16 نوفمبر 2009

اهداء لفاتيما من يوسف

طبعا كلنا شفنا مدونه فاتيما وبنتابعها
وكلامها ليوسف فوق الوصف
كل معانى الامومه والحنان بين سطورها
تحس بيها بتحضنك بكلامها ومشاعرها الدافيه
وده شئ تحسه من اول سطر فى اليوسيفيات
طيب دى فاتيما بكل امومتها وحنانها
ياترى يوسف ممكن يقول لها ايه؟
ماتيجو نشوف








اسمحى لى ياطمطم اهدى الفيديو ده لكل امهات بلوجر
واهداء خاص جدا لحنين القلب ام عمر

ولدكتوره ستيته حسب الله الحمش

ولنوران بت خيخه واى كلام

50 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

عاشقه الرومانسيه يقول...

اول تعليق محجوووووز
لحنين القلب ام عمر
اى خدمه ياحنونه
عدى الجمايل بقى
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

وتانى تعليق محجوز لفاتيما يمكن تيجى متاخر ولا حاجه
بحبك ياطمطم قووووى

حنين القلب يقول...

انا جيييييييييييييييييت

هيييييييييييييييييييييييه
اسمى مكتوب
عشت وشوفت اسمى وسط الامهات
ههههههههههههههههههههه

عقبال يا رب ما يجى وينور دنيتى كلها
علشان وحشنى اووووووووى

حنين القلب يقول...

ماشى يا دودو هعد الجمايل
بس انتى كمان تعدى
واللى يوصل لعشرة قبل التانى يقطع علاقته بالتانى ماااااااااااااشى

موااااااااااااااااافقة

همس الاحباب يقول...

لا كده انا هزعل
هى بفت كده حتى التعليقات بقى فيها واسطة وكوسة
انى احتج
طب فاتيما ماشى
اما ست حنين ليه بقى

همس الاحباب يقول...

اولا تسلم الايادى
وربنا يكرمك ويسعدك بقدر حبك للاخرين
البوست جميل جدا ومشاعره اجمل واروع
ربنا يديم المعروف بينكم جميعا

حنين القلب يقول...

همس الاحباب

انت يا بنى مش سايبنى فى حالى ليه
انا جبت سيرتك دوقتى
ولا انت غيران علشان مش كاتبه اهداء ليك
معلش ده للامهات بس
لما تبقى تعمل للابهات هتبقى تكتب اسمك وتحجز ليك اوى تعليق

ماشى يا بتاع الكوسه انت

همس الاحباب يقول...

حنين القلب
على اساس انك ام ايه ان شاء الله
ام الخلول ولا ام اربعة واربعين
وبعدين مين عمر
انتى اخرك ام بقلظ
ماشى معاكى جدا

حنين القلب يقول...

همس الاحباب

استغفر الله العظيم

انا واعوذ بالله من كلمه انا
ام عمر
وما ادراك ما عمر
عمر روح قلبى وحبيب عمرى وكل امل ليه فى الكون كله وفوق كل ده خطيب بنتك
عندك اعتراض؟؟

بقولك ايه يا متقال انت
خليك فى حالك
الله يصلح حالى وحالك

حاجات جوايا يقول...

روووووووووعة يا دودو
تسلم ايدك يا جميل
ايه الاخراج الجميل ده
ده انتى طلعتى موهبة جامدة يا بنتى
يسلمووووووو

adel يقول...

حلو الكوليب ده

و ......
التعليق الوحيد هاسيبه لماما بقي

فاتيما يقول...

يا خااااااالد
أتهد بقى
آه حنين معانا
إنت مالك بقى
اومال اللى فى بطنهاداإن شاء الله ؟؟
إنتفاخ!!
و أسمها ينكتب قبل إسمى كمان
دودو يا حبيبتى
و عروسة و بحورى
و قطتى
منحرمش منك أبدااااا
تعرفى إن يوسف واحشنى قووووووووووووى الأيام دى و بزيادة قوووووووووى
انا مش عارفة أقولك إيه؟؟
ربنا ما يحرمنى منك أبدااااا
و عقبال ما تنضمى لطابور الامهات الحلوة دى اللى هو كالآتى
---------------------------
البت خيخة و اى كلام
داليا قوس قزح
ستيتة حسب الله الحمش
دوبا
شاهى مفيش حاجة
حنين القلب
reem
ام بتول
ام مالك
موناليزا
نونو عاشقة النقاب
دريم فضفضة على السريع
صبرنى يا رب
سبهللة
هبة bobo
بنوتة مصرية
بنت القمر
صيدلانية طالعة نازلة
زيانور
المفقوعة مرارتها
سهى زكى
داليا ماى كورنر
إيما أم البنين
راندا حياتى فى كلمة
كاميليا
-----------
و أسامى كتيييييييير
بنوتات لسه متجوزة
او على وش جواز
و كلهن
أمهات
محتملات
ف الوقت القريب
او البعيد
كلهن يستحقن كل خير
اكتر منى الف مرة
و الواد عادل أبنى ...بيزنقنى
لأنى مش هعرف اقولك إيه
غير إنك حسيتى بيا من غير كلام
و نطقتى بلسان يسوفى حبيبى
بحبك يا قطتى
و منحرمشى منك
بوسة و حضونااااااااات كتير
يا حبيبتى

فاتيما يقول...

