26 نوفمبر 2009

العيد فرحه ..ماااااااء

كل سنه وانتم طيبين يااغلى اخوات فى الكون كله
انا جايه النهارده بينكم علشان احس بفرحه العيد بجد
واكتشفت ان اى فرحه مش بيكون لها طعم بعيد عنكم
- حقيقه لا تقبل المناقشه-

كل سنه واحنا لربنا اقرب
ولاهلنا واحبابنا اقرب
ولبعضنا اقرب
كل سنه وكل واحد فينا فرحان ومرتاح باله ومحقق امانيه
كل سنه وكل من له حبيب غايب ربنا يردهوله
ربنا يتقبل مننا كلنا صيام عرفه ويكتب لنا الوقوف عليه السنه الجايه ياااااااااارب
شفت الحجيج فى التليفزيون دموعى نزلت لوحدها
نفسى اكون معاهم نفسى قوى اروح هناك يارب حقق لى الامنيه دى
قولولى بقى
مين هيدينى عيديه؟
تصدقوا انا اكتشفت انى عيله قوى ولسه بافرح بالعيديه زى زمان
اخدت عيديه من اخويا واخدت عيديه رمزيه من زملائى فى الشغل
والبت حنين القلب فى ذمتها ليه عيديه
هاروح اعيد عليها مخصوص علشان اخدها خليكم شاهدين
(:


معلومه هامه جدااااا :-
انا بحب الفته مووووت مين هيعزمنى عليها؟؟؟؟

51 الرومانسيين اللى زى حالاتى:

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

كل سنه وانتى طيبه يارب

عيد سعيد عليكى وعلى كل حبايبك

ان شاء الله السنه الجايه تكونى على

جبل عرفات

وادى 5 جنيه عيديه

وياستى عزماكى على فته بالخل والتوم

تجننننننننننننننننن

ولا تكونى زعلانه يا قمرايه

اموووووووووووووووووواه

ليس فقيرا من يحب يقول...

واول تعليق كمااااااااااااان

ايه الحظ الحلو ده

بســـمة انور يقول...

انا هعزمك عل الفته
بومت فيها وبعرف اعملها
ههههههههههههه

مستنياك

كل سنة وانتى طيبه ياقمرايه

يوميات شاب منوفى يقول...

كل سنة وانتى بالف خير والنبى ابقى اعمل حسابى معاكى فى عزومة الفتة

silent girl يقول...

كل سنه وانتى طيبه ياقمر انا كمان زيك بفرح اوى لما بيجى العيد كأنى لسه طفلة وانا هديكى عيدية وليكى عندى عزومة يلا انشالله ماعن حد حوش;)

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

كل سنه وانتى طيبه يادودو ياجميله:)

مليش انا فى الفته:))

adel يقول...

كوووووووووووول سنة و انتي طيبة يابت
وعيد سعيدج

وانا بموت في الفتة اللي يعزمك بقي ياخدني معاكي

الشاعر الحزين يقول...

كل سنه وأنتى أحلى ماكنتى

بالرغم من ان أنتى كنتى أحلى ما أنتى


ودلوقتى زى ما كنتى بل أحلى من قبل ما كنتى

ويارب السنه الجايه أحلى وأحلى وأحلى




أنتى فاهمه حاجه من الكلام الغريب ده ؟؟
أصل أنا كتبته حسيت انى عبيط قوى وأنا بكتبه بس لقيته دمه خفيف فسبته

ايه رأيك بقى عسل صح ؟؟؟

بالنسبه للعيديه بقى نأجلها لما أنزل اسكندريه ان شاء الله أصلى بصراحه نفسى قوى أجى اسكندريه وبإذن الله غالبا بعد العيد هنزل اسكندريه الجميله

ايه الكلام الكتير ده أما أنا رغاى صحيح

ياللا سلام بقى وكل سنه وأنتى طيبه

عيد مبااااااااااااااااااااااااااارك

مهاجر فى وطنى يقول...

كل عيد وانتى طيبه يا جميل
وعقبال مانشوفك على عرفات يارب

عايزه عيديه ايه بقى
عسليه؟ ماشى

Unknown يقول...

