2 مارس 2010

اجمل فرحه فى عمرى الليله


الواد ده شبه عمر قوى سبحان الله

البوست ده هينقسم نصين النص الاول باشكر فيه كل حد سئل عنى خلال اليومين اللى فاتوا
والنص التانى هابشركم بخبر حلو وان كان متأخر كاام ساعه
اما عنى انا .. فعمليه اللوز سهله فعلا بس لما تكون لواحده زيى بلغت من العمر عدد وقدره (يعنى انا عايشه من زمان) بتكون فعلا صعبه... انا لسه تعبانه للاسف بس والله فرحتى بعمر النهارده خلت صوتى طلع ونستنى اى الم
وده يخلينى اجى للبشاره حنين القلب صديقتى الانتيخ جابت لى عمر باشا النهارده ابن قلبى ياناااس فرحتى بيه لا توصف ولما مسكت ايده الصغننه الجميله واتعلق بصوباعى كنت هاموت من الفرحه ومسكت دموعى بالعافيه
من الصبح وانا شغاله سنترال محترك تليفونى وتليفون حنين مش بطلوا رن وانا باتكلم بالعافيه اصلاااا
واللى مش فاكر عمر يدوس هنا وهو يعرف ان اول بشاره بيه كانت من عندى برضه
انا فرحاااانه والدنيا صغيره عليا قوى النهارده
كلامى مش مترتب ومتلخبطه من ساعه ما شفت الواد الشقاوه ده وهو بيصرخ علشان بلبوص ياعينى واتفرجت عليه وهو بياخد الشاور التمام بتاعه واتفرجت عليه وهو بيرضع وكنت حالفه ان اول ايد تشيله قبل ابوه وامه انااااا والحمد لله حصل
وكنت ناويه ازرغد والله اول ما حنين تطلع من العمليات بس ظروفك كده يااستاذ عمر صوتى رايح .. خالتك مريضه ياولدى
بس باذن الله هاعوضهالك فى السبوع وهازرغد وارقص براااااحتى واكون خفيت وافتريت تانى نياهاهاهاهاهاااااااااا
كل حد اتصل بيا او بحنين جميله فى عيونى وكل حد بعت رساله يسئل عننا باشكره الف شكر وكل حد ساب تعليق عندى او عند حنين او عند فاتيما فى نشره الاخبار انا مديونه له بسعادتى
اما فاتيما وكيارا بقى فالكلام عنهم مش هيخلص انا بجد بحبكم قوووووووى
فاتيما .. تعبتك قوى ياقلبى اليومين اللى فاتوا كل كام ساعه تليفون واهتمام مش غريب ابدا على قلب زيك .. النهارده كمان مش حسيت انى لوحدى مع حنين لانك كنتى موجوده جنبى ساعه بساعه وكيارا ياعينى اتصلت كتير برضه وانا وصلت البوسه ياكيكى لعمر وامانتك وصلت يافاتيما بوسه على جبينه وقلت له دى من خالتك فاتيما وبتقولك نورت الدنيا ياواد وليكى عندى مفاجئه حلوه يابطتى
ستيته واهتمامها برضه فعلا فوق الوصف ربنا ما يحرمنى من حبك ليا يادكتوره ابدااااااااااا
علا صيدلانيه كنتى عارفه ان العمليه فى الكُبار بتتعب ومش قلتى لى عاااااااا ادينى شفت بعينى محدش قالى .. شكرا ليكى ياقمر على سؤالك
بابا هانى مصرى جدا انا بحب حضرتك قوى وباشكرك على اهتمامك بيا وسؤالك عنى
خالد همس الاحباب ابو الشهامه والجدعنه ومش بيفوته واجب واتصل يطمئن على حنين برضه
ريم رسائل بلا بريد الرقه كلها ملاك فى صوره انسانه والله
ساره حبيبتى اللى اتصلت من السعوديه بيا اكتر من مره تطمئن عليا باشكرك جدا ياتوأم الروح
المجهول اللى بعت لى رساله شكرا ليك ولو انى كنت احب اعرف انت مين .. فضول مش اكتر (:
احمد اسماء واحلام فى وجدانى انت حد طيب قوى ربنا يديم المعروف بينا
شيما المشكومه ((: قريت تعليقك عند فاتيما ياقلبى وشكرا على سؤالك
عارفه انى ناسيه اسماء كتير جداااااااااا بس سامحونى لانى مهيسه على الاخر
هاروح اشوف مدوناتكم لانكم وحشتونى بجد بس لو مش قدرت سامحونى بقى المهم ان النيه موجوده (:


29 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

غير معرف يقول...

مبرووووووووووووووووك
الف الف الف مبروووووووووووووووووووك

يتربى فى عزها يارب وعز ابوه ربنا يخليه ولد صالخ وبار بوالديه

والف سلامه عليكى يادودو وعلى لوزك

silent girl يقول...

