4 نوفمبر 2009

كل حب وانتم طيبين

الفيديو ده من صنع ايدى
اه والنعمه تصدقوا (:

هو صحيح طلع عينى بس مش خساره فيكم ولا فى حبيبى
ويارب يعجبكم لانه اول تجربه ليا فى الموضوع ده

والاغنيه اللى فيه انا باعشقها وطبعا باهديها لكل احبابى وكل اصحابى

لان عيد الحب مش مقتصر على اتنين احباب وبس

الحب بيكون لكل اللى بنحبهم
وانا بحبكم كوووووووولكم

عيد حب سعيد علينا وعليكم يااااااارب

27 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

Hannoda يقول...

ياااااااه ع الاغنية دي
فكرتني بيها
كنت ناسياها تماما .. يمكن ماسمعتهاش بقلبي من أيام ما سبت مصر و سبت نفسي هناك
صوت صباح فيها جابلي معاها حاجات كتير قوي من مصر

كل سنة وانت طيبة يا جميلة
و يااارب كل سنة تيجي عليكي تهديكي انسان زيادة عن اللي حوليكي يكون بيحبك وقريب منك

ويارب يسعدك بقدر كل احساس سعادة بتتسببي فيه لحد و بقدر الحب اللي فقلبك

وحشتوني قوي قوي
و آسفة بجد على كل التأخير اللي مابقتش عارفه سببه

بس اللي اعرف اني كل ما أغيب و أدخل هنا و هناك و عند كل حد بينه و بينه عشرة و أو حتى حد جديد
بسأل نفسي لييه بس أنا ببعد نفسي عن جمال زي ده و عن كل الراحة دي

تسلم ايدك و قلبك يا دودو
ويااارب يفضل قلبك باقي على الحلو اللي فيه و يزيد مع كل سنة و مع كل حد بتعرفيه في الدنيا

ارجو انك تسامحيني على غيابي

القدر و انا يقول...

دودو
كل عيد حب وانت طيبة يا قمر ويارب دايما سعيدة وفى احسن حال

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

ارجووووووووووكى كفايه هعيط مش قادره:)
ايه الرومانسيه دى ياكزوفى ياكزوفى..

ايه الصور الرومانسيه دى يععععععععععع,ايه مشاهد الحب دى يععععععععع ولا الاغنيه اللى كلها حب ععععععععععع.ههههههههههههههههههه

كل يوم وانتى رومانسيه,كل يوم وانتى متهنيه,كل يوم وانتى بتحبى وبتتحبى:)

كل سنه وانتى طيبه..:)

لا تـــشـــتــــاق يقول...

كل عيد حب وانتى سعيده يادودو

بنت قلبى يقول...

الله الله على الاغنيه
بعشقها جداااااااااا
والله على الصور الا فيها واختيارك التحفه يا دودو
وهابى فلانتين يا احلى دودو

وردشان smilyrose يقول...

كل سنة وانتى بحب كبير يا قمر البحور

مقصرة معاكى بس والله غصب عنى

التعب اتمكن منى لدرجة انى مش بقدر

ااقوم من السرير ويادوبك قدرت ااقوم

فروحت على الجهاز عشان اطمن عليكم

وحشانى جددددددددددددددددددددددددددا

ويارب كل عيد حب وانتى بخير

يا قمر البحر الجميل

يانبع الحب العليل

وردشان

hady يقول...

لو كنت موجود في مصر وكنت اعرف انتي ساكنة فين كنت بعتلك احلي بوكيه ورد علي الفيديو كليب التحفة دة واحلي سلام لاحلي دودو

رحلتنا في الحياة يقول...

كل سنة وانتى طيبة وحياتك كلها حب ياقمر

Mano يقول...

تسلم ايدك بجد
والاغنيه دي روعة
كل عيد حب والناس كلها بتحب

مـجـنـووون يقول...

كل سنه وانتي طيبه وهو طيب

وربنا يجمع بينكم علي الف خير

تقبلي مروري
مجنووون

فاتيما يقول...

للأسف مش باين عندى حاجة
لأنى ف الشغل سعادتك دلوقتى
لما أرّوح هيكون كل شيئ نكشفن و بان
و اصلا من قبل ما أشوف
تسلم إيدك
و قلبك
و إختيارك
بوسة و حضوناااااااااات يا عروسة البحور
و وحشتينى

لاسع افندى يقول...