الكليب تحفااااااااااة يا دودو
و الغنوة كمان حلوة قوى
انا مليش ف تامر حسنى عموما
بس ليه أغانى جميلة بتعجبنى و كلها احساس لما بيبطل يفكر فى نفسه
و البنات
و الحركات
و الغماءات و بتاع
الغنوة دى حلوة جدااااااا
و الكوليب على رأى عادولة
حلو قوى
انتى فنانة يا بنتى يسلم ايدك و قلبك و عيونك
و الصور اللى فيه كلها تحفة بجد
منحرمشى منك يا حبيبتى ابدا
أبدا
ابدا

مي يقول...

تسلم ايدك يادودو
بكتينى يابت ياااااااااه
دى فاتيما دى اغلى ناس والله وربنا عالم ويوسف ده ابننا كلنا
يارب يرجع يوسف لحضنك قريب يافاتيما اللهم امين وتفرحى بيه
وتسلم ايدك يادودو اد ايه انتى جميلة بجد
انا فرحانة ان تعليقى بعد فاتيما حبيبة قلبى ربنا يخليكى لنا

غير معرف يقول...

ربنا يخلهولك ياااااااااااارب

ويحفظ كل امهات مصر يارب

وعقبالك يا دودو ياقمر

امووووووووووووه

------ يقول...

جمييييييييييل جدا يادودو

وانا مليش فيديو ولا ايييه




دا العيا مطلعين عييييينى اهىء اهىء اهىء

وحشتييييييينى جدا

blue-wave يقول...

جميله فعلا

ريتاج يقول...

لمسة وفاء

من ارق عاشقه

تحياتى
الاميرة
ريتاج

Cute Kitty **sookra يقول...

اولا السلام عليكم
بصراحه موش عارفه اتكلم بس انا مبسوطه بيكى اوى لانك عملتى الاهداء دا لفاتيما حبيبه القلب
متشكره ليكى اوى نيابه عن فاتيما كمان

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

بجد اكثر من رائع تسلم ايدك وعقبالك يارب لما تكونى اجمل واحلى واحن ام فى الدنيا

أحــوال الهـوي يقول...

يارب يفرح قلبها بيوسف

و يكرمك يا رومانسيه انك وصلتي الامانه


تحياني

عاشقه الرومانسيه يقول...

حنين القلب

والله اسمك منور وسط الامهات ياحنونه
اما عن عمر بقى فربنا يتولاه
حد يبقى عنده ام بالشكل ده ؟؟؟؟؟
انما يبقى عنده خالتو زيى كده اااااه
ههههههههههههه
ان شاء الله هيجى وينور دنيتك ودنيتى انا كمان
انا كمان باستناه زيك بالضبببببط
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

حنين القلب


يابنتى ده انتى تمووووتى من غيرى
انا اللى يعرفنى عمره ما يقدر ينسانى
(;
شفتى الغرور؟؟؟
ههههههههههه
اكنن وانا مغروره

بحبــــك ياحنونه

عاشقه الرومانسيه يقول...

همس الاحباب


الله يكرمك ياابو همس ده بس من زوقك
معلش بقى خلى حنين تفرح لها شويه
بقت ام ياخالد من حقها يعنى

عاشقه الرومانسيه يقول...

حنين القلب
همس الاحساس


موووواااافقه
لما اعمل بوست للبهبهات
هابقى احجز لك اول تعليق ياخااالود
ولا تزعل ياسيدى

وبطلوا عراك بقى ونقار كل شويه
كسفتونا قدام الناس

ثم الاحسن لك انك تجر معاها ناعم علشان مستقبل بنتك ياخالد
دى حماه مفتريه
خلى عندك نظره مبعديه
(:

ساره يقول...

دودو
والله الكليب يجنن
تسليم ايدك يا قمر

عاشقه الرومانسيه يقول...

حاجات جوايا


اخراج؟!!!!
موهبه جامده؟؟؟!!!!
مين؟؟؟؟ انا؟!!!!!

