اختها بالحضن جاااااااامد جدا
وبعدها اكلت ودنها طول النهار
هههههههههههههههههههه
اعمل ايه بس بحبها
وكمان قابلت هنوده اللى هاتسافر وهتوحشنا موت
واللى باشكرها انها كانت سبب فى اللقاء الجميل ده
وكمان لماضه اللى طلعت حاجه تانيه خالص غير ما كنت متوقعه
انسانه رقيقه ومتواضعه وعسوله وهاديه عكس المدونه خالص
بجد سكررر
وكمان حروف اللى ربنا كرمها وبقت كلمات صديقتى اللى هى خساره فيا اشاسا
وشيمو القمر اعترافات قلب كرسى الاعتراف بتاعى اللى قدامها باقر واعترف بكل شئ
و احمد اسير الجراح الاسكندرانى المشاكس جداا طول الوقت حاططنى فى دماغه ياجماعه
عااااااااااااا
اه يا غلبانه يادودو
وهشام جعلونى مريضا نفسيا اللى اتشرفت جدا بمعرفته هو شخصيه محترمه جدااااا
والشاب خالد همس الاحباب اخف دم مش من عائله الضاحكون لازم يكون شربات
و حنين القلب اللى زعلت جدا انى مالحقتش اقعد معاها كتير للاسف
و حنان الشافعى رياح الحنين واللى اسئذنت بدرى برضه
و نبض اسكندريه بنت عسوله فعلا
وزمرده اللى جت لنا على الاخر ولحقتنا فى اخر نص ساعه
اتقابلنا فى نادى الاطباء واللى عمرى ما هنساه لانى كنت من ضحاياه النهارده
):
اه والله ياعينى عليكى يادودوضحيه من يومك
هاقولكم ضحيه ليه بقى
بس اللى هيضحك عليا هو حر

الاول العقد بتاعى انقطع وانفرط على الارض
فيها حاجه دى؟
عاااااااادى.. فدايا ..المهم انى بخير


اقل من ثوانى وجه الجرسون بالقهوه المستكوف بتاعة فاتيما ووقف جنبى حول بعيد عنكم
هو انا اللى طلبتها؟ وصب القهوه فى الكوبايه و بووووووووووم
الكوبايه فرقعت والقهوه وقعت عليا .. البدى كان ابيض والله.. اصبح بنى
عااااااااااااا
انتم بتضحكوا
ماااااااااااشى
بعد كده رحنا على القلعه واكلنا ايس كريم


وقربنا قوى من الموج وكل ما تيجى موجه افط
من مكانى وهما يضحكوا عليا
ما انا اصلى اتعقدت
يعنى مش كفايه ماشيه بكمى مبقع كمان اروح مبلوله؟
والله انا مستهدفه النهارده واليوم ده حد كان باصص لى فيه
بس برضه مبسوطه جداااااااااااااااااااا
ومعنوياتى فى السما الحمد لله
كان نفسى ستيته وكيارا يكونوا موجودين
وبعد ما ودعت فاتيما وهشام وخالد
اتمشيت مع حروف شويه بس جاتنى حاله غريبه كده حتى حروف لاحظتها
هاقولكم هى حاله اسبهلال مصاحبه بحالة عته مؤقت وسرحان فظيع
شبه الواد ده بالضبط

يمكن لانى كنت منتظره اليوم ده واهو جه وخلص كمان
يمكن لانى مش مصدقه اصلا انه حصل لحد دلوقتى
يمكن لانى كنت فرحانه قوى وزعلت لما ودعت الناس الحلوه دى كلها
كل شئ جايز
المهم انى مبسوطه جداااااااا
وعلشان اليوم يكمل وتعرفوا انى مستهدفه بجد اول ما رجعت البيت لقيت النت فاصل
عاااااااااااااااااااااااااا
بس اهو عاد من تانى
عودا احمد مين احمد ده؟
ما علينا المهم اللى ما جاش اللقاء ده فاته نص عمره بجد مش هزار
وبالمناسبه دى احب اهديلكم اغنيه عبدالحليم واللى انا مش فاكره اسمها
واللى بيقول فيها يااصحابى يااهلى وياجيرانى انا عايز اخدكم ف احضانى
مش قادر على فرحه قلبى مش قادر ابدا ياحبايبى
كملوها انتم بقى هو انا هافضل اغنى كده كتير ولا ايه
عارفه ان صوتى حلو بس معلش بقى
احم احم


يااااااااااااارب يسعد قلبك ياهنوده انتى وفاتيما وكل الناس اللى حضرت وكانت سبب فى سعادتى
بحبكم كوووووووووووووولكم
بوسه كبيره ليكم وحضونه على رأى يوسف روح قلب ماما

102 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

حروف يقول...

مممممممممممممم كان يوم حلو جدا جدا جدا وروحي حتفضل مرفوعة علي اثرة عدة ايام مقبله هههههههههههههههه

شيماء جمال(شيمو القمر) يقول...