كل سنة و انتى طيبة و عيد سعيد
عليكى

ساره يقول...

كل عام وانتي بالف خير ياقلبي
سنه سعيده ان شاء الله
ويارب السنه الجايه تكوني من حجاج بيت الله الحرام امين
يارب يقبل منا جميعا صوم عرفه ويغفر لنا ذنوبنا امين

غير معرف يقول...

كل سنة وإنت طيبة
بمناسبة عيد الأضحى
وربنا يتقبل

خواطر شابة يقول...

عيد سعيد عليك وعلى كل اسرتك يارب
اليوم يوم عرفات بغفر فيه الله الذنوب الا للمتشاحنين يارب يصفي القلوب واعذريني انا قلبي وجعني من الصورة اللي انت حطاها ومن قولك جزائري او صهيوني مش حتفرق ده اللي بينا هو رباط الاسلام وهو أقوى من اي رابطة اخرى
والشاعر يقول
لاتنه عن خلق وتاتي مثله
عار عليك اذا فعلت عظيم

انا اسفة لازعاجك لكني لم استطع ان لاأعلق على الموضوع انا أريد أن أبرئ ذمتي أمام الله وانت لك الخيار
تحياتي واحترامي

romansy يقول...

كل عام والمسلمين فى مصر والعالم الاسلامى بكل خير ومحبة وسلام لكل الانام

عيد اضحى سعيد

اعاده الله على الجميع بالامن والاستقرار

والسرور والتسامح

فاتيما يقول...

إيه النظام ؟
مين هيدينى عيدية
مين هياكلنى فتة
إيه يا ست دودو دا
دا بدل ما تقوليلنا تعالوا إسكنكرية نعزموكو و ندوكو عيديات و نروقوكومن الهم اللى كابس ع المرواح دا ومش عايز يرحل؟؟
طب خلاص إنتى ليكى فى ذمتى عيدية و لما نجيلكم المرة الجاية تاخديها على داير المليم ...
بس حيث إن لسه فاضل زمن على ما تاخديها
خدى العيدية شفوى و امرك لله
نفكها بوسات و حضونات على ما تفرج
عيد سعيد عليكى يا حبيبتى
و عروسة بحورى الجميلة
السنة الجاية يكون إبن الحلال خطفك على حصان البحر الأبيض
و يكون يسوفة رجع
و يكون عمر إبن حنين مخليها تقول حقى برقبتى من الشقاوة
و يكون الواد عادل خلص كلية و شبكفى شغل و كمان يكون قاعد بيكتب اول سيناريو لحلقات كوميدى على أكشن
و يكون كل الاحباب فرحانين
و مبسوطين و محققين كل ما يتمنوه
يا رب
يا رب يا قطتى
كل سنة و انتى بالف خير يا حبيبتى

عاشقة القمر يقول...

كل سنة وانتي طيبة ربنا يحقق امنياتك
تصدقي انا فضلت عياط لم شفت ناس في الحج يارب سنه جيه انا وانتي في الحج
انا اهعزمك يلا تعالي بكره احنا بنذبح اول يوم بيكون معنا ضيوف من فلسطين
يلا انا اهكون مبسوطة تكون معناه في السودان

blue-wave يقول...

كل سنه وانتى بالف خير
والعيديه والفته عليا:))

Pink Dreams يقول...

ازيك يا قمرايه

كل سنه وانتى طيبه وبخير وسعاده يا رب

خدى بقى هديتك اللى بتحبيها

http://forum.hawahome.com/nupload/189273_1243235147.jpg

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا دودو يارب ويعيد عليكى الايام بخير اللهم امين
وياريت لو عندك خروف زيادة تعبتيه
بسرعة احنا فى بلد واحد والشحن عليكى طبعا وياريت لو تبعتى اكله معاه وبالمرة تيجى تحسابى الجزار اللى هيدبحه

غير معرف يقول...