جميله

تعرفى انا دورت عليها علشان احطها فى المدونه بس مالقيتهاش


تحيه لاسعه

همس الاحباب يقول...

كل سنة وانتى طيبة
وعيد حب سعيد عليكى وعلى احبابك
وتسلم الايادى على الفيديو
تحياتى

hend mossallam يقول...

bgd toooooooo7fa teslam 2diekii ya amar ta7eyatii ;D

أحــوال الهـوي يقول...

حاولت ان اري الفيديو في المدونه و علي اليوتيوب و عملت دون لوود ما عرفتش
فاتفرجت عليه في تعليقات الاصدقاء و استمتعت به

كل سنه و انت طيبه
و ان لم تكن عاشقة الرومانسيه من تهنئ بعيد الحب فمن يستطيع غيرها

تحياتي

Pink Dreams يقول...

الاغنيه بجد تحفه

وكمان الفيديو جميل قوى

تسلم ايدك يا قمرايه

وكل عيد حب وانتى بخير وسعاده

ريمان يقول...

بالرغم انى مش بحتفل بعيد الحب بس بقولك كل سنه وانتى حياتك كلها حب فى حب يا قمر

ستيتة يقول...

شوفي
فيه مؤامرة ضدي
انا حاولت اشوف البتاع ده مرضيش الضهر
حاولت افتح اللينك ع اليوتيوب رفض وعاند
حاولت تاني دلوقت أبى وأشتكى
ها اتجنن واشوف انتي عاملة ايه
يووووووووووووووووووووه

غير معرف يقول...

كل عيد حب وانتى طيبه ياقمر

الفيديو يجنن والاغنيه جامده مووووووووت

تسلم ايد احلى دودو

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

ملكة الاحلام
كل سنة وانتى طيبة وبخير يارب


لكن العزول الله يجزيه

لامة سمعت المقطع ده حسيت انك تقصدى

الدنس

كل سنة وانتى طيبة كمان مرة

zikooooo يقول...

كل سنه وكلنا طيبين وبخير
واللي ملقاش الحب يلاقيه ان شاء الله
والفيديو جامد طبعا

حاجات جوايا يقول...

سيدى يا سيدى
ايه الجمال ده يا قمر
تسلم ايدك بجد .. جميل جدا
كل لحظة حب وانتى طيبة وسعيدة ومتهنية مع انسان يقدرك ويحميكى ويحافظ عليكى وينور قلبك وحياتك بنور الحب
وحشتينى يا دودو جدااااااا

فكرة من الزمن ده يقول...

ايه يادودو الجمال والاجرام ده
بقى دي اول مرة ليكي بجد؟
طب ياريت تعلميني

جميل اوي بجد ولازم يبقى ليه فوت عالي
وكل سنة وكل الناس بيحبو بعض تحياتي

------ يقول...

كل عيد حب وانت طيبة

وربنا يجعل ايامنا كلها حب

حلوة اوى الاغنية وتسلم ايدك

Unknown يقول...

وحشتني مدونتك جدااااااااااااااا
ووحشني أهلها
ازيك أخبارك ايه والدنيا معاكي عاملة ايه
يارب تكوني بخير دايما

الشاعر الحزين يقول...

أنا عايز أقولك كلمه واحده بس


أنتى



0000000000000


بصراحه مش عارف

تاهت منى الكلمه

بس كنت عايز أقول انى كنت بدور على كلمه واحده بس أجمع فيها الهدوء والرومانسيه والجمال والاحساس بالاخرين وصفاء القلب ونقاء الضمير وأخيرا الابداع


حاولى تدورى معايا على كلمه تجمع الصفات دى ولما تلاقيها يبقى هى دى الكلمه اللى أنا أقصدها

دمتى بالخير أيتها الــــ ..........

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

ملكة الاحلام

دودو

من أمتى بس كانت قيمة التعليق فى رقمه
قيمة التعليق فى صاحب التعليق
ولا تزعلى نفسك يا دودو
خليها عليا المرة دى
انا فى انتظارك طبعا

Template by:

Free Blog Templates