مالحتش أول تعليق

بس مش مهم

كان يوم تحفة ومن الأيام التى لا تنسى

سعدت بلقائك جدا يا أجمل عاشقة

بس خير كل اللى حصل يا عاشقة
أكيد ده تمن الفرحة مش مهم ده تمن بسيط جدا

تحياتى
شيمو القمر

MǿиY El-Shreef يقول...

خوساااااااره :(

كان نفسي اجي انا كمااان

ان شاء الله ف الصيف بقى

اجيبكم اسوان تيجوا :D

المهم انتي شكلك خدتي عييين والله :D

بس فدا الفرحه عادي

المهم انبسطتي يا قمرة

وكل تجمع وانتي طيبة وربنا مايقطعلك نت ابداااا :D

عاشقه الرومانسيه يقول...

حررروووف

يااااارب روحك تفضل مرفوعه على طول مش عده ايام بس ياروحى
بحبك بحبك

أم فريده يقول...

كويس انك اتبسطى
لان نفسيتك الفترة اللى فاتت كانت مش ولابد

الحمد لله ربنا فرجها عليكى

ربنا يسعد ايامك دايما:)

عاشقه الرومانسيه يقول...

اعترافات قلب

انا اسعد والله
فرحتنى كلماتك جدا
اول ماقابلتك


كله خير الحمد لله

MaNoOoSh يقول...

ربنا يفرحك يا ست عاشقة كمان وكمان من غير نحس ولا نق

adel يقول...

منكم لله ياظلمة

انا من القاهرة و مدونين القاهرة مش بيعملوا كده :(:(:(

دا انا اساسا كنت بفكر اجيلكم اسكندرية لولا اني تعبان :(:(:(

علي العموم كويس انكم انبسطوا و اتعلافتوا ببعض

و منه له جاي رايح منه له
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عاشقه الرومانسيه يقول...

MǿиY El-Shreef

خوساااااااره كان نفسي اجي انا كمااان
****************
تتعوض ياحبيبتى
ان شاء الله



ان شاء الله ف الصيف بقى
اجيبكم اسوان تيجوا
******************
انتى تيجى اسكندريه وتنورينى واهو فى الصيف ويبقى مصيف بالمره
حد يروح اسوان فى الصيف يامفتريه؟


وربنا مايقطعلك نت ابداااا
***********************
لا انا ولا انتى ياحبيبتى
ههههههههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

زوجة عنيدة

الحمد لله ياحبيبتى
نفسيتى بعد اللقاء ده بقت احسن كتييييييييير

لاربنا يخليكى ياارق زوجه

عاشقه الرومانسيه يقول...

MaNoOoSh

هو فعلا من غير نحس ولا نق
هو حقد خفيف
هههههههههههههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel

منكم لله ياظلمة
******************
هههههههههههههههه
(وش بيطلع لسانه)


انا من القاهرة و مدونين القاهرة مش بيعملوا كده
******************
اللى غيران مننا يعمل زينا
بس انتم عندكم بحر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



دا انا اساسا كنت بفكر اجيلكم اسكندرية لولا اني تعبان
**************************
الف سلامه عليك يادوله
بزمتك ما شرقتش النهارده؟
ده احنا معظم الوقت بنجيب سيرتك وفاتيما قالت عليك كلام كويس جدااااااااا
بدأت اغير منك

adel يقول...

ايه ده بجد :):):):)

فاتيما قالت ايه ؟؟

انا اصلي بعيد عنك بنسي بسرعة

و مين تاني جاب سيرتي و قال ايه :):):):)

انا فضولي قوي

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

بجد يا دودو كان نفسى اكون موجود

بس والله انا مش فى اسكندرية دلوقتى خالص

وللاسف من الواضح انى ممكن اطول

وكل اللى محتاجه حاجة من اللى عليكى

دعوة صافية من اخت لاخوها

بجد يا دودو انا مش بهزر

بسمـــة مســـــلّم يقول...

دى اول زيارة ليا لمدونتك اللى مليانة حب فى كل سطورها تسلمى ويارب سعيدة علطول

غير معرف يقول...

كل دة ويوم سعيد؟؟؟؟
لازم البنات حلوين !!!!!!!!!!
ربنا يديم المعروف ويجعلها معرفة خير
ما تيجوا نعمل لقاء للمدونين في مصر كلها




وأنا اللي هبلغ

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel

مش هاقولك.........
(نفس الوش اللى بيطلع لسانه)

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى

مالك يااحمد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قلقتنى عليكى بجد

يارب تكون بخير
انا كمان نفسى اشوفك
يارب يكون خير ويفك كربك

عاشقه الرومانسيه يقول...

بسمـــة مســـــلّم


اهلا بيكى ياقمر
فى اول زياره ويارب تتكرر
منورانى

عاشقه الرومانسيه يقول...