كل سنه وانتى طيبه وعيد سعيد عليكى يارب

حنين القلب يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا ست دودو

الا مين اللى قال هديكى عيديه
مش هديكى حاجه ولا اقولك علشان مش ازعلك هديكى ربع جنيه يلالالالالالا

وكمان هعزمك على فته بس اللحمه عليكى يعنى تيجى بكرة وانتى جايبه معاكى 8 كيلو لحمه وانا هعمل الفته هتقولى 8 كيلو كتير هقولك لا يعنى انتى هتاكلى وانا واشرف وعمر نتفرج عليكى ده كده ممكن يجيلك تسمم
لا يا حبيبتى ناكل سوا مااااشى هديلك حته واحنا هناكل الباقى
كل سنه وانتى بالف خير يا حبيبتى وكل سنه واحنا مع بعض يا رب

عاشقه وغلبانه يقول...

كل سنه وانتي طيبيه ياجميل

بالنوسبه للفته انا مش بحبها بس اقدر اعزمك عليها
بالنوسبه للعيديه ولا اعرفك
ههههههههههههههههههههه

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

ومين يا دودو مش بيحب الفتة ومش بيفرح بالعيدية كلنا اطفال فى زى الكبار :)

بس انا هرضى بزمتك دا خروف يتذبح برضو دا حمل وديع زى القطط

وبعدين شفتى الحجاج انا قلبى كانت حاسة انه طاير لما بس سمعت صوتهم وجيت اقلب فى الكمبيوتر اشوفة هو طالع من اى صفحة بجد احساس لا يوصف ما بالك اللى واقف هناك يارب اوعدنا

عيد سعيد عليكى
ربنا يعيده عليكى بخير
ونفضل دائما اخوات
و متجمعين فى الخير

تقبلى مرورى

ريمان يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا جميل

Mafrousa يقول...

ايه ده؟؟
هو انا مش جيت عيدت من شوية؟؟؟؟
لااااااااااا ده انا فى حالة هيسان

طيب كل سنة و انتم طيبين و بخير
و الفتة للأسف انا ماليش فيها مش عارفة ليه
تحياتي

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

كل سنة وحضرتك بخير
كل سنة والأمة الإسلامية كلها بخير
تقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال

وبعودة الأيااااااااام

القدر و انا يقول...

دودو
ابنتى الحبيبة
عيد سعيد عليك وعلى الامة الاسلامية جميعا .. ودايما يارب كل يوم وانت واسرتك واحبابك بالف خير

اقصوصه يقول...

عسى كل ايامكم عيد :)

مي يقول...

كل سنةةةةةةةةةة واحلى دودو بخير وسعادة يارب دايمااااااااااااا
هههههههههههه انتى يابت متروحيش ولا هنا ولا هناك انا اللى اقربلك يابنتى ههههههههههه
هعزمك على احلى فته عيببببببب ده احنا ولاد بلد واحدة ههههههههههه
يارب السنة الجاية تحققى كل ماتتمنيه

مسدس صغير يقول...

كل سنة وانتى طيبة
عيد سعيد
فتتك عندى
ههههه

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم.....
كل سنة وانتى طيبة يا دودى بقالى كتير مجيتش عندك معلش اعزرينى لسه رجعه النت مش بقالى غير اسبوعين بس والحمدلله يعنى ........وتعرفى بجد لما دخلت المدونة عندك حسيت انك وحشنى موووووت وبجد لما باجى بحس انى فراحنه اوى بوستاتك فيها بهجة كده ربنا يسعدك يارب ويوفقك.........وعيد اضحى سعيد ....عاوزة اديكى عدية بس محتارة اسيبها فين هههههههه .....دومتى بخير ....فى رعاية الله.
shemo

جوجو يقول...

السلام عليكم

كل سنة وانتى طيبة يادودو

اخبارك ايه ؟يارب تكونى بخير

Batoooot_soso يقول...

كل سنه وانتى طيبه ياجميل
وتعالى وانا اعنمك بس كده اى خدمه
تحياتى بطوووط

شيماء جمال(شيمو القمر) يقول...