مبرووووووووووووووووووووووووك ربنا يجعله صالح يارب

ستيتة يقول...

المغااااااااااااااااااااات
من لم "يشيل" لي مغات قتلته بلا ديه

أديني اتكلمت بلغة فيلم فجر الإسلام

حمد الله على سلامتك وسلامة حنين
وربنا يجعلها عمر صالح معافي وقرة عين لها ولأبيه

غير معرف يقول...

لولوووووووووووووووووووولى

الف مبروووووووك

بس متنسوش تعزمونى على السبوع :D

سمكه واحده يقول...

الف حمدالله علي سلمته وسلامه مامته
عجبتني اوي موضوع مسك الايد دي وهو مطبق عليها وصغونه كده ببقي عاوزه اكلهم واعضهم بيبقوا زي العسل
ربنا يحميه ويبارك فيه
وعقبالك انتي كمان لما ربنا بسعدك ان شاء الله

الاطفال نعمه من نعم ربنا
ربنا يقدر اهلهم علي تربيتهم تربيه صحيحه وسليمه

الف حمدالله علي السلامه
نورت دونيتنا ياسي عمر

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

اه شيلولى شويه مغات بدل ما ابصلكم فيه

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

مبروك يا دودو و بقيتى خالتو خلاص
هههههههههههههههههه

مكانش ينفع اقولك انها صعبه لانك كنتى حتخافى و انا ميهونش عليا تبقى داخله العمليه مرعوبه يا اختى
هههههههههههههههههههههه

تعيشى و تاخدى غيرها يا دودو يا قمره

و مبروك لحنين القمر قدوم عمر باشا
لووووووووووووولى

Cute Kitty **sookra يقول...

ياالف نهار ابيض

ياالف نهار مبروك

كده كده يعنى كنتى بتردى على التليفونات وانا اللى قلت البنت دى عامله لوز واكيد هتبقى زى حالاتى لما عملتها السنه اللى فاتت وقلت سبيها ترتاح
ماشى ماشى ياست دودو

هنتحاسب بعدين

مبروك تشريف سى عمر وانا قلت لفاتيما خلاص تحجزه للبنت ريما بنتى اللى هتيجى بعد كام سنه الله اعلم
انا حجزته ياحنين اهو قبل اى حد تانى
قوليلها انتى كمان الا اطبق فى زماره رقبتك واعملك لوز جديده
هههههههههههه

وعاوزه المغات ماشى

Remas يقول...

الف الف الف مبروووووووووووك

والف حمد لله على سلامة حنين

ربنا يبارك لها فيه يارب ويخليه لها هى وباباه ويفرحهم بيه

والف حمد لله على سلامتك يا دودو

وربنا يديكى على اد نيتك وقلبك الحلو

ومبروك ليكى على عمر حبيبك وربنا يخليكو لبعض انتى وحنين يارب

فاتيما يقول...

الله

انا شريك فى جريمة القتل دى

مع ستوتة النوتة كونوتة

المغاااااااااات
و فيها
لأخفيها

و علا كمان معانا أهى


معلش إتاخرت عشان النت كان فاصل

لسه يا دووووووب شغال دلوقتى

بتشكرينا على ايه يا قطتى

دنتى كنت بدالنا كلنا
و رسول محبتنا
فى اليوم الأكتر من رائع دا

يوم مجيى سى عمر أفندى للدنيااااا

ربنا يخليكى لحنين و يخليها ليكى
و عقبال يا رب ما تشيلى عيالك
و حنونة هيا اللى ترد عليا
و تقولى بلعب فى صوابعين ابن دودو
و مش عاوز يسيب ايدى !!

انا حطيت سوسة كف عروسة عندى عشانك و من وحى كلامك عنه ...
ربنا يحرسه يا رب

و عقبال يا بت لماتحضرى فرحه
على بنوتك
ياااااااااارب

أجمل فرحة فى عمرك

ربنا يكبرها
كمان و كمان
و عقبال ما نكتب احنا
العنوان دا فى بوست عنك


بحبك يا قطتى
و حاولى ترتاحى
عشان تستعيدى نشاطك
و خلاص الحمدلله
شيلنا اللوز و اطمنا على حنين
و عمورى شرف للحياة اهو بعد شوقة

اهدى بقى
و خدى نفسك شوية

بحبااااااااااااااك

و عاوزة مج المغات
غرقااااااااان
سمسم لو سمحتى


بوسات و حضونات ليكى و لحنونة و سى عمر افندى

P A S H A يقول...