مصري جدا

تصدق؟
هتصدق ان شاء الله
والله برغم كل ده انا سعيده واليوم كان تحفففففففففه

مصر فيها نيل واسكندريه فيها بحر
اسكندريه تكسب
ولا ايه رايك؟
طيب لو معترض اسئل فاتيما

adel يقول...

كده :(:(:(

لا قوليلي و الا هاعيط منك :(:(

و بعدين اصل مش فاكر اني اتكلمت مع فاتيما اصلا :)
عشان كده في فضول

غير معرف يقول...

الا تكسب دة تكسب ونص
بس على فكرة اسكندرية من محافظات مصر والقاهرة كمان(مصر سابقا) التاريخ يؤيدك معظم مبدعي مصر اسكندرانية
وبعدين انا من عشاق اسكندرية
اية رأيك في اقتراحي السابق؟

mohamed ghalia يقول...

واضح إنه كان يوم جميل أوووووووووى
يارب تكونوا استمتعتم بوقتكم
دمتى بكل الود

رحلتنا في الحياة يقول...

ربنا يسعدكم دايما وتتجمعوا فى الخير كده يارب
معلش ياجميل كله يهون فى سبيل لحظات حلوة نسرقها من الزمن

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel

لا من غير عياط
الطيب احسن
بعدين تغرق لنا المدونه دموع مين هاينشفها؟
فاتيما كانت بتتكلم على الناس اللى بتدخل عندى وذكرتك وقالت ان فيه ناس كويسه زى عادل مثلا ومش هاقولك الباقى علشان بعد كده مش هانعرف نكلمك

عاشقه الرومانسيه يقول...

مصري جدا

التاريخ يؤيدك معظم مبدعي مصر اسكندرانية
***********************
احم احم
احسن حاجه فينا التواضع على فكره


وبعدين انا من عشاق اسكندرية
************************
معذور طبعا دى اسكندريه المرايا ام تراب زعفران
اجمل بلاد الله


اية رأيك في اقتراحي السابق؟
*****************
انا واحده من الناس مافيش عندى مشكله لو هتجيب لى الدنيا كلها مش مدونين مصر بس
بشرطيكون فى اسكندريه فكره السفر من بلد لبلد دى مرفوضه كليا وجزئيا
صعبه قوى عندى فى البيت

عاشقه الرومانسيه يقول...

mohamed ghalia

كلمه استمتعنا دى شويه والله يامحمد
بس المشكله الوحيده ان الوقت كان بيعدى بسرعة البرق
هى كده الاوقات الحلوه بتعدى بسرعه

adel يقول...

:):):)

و قوليلها ميرسي علي الكلام الحلو ده :):)

و بعدين و حياة طنط شفيقة و الفيل فلافيلو لانتي قايلة الباقي :):)

عاشقه الرومانسيه يقول...

ايوشة

فعلا ياايوشه اليوم كله عدى كانه لحظات وخلص بسرعه البرق
وماحسناش باى ملل
الحمد لله
بالعكس كنا عايزين نتكلم اكتر
بس الوقت والناس وراها سفر
ربنا معاهم

ويكونوا وصلوا بالسلامه يارب

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel
طيب ما تروح انت تقولها بنفسك ولا رجلك بتوجعك
المدونه بتاعتها قريبه هتلاقيها على الريدر عندى اسمها روح قلب ماما

اشكرها بنفسك واشرب اللبن ونام
زهقتنى بقى
تصدق انا غلطانه انى خليتك تشبط كده
توووووووبه مش هاقولك على حاجه تانى

(;

adel يقول...

هههههههه

زهفتك ماشي ماشي
و اكيد هاروحلها بس مش هاعرف اسالها لاني بتكسف

اتريقي براحتك بس دي الجقيقة للاسف

ههههههههههههههههه

و سلام و هتقولي يعني هتقولي
ههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel

عادل بيتكسف؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
لأ
قول كلام غير ده

بقولك ايه ياعادل
انا سامعه ماما بتنادى عليك
روح لها بقى وحل عنى
(;

ستيتة يقول...

انا السبب في كل الحوادث الي حصلت ليكي وللمدونين المجاورين
عاااااااااااااااااااااااا

انا عاوزة يوم زي ده
اتصرفوا
انا تعبانة وزهقانة من المذاكرة والحياة الروتينية الفسفسية
عاااااااااااااااااااااا

ألاهي اللي يجتمع من غيري تاني يقع عليه حلة طبيخ كوسة
او بامية
او ملوخية

بس .. هو ده الحقد الدفين

عاشقه الرومانسيه يقول...

ستيته روح قلب دودو

والله طول اللقاء وانا كل شويه اقولهم اليوم ناقصه ستيته
ومن غير حقد الله يخليكى كفايه اللى شفته النهارده
عاااااااااااااااا
ياغلبانه يادودو

طبيخ كوسة
او بامية
او ملوخية
يعععععععععععععععععععععع
مش بحب حاجه من دول
حرام عليكى ياستيته

بس تعرفى انا ضحكت قوى على تعليقك
ربنا يبارك لك

وعقبال ما اشوفك ياقمر

Soul.o0o.Whisper يقول...