كل سنة اونت طيبة يا اجمل عاشقة فى الدنيا

وانا كمان بحب اخد عدية قوى

تحياتى لك
شيمو القمر

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

عيد سعيد عليكى وعلى الامة الاسلامية جمعاء
ربنا يسعدك
والسنه الجايا تكونى سعيده فى بيتك مع الانسان اللى يستاهل ارق قلب واطيب انسانه بالدنيا كلها

بحبك
اوووووووووووووى

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

مين جاب سيرة اللحمة
انا راجل نباتى الى حد ما
وخدى بالك انا باقول ما
ومش مااااااااااااااااااااااء
حاكم انا عارف ان النية فى العيد الكبير بيحصلها تهيئات
كل سنة وانتى طيبة يا دودو

mohamed ghalia يقول...

كل سنة وانتِ طيب
وعيد سعيد عليكى وعلى كل اسرتك

سامر محمد عرموش يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

كل عام وانتم بخير والامة الاسلامية جمعاء

تقبلوا مروري الاول واسمحوا لي بالتجول في المدونة الطيبة والجميلة
تحياتي

Mina يقول...

كل سنة وانت طيبة يارب وعيد سعيييييييد وجميل ومليان فرحة وزحمة ولمة وعيديات كتيييرة كمان
ههههههههههههههههههههه
كل سنة وانت طيبة وفرحانة وسعيدة وجميلة
كل سنة وانت بالف خير

جوجو يقول...

السلام عليكم

ازيك عاملة ايه؟

كل سنة وانتى طيبة

عيد سعيد عيكى
تحياتى

funky girl يقول...

كل سنة و انتي طيبة يا قمر
ان شاء الله عيد جميييل :)

غير معرف يقول...

كل سنة وانتي طيبة ياحبيبتي

عيد سعيد عليكي يارب

ربنا يكتبلنا الحجة السنة الجاية يارب

ربنا يوفقك ويفرح قلبك يارب

اموووووووووووواه

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

كل سنة وانتى بألف خير وصحة وسعادة
تحياتى يا قمراية

ريتاج يقول...

عيد سعيد عليكى وينعاد بالخير

تحياتى
ريتاج

نهر الحب يقول...

انا رومانسية جدا جدا
بس مش بحب الفتة

:))

كل سنة وانتي طيبة

amirelhob يقول...

بوست وكل سنه وانتى طيبه ومن قلبى بتمنلك م كلكم كل خير وسعاده صوحه وتوفيق وفحر وابتسامه تدوم يا رب طول العمر ويا رب دايما مبسوطين والبوست الجاى مستنينه بسرعه

بنت بتحلم يقول...

كل سنه وانتى طيبه يادودو
اكلتى فته ولا لسه
طيب احنا اسكندرانيه زى بعض
ممكن اعزمك عليها
ويبقى بدايه التعارف عيش وفته
(:

مدحت محمد يقول...

عيد فتة سعيد

Soul.o0o.Whisper يقول...

يع يع يععععععععععععععععععع


مش باحب الفتة
خالص خالص خاااااااااااالص

ابعدى عنى
ماتقربليييييييييش

و يا ستى لا اديكى عيدية و لا تدينى


قال فتة قاااال
يعععععععععععع


ههههههههههههههههههه


كل سنة و انتى طيبة يا دودو
و عيد سعيد يا قمر و على كل العيلة :)

شاب فقرى يقول...

نقول ايه

يارب كل سنة وانتى بالف خير وهنا وسعادة ورضا وحب وفرحة وفتة ولحمة وصلاة واهل وحبايب وفرحة بلا حدود :)


أنا مبسوط أوى أوى أوى :)


ربنا يسعدك كمان وكمان وكمان :)

عالعموم انا مخدتش عيديات والله من حد

غير عمى غلست عليه واخدت خمسة جنيه كدا غلاسة :D

هههههههههههههههههههه

ان شاء الله خير :)

وبالنسبة للفتة تقدرى تطلبى دليفرى والحساب علينا

نو بروبلم :)

كل سنة وانتى طيبة

شاب فقرى

عاشقه الرومانسيه يقول...

كل سنه وانتم كووووولكم اخواتى واحبابى
وكل لحظه واحنا مع بعض وفى سعاده وهنا يارب

Template by:

Free Blog Templates