ألف ألف حمداً لله ع السلامة يا دودو .. وإن شاء الله تقومي بألف سلامة :))

وألف ألف مبروك لحنين على عمر .. ربنا يا رب يبارك لها فيه ويحفظه لها من كل سؤ إن شاء الله . اللهم آمين

تحياتي
:))
سلام

sony2000 يقول...

انا نيابه عنك هملا البلوج دا بقي ذغاريط اهو
لوللولللولوللولولولولولولولولولولولولوللولولولولولولولولويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
لولللوللولوللوللولوييييييييييييييييييييييي
يارب ياااااااااارب يكبر كدا وتشوفيه حد عظيم جدا وبأذن الله لاذم تجيبي صور ليه علشان نشوفه
ماشي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تقبلي مروري وتحياتي

Baskouta يقول...

حمدالله على سلامتك يا حبيبتي
وربنا يتم شفاكي على خير

ومبروك لعمر

خللي بالك من نفسك وطمنيني عليكي
تحياتي البسكوتية

عاشقة القمر يقول...

ألف الف الفمبرررررررررررررررررررررررررررررررررزك يارب بتربى في عزها ويكون من صالحين انا اتصالت ممساء لان مش كنت عارفه اي رقم بس كنت بتدعي لها
الحمدلله توصلت لي رقمها باركت لها عمر

Eno يقول...

ازيك يادودو وحشتني اووووووووي

الف حمد الله علي سلامتك وسلامة حنين

الف مبوك ليها بد يتربي في عزها وفي عز باباه :)

تحياتي ليكي:)

همس الاحباب يقول...

الف مليون مبروك
وحمدلله بسلامة عمر افندى
وسلامتك يا ست الكل

عاشقة القمر يقول...

اسفه مش اخت بالي انك كريضه سلامتك الف سلامه

Kiara يقول...

الف الف ل حمدالله علي السلامة علي جوز بنتى ضينايا

ربنا يباركلها فيه يارب

وحمدلله عليلسلامة ياقمريا

shimaa elkholy يقول...

خيااااااااااانه

بتعملوا كل ده وانا مشغوله فى المواضيع الى عندي

طيب هاقوم الكلمكم انتم الاثنين هابهدلللكم

حمد الله على سلامتكم يا خونه

ساره يقول...

حمدلله على سلامتك يا قمر
والف مبروك لحنين القلب .. يارب يجعله من مواليد السعاده والذريه الصالحه

احلى بوسه وحضن من السعويه الي الاسكندريه :)

طهر فؤادك يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
الف مليون مبروكككككككككككك
ربنا يكرمك يارب والمسلمين ...
شاركونا فى حملة "لا للتهويد " علشان نبدأ النشر بداية من السبت 6 /3 بأذن الله تعالى الله يكرمك ساعدونا
http://rasoulallah1.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

مرتضى المصرى يقول...

حمدالله على سلامتك وياب تكونى بخير
دودو بدون لوز لاتعليق ؟
والف الف مبروك يتربى فى عز بابا ومامتها وخالتهم الوحشه
تحياتى

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

الف حمد لله على سلامتك ياقمر ومبروك البيبى الجميل ويارب عقبالك باجمل واصلح ذريه ياجميله والف سلامه عليكى نورتى التدوين من تانى

قيس بن الملووووح يقول...

نحن في حاجه الي رايك في مشاكل القراء علي مدونة "دقات قلب بعد الخمسين"

خواطر شابة يقول...

حمد الله على سلامتك من عملية اللوز وربي يتمم شفائك على خير
مبروك لام عمر ويتربى في عزها وعز ابوه ان شاء الله
دمت بكل ود عزيزتي

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم........
دودى الف سلامة عليكى
وان شاء الله يرجع صوتك زيى الاول ويملى الدنيا
معلش بجد عشان مش كنت بسال بس انا مش كنت بداخل خالص نت ولا بتابع
بس بجد فرحانه اوى لانى كل ما بغيب وارجع بلاقى الفرح فى مدونتك والاخبار الحلوة الف مبررررررروووووووك لحنين
وربنا يارب يباركلها فى عمر ويحميهوالها ويبقى احسن واحد فى الدنيا........

دومتى بخير يا دودى
فى رعاية الله.
Shemo

ريمان يقول...

الف الف الف مبروووووووووووك

والف سلامه عليكى يا قمر

حنين يقول...

دودود الجميله
سامحينى انا لسه فاتحه النت حالا وماكنتش متابعه اليومين اللى فات حاجه
الف سلامه عليكى وحمدالله على سلامتك
ومبروك لصديقتك يتربى فى عزها وعقبالك يادودو فى بيتك وتجيبى لنا نونو حلو زى مامتو

ليس فقيرا من يحب يقول...

الف حمدالله على سلامتك يا حبيبتى

والف مليون مبروك لحنين

ربنا يسعدك يارب ويكرمك

Template by:

Free Blog Templates