دودووووووووووووووووووووو


مبروك عليكى اليوم يا قمر

بجد فرحت لفرحتك اوى
و حسيت إنى كنت معاكى


ربنا يفرح ايامك يارب
و يفرح قلوب الناس كلها

بإذن الله متعوضة يا جميل
و أشوفكم كلكم





تحياتى يا قمرة

الشاعر الحزين يقول...

أهم حاجه فى الرحله كلها
وأحلى حاجه فى الرحله كلها

انها خلتكوا فرحانين وحسيتوا بطعم السعاده

يارب يدمها عليكوا وتفضلوا سعداء علطول كده يارب

تقبلى خالص تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

Soul.o0o.Whisper
طبعا ياقمر تفرحى لفرحتى مش احنا اخوات ولا ايه؟
وانتى كنتى شايفه امبارح مش كان جايلى نوم من الفرحه
الحمد لله
عقبال يارب ما تكونى معايا انتى كمان
بعبك
بعبك

عاشقه الرومانسيه يقول...

الشاعر الحزين

الاهى وانت جاهى اشوفك شاعر سعيد ياشاعر يااخويا
كفايه انك شاعر بينا
ههههههههههه
ربنا يكرمك
وعقبال ما نشوفك يارب

فاتيما يقول...

إيه يا دودو بس !!!
ليه اللى حصل فى الآخر دا
دا من أثر الأرهاق غالباً و كلنا متنحين برضو ...
اليوم كان تحفة بجد
و إنتو يا بنات خليتوه أروع ما يمكن
انا بكتبلك دلوقتى بعد ما كتبت بوست عندى ...
كتبته و أنا باكل شكولاتك ...
و رشيت من برفانك
و الورد قصادى أهو
ربنا يسعد قلبك يا دودو
و يحلى ايامك
انا فخورة إن حد جميل قوى زيك بيحبنى فى الله كدا ....
أنا مشفتش من إسكندرية غير كل الخير
و إنتى زودتيه فى قلبى اكتر و اكتر
مش عارفة أقولك إيه
مفيش كلام يوصف إحساسى
غنتى إنسانة جميلة قوى
و مميزة جداً
و موهوبة فى الزجل .. لازم تركزى فيه
و تكتبى حاجات تانية و تنشريها ...


.......
أما الأستاذ عادل
فمالوش لزوم يتكسف من حاجة
كل الحكاية إنى قريت تعليقاتك عند عاشقة فى أكتر من بوست فات ...
لقيتك إنسان طيب و بتسعى فى الخير و فى إنك تصالح الناس ببعض بالكلمة الطيبة
حسيت كدا من كلامك و قولته
خالص تحياتى ليك

.......
و خالص حبى و بوساتى و حضوناتى ليكى يا حبيبتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

فاتيما

اروع مافى اليوم وجودك فيه ياملكه
انتى فعلا كنتى ملكه القعده النهارده
ربنا يسعد قلبك ويرضيكى يارب
وتيجى تانى فى الصيف مع يوسف وتقعدوا
اسبوعين ولا شهر حتى
تعرفى انك شبه اسكندريه قوى
حاسه فيكى بريحه الميه المالحه
وجمالها وهدوءها فى الشتا

بحبك زى ما بحب اسكندريه بالضبط
وما ادراكى ماحب اسكندريه فى قلب دودو

بوسه وحضونات كتيييييييير

ريمان يقول...

عاااااااااااا


لسه برضه شايفه البوست حالا عند اعترافات قلب


وكنت لسه بقولها كان نفسى اشوف عاشقه الرومانسياه واشوفها واشوف اسير الجراح وحنان

يا رب تكونى اتبسطتى من اليوم ده


وسيبك من احمد خالص بس خلى بالك لو حطك فى دماغه انسى بقه خلاااااااااص

ههههههههههههههه

تحياتى ليكى يا قمر

كان نفسى اكون معاكم

بس انا بحضر اجتماعات مدونين الدلتا

وبتبقى فى المنصوره

يلا يمكن فى يوم نتقابل

الله المستعان

سلام يا عسسسسسسسل

ساره يقول...

دودو الغاليه

المهم انكم انبسطتوا :)
كويس انك غيرتي جو

لما انزل مصر راح اقولك قبلها عشان تعملوا اجتماع مدوني واحضر :)

Ahmed Fahmy يقول...

هههههههههههههههه
هههههههههههههههه
و رحتي القلعة و انتي مبقعة كدة؟
هههههههههههههه
انا مش بضحك عليكي اهو
ههههههههههههههه
يا رب مدونين مصر كلهم يبقوا بخير دايما و من غير قهوة
هههههههههههههه
و ان شاء الله الحقكواالمرة الجاية في الاجتماعات الحريمي دي
مااااااااااشي
تحياتي
رومانسي

إيمان يقول...