ده انا غلبااااااان
ههههههههههههههههههههه

تسلميلى ياسالى
ربنا يخليكى ليا يارافعه معنوياتى
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

adel


اهم حاجه ان الكوليب عجبك يادوله
(:

بتهرب وتدبس ماما؟ يالئيييييم
ههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

فاتيما


ياسلاااام يافاتيما عليكى
انتى كده دايما مجمعه كل احبابك
ومش بتنسى حد
ماشاء الله عليكى
تستحقى كل الحب وعن جداره يابطتى
انا بقى علشان الزهايمر واخاف انسى حد من الاسماء الجميله دى كتبت اهداء عااااااااااام
وخصيت خيخه لان اخر بوست عندها عن شريف عجبنى جدااااا وبصراحه كل كلامها عن شريف بالذات بيعجبنى
وحنين لانها مستجده وكنت عارفه ان ده هيفرحها
وستيته لان دى بقى بعتبرها امى انا شخصيا فمقدرش انساها

اما عنك انتى بقى ياطمطم
فانا فى بالى من فتره اعمل الكليب ده وكنت محتاره على الاغنيه
ولما سمعت اغنيه تامر حسنى قلت يبقى الفكره كده اجمل
اغنيه على لسان يوسف
ودى تفرح فاتيما اكتر
وقد كان وعملتها
انا كمان مش بحب تامر ياحوستى قد كده
لكن كلمات الاغنيه دى عجبتنى
ثم انه راجل زى يوسف
فلقيتها مُعبره اكتر

هتصدقينى لو قلت لك انى مع كل صوره كنت باختارها كنت شيفاكى انتى ويوسف فيها

بحبك جدااااااااا
واتمنى اكون قدرت اسعدك يابطتى
بوساااات وحضوناااات كتيييير

عاشقه الرومانسيه يقول...

مى


بكيتك؟
لييييييييييييييه؟
والله ماقصدى
(:
امييين لدعائك ياقمر
وتعليقك فى اى مكان بينور مدونتى ياغزال اسكندريه ياجميل
(;

عاشقه الرومانسيه يقول...

7annen

اميين يااارب
يكون عندى ولد فى ذكاء يوسف ولا نقاء قلبه ولا جماله
ده كفايا عيونه يابنتى
دوبتنى فيه من اول نظره
هههههههههههههههههههههه
شفتيهم حلوين ازاى؟
الله اكبرررر

عاشقه الرومانسيه يقول...

همســات عــلى ضــوء الــقمر

لما تبقى ماما هبقى اعمل لك كوليب مخصوص
(:
ثم انى عامله اهداء عام وفاتيما كملت وقالت كل الاسماء اهو
اسمك فييين فى القايمه
انا باعترف بامومه الاسماء المنشوره فى تعليق فاتيما بسسسسسسس
ههههههههههههههههههه

عاشقه الرومانسيه يقول...

blue-wave

اشكرك يادكتور ده من زوقك
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

ريتاج


اهلا بيكى فى اول مرور على مدونتى
نورتينى

عاشقه الرومانسيه يقول...

sookra

مفيش بين الاخوات شكر
وبالذاااات فاتيما
دى روحى وعقلبى
واكتر من اخت

عاشقه الرومانسيه يقول...

طوبه فضه وطوبه دهب


بجد اكثر من رائع تسلم ايدك
**********************
تسلمى لى ياقمر


وعقبالك يارب لما تكونى اجمل واحلى واحن ام فى الدنيا
************************
يااااااااااارب اسم منها دى غلبانه والنبى
(:
الامل فى ربنا كبير
هاموت وابقى ماما دودو
(:

عاشقه الرومانسيه يقول...

احوال الهوى

اللهم اميييييييييييين
ويكرمك انت كمان يادكتور يارب

عاشقه الرومانسيه يقول...

ساره

ازيك ياتؤام الروح
وحشتيييييييينى

تسلميلى انتى ياااااااارب

Kiara يقول...

انا عيطت ومش هعمل حاجه تانيه لا املك سوي دموعي فقط

عاشقه الرومانسيه يقول...

كيــــــــــــارا

ايه ياجودعااااااان
هو الفيديو ده هيجيب نتيجه عكسيه ولا ايييييييييييه؟
والله ما قاصده ابكى حد
:(

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

الله عليكى

بجد انتى رقيقه قووى
وقلبك كبير وعاشقة حتى النخاع

بوست جميل من انسانه محترمة
ما اجمل وفائك للناس الجميله دى


تحياتى ليكى

لا تـــشـــتــــاق يقول...