يارب ايامك كلها تكون سعاده
يا رب ومتتخنقيش مع اصحابك ابدا
يارب يا دودو متنحرميش من اللى بتحبيهم ابدا

لجين أبو الدهب يقول...

وبعدين بقى ..

انتوا هاتقعدوا تغيظونى كده انتى وفاتيما ..

ربنا يجمعكم دايما على خير ..

وسجمعكم فى الاخرة زى ما جمعكم فى الدنيا ..

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜ يقول...

السلام عليكم .
يادودو ياجامد
ولا يهمك عقد اى الى اتفرط بس خد العين المهم بعيد عنك وكمان القهوه وقعت خير خير ربنا عوضك باجمل صحبه (( حقد على خفيف )) هههههههههههههههه
لا ياقلبى بجد انا عشت معاكى كل موقف وسعيده لسعتك بحر وايس كرايم وبتتمشو
انا كده خلاص اتفسحت مش هخرج فى حته تانى ههههههههههههههههه .
ربنا يجمعنا جميعا على الطاعه يارب .
سلاممم ياعسل ((سونه)).

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

يا بختكم بجد
انا بجد متضايقة جدا انى مش هعرفش اقضى يوم معاكم زى كدا يا خساااااااارة
ربنا يسعدكم وتكونوا متجمعين فى الخير دائما

روابط يقول...

تحياتى على هذا اللقاء الممتع, وتمنيت ان اكون من الثغر لأشارككم فرحة لقاء الأصدقاء

تحياتى

حنين القلب يقول...

والله كان يوم روعه
واتمنى يتكرر تانى ان شاء الله
ومبسوطه اوى انى اتعرفت عليكى

بس انتى فقدتى الذاكرة ولا ايه
اللى اتكب عليكى كانت كاكاو مش قهوة وكانت لسالى مش فاتيما
هى الكاكاو اثرت عليكى ولا ايه؟؟
هههههههههههههههههههه

بت اقولك على حاجه
وحشتينى من امبارح

أسير الجراح يقول...

احمد اسير الجراح الاسكندرانى المشاكس جداا طول الوقت حاططنى فى دماغه ياجماعه

ههههههههههههههههة

عاشقة الرومانسية

اولا انا بقولك ربنا يسعد ايامك

والف سلامة عليكى

والحمد لله انك بخير

بس والله انا مش اقصد اكون مشاكس كدة

وشكل الموضوع اللى اتكلمنا فية كان هو سبب المشاكسة

لكن صدقينى ماكنتش اقصد

اتمنى فعلا انك تكونى انبسطى زى ما انا كمان ما اتبسط

واكيد يوم من العمر فعلا

بس بجد

انتى شخصية جميلة جدا ودمك خفيف اوى

شايفة مياة اهو

ممكن اشرب ولا هنعتبرة مشاكسة

هههههههههههههههههههههة

ربنا يكرمك ويسعد ايامك

كل الود


اسير الجراح

ضايع يقول...

انا هرفع رساله احتجاج للامم المتعظة

وكمان قضيه في المحكمه الدولية

يعني المدونين الحلوين مقضينها وستيته كمان هنا عليها تقول عاوزة من ده وانا متشحطط في الغربه لوحدي

عااااااااااااااااااااااااااا

عاوز افش غلي في حد دلوجيت


ربنا يجعل ايامكم سعاده دائما

تحياتي ....

hasona يقول...

السلام عليكم

اللقاء جميل ومتميز

مبروك علي اللقاء
وان شاء الله يتكرر كتير
ويصبح تقليد شهري

وأجباري كمان زي أسئلة الفيزياء
خسار للي مش حضره
وأكيد كل اللي حضروا اتبسطوا وفرحوا قوي

نتمني تكرارها دايما


ربنا يجمعكم علي الخير دايما


تحياتي ودعواتك

همس الاحباب يقول...

وبعدين وياكم
شيموتقول اب اللقاء
وانتى تقولى الشاب خالد
حيرتونى معاكم
بصى يا ست الكل خفة الدم دى اساسها انى كنت شارب ميه كتبر
فما تاخديش على كده
ههههه
بجد انتى شخصية طيبة جدا جدا
اه صداع بس صداع مش شرير
ههههههه
كنتى منورة القاعدة والعين صابتك ورب العرش نجاكى
كفاية انك قاعدة جنب فاتيما
ربنا يسعد اوقاتك
دمتى بكل ود
خالد

فشكووول يقول...

ازيك يا دودو
لقاء جميل وكمان فى نادى الاطباء وبعدين فى القلعه
بيبقى لقاء جميل
بعدين كب القهوه على الهدوم خير
تحياتى

كلام على بلاطة يقول...

رائع
تحياتى

وردشان smilyrose يقول...

الله والله كان نفسى اكون معاكم


بس حصل ظروف ومش

قدرت اجى ولا البت كيارا كمان


وقولت لحروف بس لينا لقاء

قريب ان شاء الله


ويارب دايما


smilyrose


وردشان


روح الحب الصادق

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عاشقة الرومانسيه بجد بجد مدونتك روعه ويسعدنى وبكل سرور انك تتقبلينى صديقه دائمه للمدونه
وبجد الصداقه من اروع ما يكون
الصداقه كلمه قليلة الحروف كثيرة المعاني

ليست سلعة تباع وتشترى

بل هي لقاء بدون ميعاد

وهي اغلى من الذهب

ومفاتيحها الحب
ربنا يسعد أوقاتكم امين يارب العالمين
تقبلى مرورى
وتحياتى

dramaqueen يقول...

بجد فرحانة بفرحتك

ربنا يديم عليكى السعادة

assafo anaroze يقول...

عاشقة
نفس الموضوع لاقيتوا عند فاتيما
اتمنى انك تكوني كده دايما روحك المعنوية طالعة و سعيدة و اتركي الاحزان وراك
يا رب
تكوني دايما مبسوطة
على فكرة ان عملت مدونة جديدة بنفس الاسم بس على البلوج سبوت
مودتي
في انتظارك

سمكه واحده يقول...

ماشاء الله
الحمد الله انوا كان لقاء جميل وانا كنت متأكده من كده بجد انا مبسوطه انكوا مبسوطين
وزعلانه لاني كنت اتمني اكون مع الصحبه الجميله دي والله بس اكيد وان شاء الله هتعوض وسعتها بقي هكتم علي نفسكوا
ومش هسبكوا خالص وخاصا لما يكون فيه فاتيما وزمرده وكمان هنوده اللي هتسافر وكنت اتمني اشوفها وناس كتير يبقالي الشرف اني اعرف من قرب
بس قدر الله وما شاء فعل
الحمد الله ويارب تتجمعوا في الخير علي طول
تحياتي يا قمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

ريمان

انما كمان اتمنى اشوفك ياقمر
ومين عارف
على رأى ماما ستيته
اللقاء نصيب

يمكن يحصل المراد من رب العباد ونتقابل فى يوم من ذات الايام

بحبك

عاشقه الرومانسيه يقول...

ساره
ياااااااااااااه ياساره
طيب ياريت والله
ده انا نفسى فعلا اشوفك يااجمل وارق اخت
بس انت تأمرى واحنا علينا التنفيذ ياقمر
مصر كلها من اسكندريه لأسوان تنور بيكى

عاشقه الرومانسيه يقول...

A7MeD F@hMy
بتضحك؟
طيب
مسيرى اشوف فيك يوم يندلق عليك برميل قهوه بوشها
واتفرج عليك
ولما انت شايف انها اجتماعات حريمى هتيجى ليه؟
هههههههههههههههههههه
احنا كان معانا رجاله زى الورد ولا انت مش واخد بالك؟
كنا رجاله ووقفنا واقفه رجاله
واخد بالك يامحمد ياابو سويلم؟

عاشقه الرومانسيه يقول...

ايمان
ويسعد لى قلبك الطيب
وما يحرمنيش منك ابدا ياجميله

عاشقه الرومانسيه يقول...

لجين أبو الدهب
يابنتى احنا متحلفين للناس اللى ماجتش اننا لازم نغيظهم
ويندموا على انهم فوتوا الفرصه دى
ههههههههههه
المره الجايه تكونى معانا ياقمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜

احنا هنكدب بقى؟
يابنتى انتى مش بتاعه خروج اصلا
خليكى كده لما تموتى كمدا
هههههههههههههههههههه
البحر يابنتى تحفه
وحسيت انى بحبه اكتر لما كانت فاتيما معايا
عقبال لما اشوفك ياقمر
يااارب

عاشقه الرومانسيه يقول...

احساس طفلة محبة للرومانسية
خلى املك فى الله كبير
لازم نضحى بالام والاب والجنين علشان الدكتور يعيش
هههههههههههههههههههه
تتعوض ياقمر ولا تزعلى نفسك

عاشقه الرومانسيه يقول...

حازم سويلم

معانا بقلبك ياحازم
ربنا يعزك

عاشقه الرومانسيه يقول...

حنين القلب
ياااااااااالهووووووووووى
يعنى مش كفايه اللى جرالى وكمان يجيلى زهايمر؟
ياعينى عليكى يادودو
مصابه مصابه مفيش كلام
انا الوحيده فيكم اللى كان مبصوص لى فى اللقاء ده
انا نفسى اعرف مين ابو عين مدوره اللى مستهدفنى ده

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسير الجراح

يوم كان فيه صحبه زى دى والاميره فاتيما لازم يكون يوم مميز

عاشقه الرومانسيه يقول...