دودو ياقمر
طبعا انا عاوز اقول كلمتين بجد
انا عمري اولا ما ناديت ماما فاتيما بفاتيما ده ابدا بالرغم من ان فارق السن مش كبير
الا انها فعلا تاج لكل الابناء واسوه لكل الامهات
وعشان كده انا كنت كتبتلها كلمتين يارب يعجبوها ولأنى فعلا بحبها ولو قلتلك انى بحب انسانه يعنى انسانه عاديه انا عمري ما هحبها الحب ده كله طبعا حبي ليكى يا اجمل ماما فاتيما في الدنيا حب من نوع اخر
اليكى يا امى يامدينه النور في غيابات الدنيا اعلم انى نئيت عنكى بعيدا ولكنى منكى وانتى منى فكيف يكون النسيان طريقا لقلبي عنكى لا والله لقد مددت التذكر حتى وان رحلت دنيا الى اخري نعم انا لن ارحل عنكى استعبدتنى ذكرياتك واستوقفتنى اللحظات حينها وجدت نفسي اقول انه لامضجع لى الا احضانك لاحياة لى الا بأنفاسك لا ذكري لى الا بذكراكى
لماذا تسببوا في فراقنا ؟لماذا غرسوا بقلوبنا الالام قبل ميلادالفرح؟اهم من فعلوا ؟ ام من؟ارجوكى يا امى ابعث لكى بهذه الكلمات كى لاتقر عينيك دمعا لأغترابي عن دنياكى كونى قويه بالله عابده ذاكره خاشعه ولتعلمى انه لعل في فراقنا خيرا لايعلمه الا الله
فأنا دوما اقبلك يقظة ومناما ولتهفو اليكى انسام الحياه من هنا مطن غربتى اليكى وطنى ودنيتى.
ماما فاتيما اسف لأنى تقولّت بهذا الكلام اليكى لكنى رددته وانا اعلم انه مهما كانت قساوته لن تصف الكثير عمّا بداخلى من حب وحزن لكى .
عارف انى المفروض اكتب كلام حلو يفرفشك وينسيكى
لكن ازاى حد يقدر ينسيكى جزء منك
او يمكن يكون كل الكل فيكى
ماما فاتيما كلنا هنا بنحبك اوى ارجوكى متزعليش منى
وشكرا يادودو على اتاحة الفرصه للتعبير
لأنى مكنتش ناوى تماما
ابعت الرساله دى لمامتى

غير معرف يقول...

في رايي المتواضع

هيقول لها خدي بالك من نفسك

فاتيما يقول...

دودو يا حبيبتى منحرمشى منك
و عاوزة اشكر كل واحد علق
و خصوصا العزيز
احمد لا تشتاق
------------
الرسالة على قدر حزنها على قدر براءتها و صدقها
حسيت انها حقيقية
ماهو مش معقول هينكتب كلام غير دا
لو يوسف قال غير كدا
انا ممكن أتوجع اكتر
اتوجع لأنى مش وحشاه
و انه مش مفتقدنى
بس ارجع تانى و قلبى يتوجع
لانه حزين بسببى و انا مش قادرة اكون سبب فى فرحه
الله يخربيت الزمن و الظروف اللى بتوصل البنى آدم للحالة دى
ان تبقى روحه معلقة بين السماء و الأرض
لا قادر يفضل بيها تحت وسك البشر و يقبل بمصيره
و لا قادر يطلع بيها فوق عند ربنا و يرتاح من الهموم
متشكرة جدا يا احمد
و منادتك ليا بماما شىء يشرفنى جداااااااااااااا يا بنى
..............
شكرا يا دودو لأنك السبب فى وصول الرسالة دى لقلبى

عاشقه الرومانسيه يقول...

الأحــــــ إيناس ــــــزان

فى ناس بتستحق الوفاء وعن جداره ياايناس
وفاتيما من القلائل اللى يستحقوا الاحترام والوفاء

عاشقه الرومانسيه يقول...

لا تـــشـــتــــاق

دى مدونتك وتنورنى
وتقول اللى يعجبك فى اى وقت
ورسالتك اهى وصلت لفاتيما وردت عليها
بس انا عن نفسى عمرى ما اقول لها ماما
-وان كان يشرفنى ان يكون ليا ام بنص الحنان ده-
لكن انا بحس انها اختى الكبيره ومش عايزه اكبرها يااحمد لانها فعلا صغيوره

عاشقه الرومانسيه يقول...

مصري جدا

ربنا ما يحرمنا ابدا من رايك المتواضع ده ياباشا
(:
ابقى اتفرج على الفيديو وهتعرف يوسف قال ايه
منور ياباشا دايما

عاشقه الرومانسيه يقول...

فاتيما

ان مع العسر يسرا

شفتى؟ معااااه
مش بعده
ربك قادر على كل شئ
وقادر يبعت لك فرحه لقلبك المسكين ده من حيث لا تحتسبى

كيكى عوووووو يقول...

دمعت
مابال فاتيما من جواها
تسلم ايدك

أم بتول يقول...

جميلة جدا تسلم ايدك دودو ، و بما أنى أم أنا كمان ها عتبرها لى ، لى رجاء أن تدعونى لمدونتك قالو و كلامهم عاجبنى حتى استطيع الدخول لو مش فى مانع عندك .
اشكرك

Template by:

Free Blog Templates