ضايع

ربنا يردك من غربتك سالم غانم يااخويييييا

اجيب لك البندجه من جوه؟
وفش غلك فى اى حد يقابلك بس بلاش انا والنبى

نورتنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

hasona

هى خساره بس؟
ده خسر نص عمره
واحنا متعمدين نغيظكم
هههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

همس الاحباب

شيموتقول اب اللقاء
وانتى تقولى الشاب خالد
حيرتونى معاكم
**********************
لالالالالالالالا ولا حيره ولا حاجه بس دى وجهات نظر انا شيفاك شباب وهى شيفاك اب روحى


بصى يا ست الكل خفة الدم دى اساسها انى كنت شارب ميه كتبر
فما تاخديش على كده
***********************
حاضر


بجد انتى شخصية طيبة جدا جدا
اه صداع بس صداع مش شرير
**********************
كده برضه ياخالد؟
انا صداع؟
طيييييييب انا هاقول لفاتيما
تجيبلى حقى منك
مااااااااااشى


كنتى منورة القاعدة
**********************
ده نورك واحنا ساحبين منه


كفاية انك قاعدة جنب فاتيما
*****************
بدأنا الحقد بقىىىىىىىى


فرحت قوى انى اتعرفت عليك ياخالد انت شخصيه جمييييييييله

عاشقه الرومانسيه يقول...

fashkool

كب القهوه على الهدوم خير
**************
امممممممممم
تفتكر؟
(وش بيفكر ورافع حاجب ومنزل حاجب وبيهرش فى دقنه)

طيب يارب يطلع عريس بقى
ههههههههههههههه
علشان يبقى خير بالجمله

عاشقه الرومانسيه يقول...

كلام على بلاطة

ما اروعك

عاشقه الرومانسيه يقول...

smilyrose
والله والله والله انا اللى كان نفسى تكونى موجوده
حروف قالت لى
وانا فى انتظاركم
اسكندريه تنور

عاشقه الرومانسيه يقول...

عاشقه الاحزان
الصداقه كلمه قليلة الحروف كثيرة المعاني
*****************
عجبنى اوى مفهومك عن الصداقه
لانها اهم شئ فى حياتى

اهلا بيكى صاحبه مكان ضيفه ايه بس؟
انتى تنورينى فى اى وقت

عاشقه الرومانسيه يقول...

dramaqueen
ربنا يديم المعروف بينا ويبارك لى فى قلبك الطيب ده

عاشقه الرومانسيه يقول...

assafo anaroze

مبروك المدونه
وان شاء الله ازورها فى اقرب فرصه

عاشقه الرومانسيه يقول...

سمكه واحده

طيب وليه تكبسى على نفسنا؟
انتى ياحبيبتى تنامى فى عين وتمددى فى التانيه
ياسلام
ده انتى تامرى وان شاء الله اللقاء اللى جاى تكونى موجوده معانا فيه

ســـهــــر يقول...

فرحانة عشان كان يوم جميل
وزعلانة عشان انا نفسى اشوفك انتى وعاشقة وغلبانة وفاتيما
محدش قالى لية ؟
هههههههههه
يارب ايامكم كلها تكون حلوة زيكم يا اجمل ناس فى عالم التدوين
والنبى بقا ابقوا عرفونى والله هقعد ساكتة ههههههههه ابقوا خدونى معاكم يا نااااااااااس

الشاعر الحزين يقول...

الله عليكى يا عاشقه

والله أنا بجد فرحان جدا لفرحك ده

وفعلا حاسس فى كلامك بالفرحه

بالرغم من بقعة القهوه

لكن الفرحه مخليه ليكى رونق خاص

يارب يارب تفضلى فرحانه كده على طول

ونصيحه منى أوعى تطلبى تشوفينى لأنى مش هضمن ساعتها هتروحى عامله ازاى ؟؟؟؟؟؟؟

لكى منى كل تقدير مبقع بالقهوه
هههههههههههههه

حاسوباتيه يقول...

واضح انه يوم جميل خالص ونفسي احضر تجمع زي ده بس بصراحه كنتي واخده عين جامده لانك اكيد قمر طبعا ههههه خمسه وخميسه الله اكبر الله اكبر يا اختي

رئـيس التحـرير يقول...

مردتيش عليا ولما على دعوتي
شكلك مشغولة
عموما لو فضيتي شوية ابقي اقري الدعوة بتاعتي في البوست الي فات عندك
مودتي

Unknown يقول...

انا لو اقدر اسافر اسكندرية كنت جيتلكم ، مع انى عندى بيت هناك

وانا بصراحة اول مرة ادخل المدونة بس مش اخرها ، وبإذن الله هتواصل وهزورها كل يوم

تحياتى

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى

لقاء النجوم مش السحاب يا افندم

ودايمن تلتقوا للحوار الهادف

علشان يبقا المدونيين يد واحده

وكلمة واحده

تحياتى

سلام

أسير الجراح يقول...

انا شايف انك زعلانة

لكن صدقينى

اقسم بالله انا ما كان قصدى خالص

وبعدين عوار المواصلات انتى مش فهمتى انا قولت مليش دعوة لية

لكن اقسم بالله ماكنت اقصد اى حاجة

وبقدم اعتزارى لو كنت ضايقتك

خلى بالك من نفسك


لا اله الا الله

Eno يقول...

عارفه انا الاحساس الجميل ده حاسيته
في لقاء المدونين في القاهره

ربنا يدم حبنا في بعض يارب :)

تحياتي :)

نبض اسكندرية يقول...

دودو

انتى بجد بنوتة حلوة قوى ربنا يسعدك وييسرلك امرك وسعيدة قوى انى شوفتك واتعرفت عليكى مع انى ملحقتش اتكلم معاكى كنتى مندمجة مع فاتيما

لكن ان شاء الله يكون فى لقاء تانى

والف سلامة ليكى على القهوة اللى وقعت وعقدك اللى اتفرط
مكنتش موجودة وعموما دلق القهوة خير باردو يا دودو

ميرسى لكلامك الجميل اللى كتبتية عنى
دمتى بخير يا قمر

تحياتى

mahasen saber يقول...

دى الحاله اليى جاتلى من اول لقاء برضه
ساعات كتير الفرحه بلقا حد بنحبه بتسطلنا كده

شفتى بئه فاتيما زى ما وصفتهالك واحسن ازاى

ربنا يسعدها ويقر عينها بفلذة روحها

عاشقه الرومانسيه يقول...

سهر
لو قعدتى ساكته ساكته وشربتى اللبن وسمعتى الكلام هبقى اخدك معايا المره الجايه
اتفقنا؟
هههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

الشاعر الحزين

لكى منى كل تقدير مبقع بالقهوه
*********************
هههههههههههههههههه
حلووووووه

عاشقه الرومانسيه يقول...

حاسوباتيه

كنتي واخده عين جامده لانك اكيد قمر طبعا
******************
خدعوكى فقالوا
ده كل الناس اللى حضرت اغمن عليهم اول ماشافونى
من الخضه طبعا
هههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

رئـيس التحـرير

دعوة ايه؟
مين ؟
فين؟
يالهوى على الزهايمر وسنينه

عاشقه الرومانسيه يقول...

اصحى يا مصر : اسلام ديو


ايه يااسلام؟؟
انا كنت فاكره انى لوحدى اللى عندى زهايمر طلع وباء ومنتشر
انت جيت هنا قبل كده
بس ولا يهمك المهم اللى جاى
نورتنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

احساس لسه حى

نجوم ...سحاب ...كواكب
اهى كلها حاجات متعلقه فوق

ربنا يكرمك

عاشقه الرومانسيه يقول...

اسير الجراح

انت ليه مصمم انى زعلانه؟
مفيش حاجه خلاص
دى وجهات نظر وانا شرحت وجهة نظرى

محمد رسول الله

عاشقه الرومانسيه يقول...

Eno
اللهم امين
والمره الجايه تكونى معانا

عاشقه الرومانسيه يقول...

نبض اسكندرية

شفتى اللى حصل لى
عاااااااااااااااا
):
يادوب يابنتى انتى استأذنتى وحصل اللى حصل

يلا كله خير
الحمد لله
بس باقى اليوم مااقدرش اوصف لك

عاشقه الرومانسيه يقول...

mahasen saber

وهى محاسن صابر ممكن تغلط فى شئ؟
وخصوصا لما يكون الشئ ده وصف لفاتيما
ياااااااااااااااه
قد ايه هى فعلا انسانه رقيقه وطيبه
ربنا يرجع لها ابنها ويفرح قلبها بيه
مبروك على الكتاب ولو انها متاخره قوووووى

Hannoda يقول...

دودووو

وحشتوني قوي قوي

انا آسفة على التأخير ده كله بس بجد كان لظروف خارجة عن ارادتي

من يوميها و أنا حاتجنن و أعرف كتبتوا ايه وايه الانطباعات

الحمد لله ان الكل كان مبسوط و الكل متفق على انه يوم رائع و مكسبنا فيه كان كبير جدا

أنا كمان بعد اليوم ده كان عندي حالة ابتسام من عمق قلبي لدرجة ان حالة الحزن اللي كانت بتسيطر علي دايما في ايام ماقبل السفر ما حسيتهاش ابدا
بالعكس كان عندي طاقة كبيرة جدا تكفي السنة اللي حاغيبها وأكتر كمان

سعدت جدا بالتعرف عليكي و بشخصيتك الطيبة جدا و اللي عندها قدرة كبيرة على الحب .. لاحظت فيكي ثقافة عالية و موهبة وإحساس كبير كمان.. بجد سعيدة بان اللقاء ده اداني فرصة اني اتعرف عليكي

يارب يدوم الود دايما

تحياتي

عاشقه الرومانسيه يقول...

Hannoda

انا هموت من الكسوف ومش عارفه اقولك ايه بجد؟
بس ده كتير عليا قوى قوى ياهنوده
انتى انسانه رقيقه وطيبه جدا
علشان كده بتشوفى كل الناس بقلبك ياقمر اسكندريه اللى نور قطر

ان شاء الله الاجازه الجايه يكتب لنا ربنا نصيب فى اللقاء

بحبك يابنوته

Template by:

Free Blog Templates